.

уторак, 15. март 2011.

Novi oglasi Subotica

Mislio sam na tebe cijeli dan opet, ide preko u mom umu način na koji smo premjestiti zajedno, naše disanje sinkronizirani s thrusts za kukove i niske stenje da pobjegne od mene kao strast raste. I love it when you press close oglasi novi Subotica  behind me your lips moving over the surface of my shoulders, tender bites to the sensitive area between my ears and shoulder. Volim ga kada pritisnete zatvoriti iza mene tvojih usana se kreće po površini moja ramena, tender ugriza u osjetljivo područje između mojih ušiju i ramena. My body tense as your hands pull me back aginst you. Moje tijelo napeto kao i vaše ruke povucite me natrag vas aginst.


The contrast in our skin is such a turnon for me, my pale white flesh, full DD breasts and red hair so different than your bald head, dark brown smooth skin and muscular hard body. Nasuprot tome u našoj koži je takva turnon za mene, moje blijedo bijela mesa, puni DD grudi i crvene kose, tako drugačiji od vašeg obrijana glava, tamno smeđe glatke kože i mišićnog teško tijelo. But we seem to fit together like puzzle pieces, never have I had a man that filled me the way you do, hard black cock fitting me so perfectly that I know we were ment to be together just this way over and over. Ali mi izgleda da stane zajedno kao što su slagalice, nikada nisam imao čovjeka koji mi je ispunjen onako kako vi to, tvrdo tetrijeb dolikuje me tako savršeno da znam da smo bili ment biti zajedno samo na taj način više i više.
I can feel that big hard cock as you press tightly behind me laying between the cheeks of my round ass and we rock together as you throb in response to the friction of our bodies but I want more and I plead with you to put your cock in my pussy, but you only tease me shifting slightly you lay all 9 inches aginst my pussy lips and slowly stroke back and forth. Ja mogu osjećati da je veliki hard penis kao što pritisnete čvrsto iza mene pod hitno mi treba muskarac  leži između obraze moje okrugli magarca i mi rock zajedno kao što vibrirati kao odgovor na trenje našeg tijela, ali ja želim više, a ja molim s tobom da se stavi svoj ​​penis u moja maca, ali samo zafrkavati mene prebacuje malo se stavi svih 9 inča aginst moja maca usne i polako moždanog udara naprijed i natrag. Damn I need you inside me not teasing me almost insane, Damn trebam te u sebi ne dosadan me skoro lud,


"Fuck your pussy baby, please I need you to fuck it hard!!" "Fuck beba maca, molimo vas treba jebati teško!" Oglasi najcitaniji


My words bring a low moan from you as the wetness leaking out first touches your cockhead. Moje riječi donijeti nisko jaukati od vas kao vlažnost curi van prvi dotakne vašu cockhead. No longer able to hold back I feel you probe the lips of my pussy and I get hotter and can't hold back the moans or the trembling of my desire, your hardness presses the lips apart and eases slowly into my tightness. Nema više mogućnosti da držite leđa osjećam da sonda usne od mojih maca i ja dobiti topliji i ne može držati leđa stenje ili drhtanje moja želja, vaše tvrdoće preše osim usne i olakšava polako u moj nepropusnost.


"God Damn baby, your so fucking tight I gotta take it slow. Umm... feel your hard cock girl, it's all yours just like that tight white pussy is mine." "Bog Prokletstvo beba, vaše tako jebeni čvrsto Moram uzeti ga usporiti. Umm ... osjećam tvoj hard penis djevojka, to je sve tvoje baš kao da je zbijeno maca bijela je moja."


Oh yeah I feel it!!! Oh yeah osjećam to!


"Yes!!! just like that, stroke me baby...please go deeper I need to feel you all the way in." "Da! Baš kao što je to, moždani udar me baby ... molim dublje Moram se osjećate sve na putu u."



Your left hand anchored to my hip pulls me back and I feel your hardness press deep, Vaša lijeva ruka usidren na moj hip me vuče natrag, a ja osjećam tvoj tvrdoće pritisnite duboko,


"Umm yes, I love it deep just keep it right there" "Umm Da, volim ga duboko samo ga zadržati pravo postoji"


You throb as I use my pussy to arouse you even more, tighting down around you I'm rewarded as you flex deeply and thrust harder. Vi lupati kao što sam koristiti moje maca za vas uzbuditi čak i više, tighting dolje oko tebe ja sam nagrađen hitno  kao što flex duboko i potiska teže. It feels so good when you first ease inside me, I like it that I'm not yet juicy, it makes the friction of your cock more intense to me and I know I'll be nice and wet very quickly. Ona se osjeća tako dobro kada se prvi put jednostavnost u meni, ja ga kao da nisam još sočan, čini trenje vaš penis intenzivnije za mene i znam da ću se lijepo i mokro vrlo brzo.
Damn I love it when you get agressive and we go on like this until I'm so wet we can hear it as we press together, but I need to cum and I have to beg a little to get what I need... K vragu ja ga volim kada se agresivnim i idemo na ovako dok sam tako mokra ga možemo čuti kao što smo pritisnuti zajedno, ali mi je potrebno da se sperma i moram prositi malo da biste dobili ono što trebam ...


"Please baby stroke me!!! Stroke me hard!!!" "Molim vas, beba me udara! Stroke mi je teško!"


And your response is to growl deeply, grab my hips and power thrust until I spasm around you in my first climax. I vaš odgovor na režanje duboko, zgrabiti moj hips i snage potiska dok sam grč oko vas u moj prvi vrhunac. Oh God I needed that, as my pussy clutches you tightly I ease slowly from the intense contractions back to awareness. Bože mi je trebalo da, kao što moja maca ti spojke čvrsto sam lakoćom polako iz intenzivne kontrakcije natrag u svijest. We both know this is just the start of my cumming on my big black cock. Oboje znamo da je ovo samo početak mog cumming na moj veliki tetrijeb.


"More baby, you got me nice and wet now but I still need for you to fuck me hard and make me cream all over you." "Više bebu, imaš mene lijepo i mokro sada, ali ja još uvijek potrebno za vas da me jebati tvrdi i da me vrhnje sve nad vama."


"Girl you know how hot you make me when you talk all trashy, pretty little white girl like you telling me to fuck you harder, I know you love me to pound that little pink pussy, are you ready?" "Djevojka znaš kako je vruće li me učiniti kada razgovarate svi trashy, prilično mala bijela djevojka poput tebe mi govori da pojebati teže, znam da me voliš da funta da se malo ružičasta vagina, jeste li spremni?"


"Yeah baby, now....I NEED IT NOW!!!" "Da beba, sad .... Trebam ga sada!"


Fucking me so hard the bed starts to thump the wall and you give me fucking I've been begging for. Jebeni me tako jako krevet počinje udarac zid i dati mi jebeno sam prosio za. But I know just how to get you to shoot your cum deep, I also know how hitno zena za jebanje hard you try to hold back but when I start to tighten the walls of my snatch your strokes get harder and deeper. Ali ja znam samo kako bi vam se snimiti svoj ​​sperma duboko, Ja također znam koliko teško vas pokušati držite leđa, ali kad sam početi stegnuti zidove moje ugrabiti svoj ​​poteza dobiti teže i dublje. Over and over I squeeze bringing you right to the brink of cumming Više i više sam stisnuti donosimo vam pravo na rubu cumming


"There baby, is that where you want me to put my cum, deep in that little pussy??" "Postoji beba, je da tamo gdje želiš staviti moja sperma, duboko u ono malo maca?"


"Yes!! Right there, cum in me baby." "Da! Upravo tamo, sperma u me baby."


Those were the words you waited for me to say, and with a fierce series of thrusts you moan and explode in my cunt, filling me full and throbbing your release inside me, not one to be left out I know that the twitching and throbbing as you cum will trigger my last orgasm and it does and you growl deeply as you feel the clutching and heat of my cum mix with your wetness and I go limp, sweat soaked and weak from the hitno  power of my black cock. To su riječi koje čekali mene da kažem, a uz žestoke niz thrusts ti stenjati i eksplodirati u moja pička, punjenje mi je pun i lupanje vaše izdanje u meni, ne jednom da se izostaviti znam da trzanjem i lupanje kao svršiš će pokrenuti moj zadnji orgazam i to ne i vi režati duboko kao što vi osjećate clutching i vrućine moja sperma miješati s vlagu, a ja odlazim šepati, znoj i natopljene slaba od snage moje tetrijeb.


Oh yes, I thought about you today, and I can't wait to see you walk thru the door so we can do it all over again. Oh da, mislio sam o tebi danas, a ja ne mogu čekati da vidite vas prošetati kroz vrata tako da možemo učiniti to sve više ponovno.

Нема коментара:

Постави коментар