.

петак, 22. јул 2011.

Sex price sa zivotinjama

Riječ je o najvećim žena sam ikada poznata,, njeno ime je Stephanie, ona je toliko fantastična riječi ne mogu opisati njezinu, pa neka mi početi vam pričamo ovu priču, erotski filmovi sa zivotinjama  imali smo stečen joj rođendansku tortu jedne noći premda je bila nije joj rođendan, nastojimo uvijek bi joj rado, bez obzira na sve, to je moj cilj u životu donijeti radost i najsretniji s njom, jer ona me čini jako sretnim također, ali natrag na zene se jebu sa zivotinjama priču da je sljedećeg jutra nakon što uzimajući joj rođendansku tortu, probudio sam se prije nego što je učinio, ona je ležala u krevetu ima tako seksi pored mene, popeo sam se iz kreveta, polako ne da joj smetati, ležala je potpuno gol kao što sam bio, ja olakšalo iz spavaća soba i dolje u dvoranu, da je blagovaonica, bio sam u potrazi za nešto za jesti i vidio rođendansku tortu lijevo na stolu tako, idem tanjur i fiksne mene veliki komad i sjede tamo jesti, kad sam pogledao gore ona je stajala s osmijehom na licu, ona jebačina sa životinjama  nagnuo i poljubio me, dopire do patiti moje bradavice kao što je to učinio i ona je hodala natrag dolje u dvorani u spavaću sobu, njezino seksi tijelo sjaj, znajući što je uzbudljivo mene, pa Vratio sam se jede rođendansku tortu,
Oko 10 minuta kasnije sam čuo joj silazi dvorani opet, ona nije bila nasmijana, ona doći do više i stisnut moj penis i loptice real hard, bili ste trebali mnom natrag u krevet, ali ne tako da ćete platiti, pa je ona dugi komad kabela i to vezano oko mog penis i loptice, i to izvukao teško, morao sam ju slijediti zatim kao ona je otišla niz hodnik sam joj nakon što je grču konop kao izvukao zbijeno na moj penis i loptice, ona me izvukao u svoju sobu i zalupio vratima zatvorena i zaključana. imala oko 20 ft komad kabela oko mog penis i loptice, rekla je da je vrijeme za mene da se učio lekciju o tome kako slušati ženu, ona me je izvukao na krevet, mi je rekao da stavi licem prema dolje na krevetu sam kao i naloženo da, ona je onda vezan rukama i nogama tako da nisam mogao kretati, ona izvadio joj slapper i moje dupe spanked oko 10 ili tako tvrdi liže, htio sam vrištati, ali je znao samo bi stvari najgore , ona mi je ostavio tamo i otišao u kupaonicu, vratio u oko 5 minuta, mogao sam joj čuti iza mene, je protrljala ruke iznad moje crveno dupe, i mogu reći je imala gumene rukavice na, tada sam osjetio njezine prste skliznula dolje prasak moje dupe, i osjetio jebačina sa životinjama  njezin prst na moj šupak, ona gumiran koji osjeća dobro i ona je smanjila jedan prst u moj šupak gurajući sve dublje i dublje, rekla je da ste mnogo široka, ja ću to popraviti, rekla je, a zatim Nisam mogao reći ono što je radila, ali osjetio njezin prst na moj šupak opet i to osjetio smiješno, topla i hladna u isto vrijeme, ona je stavljanjem nešto mokro na meni, ja sam je pitao što je radila, rekla sam lubing vam se, s nešto poput ledenih vruće ili Ben gay, to će boljeti vam malo, ali to će proširiti svoj šupak širom otvorena tako da se opustite kao što je to stavio u rub moj šupak spalio ga malo sjela tamo me promatra, to je dobivanje hotter od drugi, ona je ostavio tamo oko 5 minuta, rekla je ona dobro ste otvaranje do sada, rekla bih mogao klizila banana do guzicu sada, ona je zatim ga izbrisati sa mene i očistiti,
Ona je tada razriješen moje i lijevo konop na moj penis i loptice i mene 
jebačina sa životinjama    ustao, ona je tada smijala izgled su sve teško zene se jebu sa zivotinjama sada, ona me vodi po sobi i pokrenuti konop kroz koloturnik na stropu, povlačenjem čvrsto kao što sam morao stajati na prstima za to ne povrijediti kao što je to usidrenu i mene ostavio ga da mjesto, ako sam opušten kako će se povući čvrsto na moj penis i loptice, ona tada hodala iza mene i nogama moje loptice s nogu i ja sam skočio , kada sam došao dolje konop stegnuti oko moje loptice, to boli sada, rekao sam o da, rekla je dobro, ona se koristi kože slapper i pogodio moje loptice nekoliko puta, oh my, rekla je pogledati koliko je težak tvoj penis je , ona je hodala ispred mene i ošamario moj hard karanje sa zivotinjama penis glavu tri puta, da li to boli sada, ja sam klimnuo glavom, ona je to učinio dva puta više. Ona je tada rekao kako je teško, od sada imate želim da je teško cijelo vrijeme, i pogodio moj penis ponovno. Ona je tada hodio iza mene i uzeo moju lijevu ruku i stavi iza mojih leđa, a potom je uzeo moju desnu ruku i nije isto, ona je zatim povezana moje ruke zajedno iza mojih leđa, ona hodali ispred na moj i protrljala ruke preko moje grudi zaustavljanje s obje ruke na moje otečene tvrde bradavice, a onda je počela ih je upletena, ona nasmijala i nagnutom prema naprijed što je i dalje mučiti moje bradavice, a onda poljubi me na usnama, a zatim je malo moje donje usne malo, ona je tada počela na vrata spavaće sobe, ja ću ostaviti u neko vrijeme, ali zapamtite biti teško za mene kad sam se vratio, kao što sam stajao nisam mogao pomaknuti, sam mogao stajati na nogama, ali nije mogao kretati više od toga, ona je ostala otišao ono što se činilo kao zauvijek, ali kada se vratila bila je samo 20 minuta, ona je hodala još u sobi, ona je pogledala u mene, ja ne mislim da slušati vrlo dobro, njegovo teško, ali nije tako teško kao kada sam otišao, ona je otišao do mene, doći dolje i grabbed moje loptice te ih stisne teško, dok moj penis popeo gore opet, rekla je, sada to je dobar dječak, ona je tada razriješen rukama iza mojih leđa, te ih u prilogu konop koji je otišao iz remenica na moje loptice, ona veže mi ruke iznad moje glave, ona je tada izvadio bič, koji je imao puno žica na njemu vrsta kao mačka od devet repova, ona pogodila moj penis nekoliko puta, i hodio iza mene , i tučeno moje dupe, dok je crvena i dobivanje upaljeno, rekla je li učenje ništa, onda sam klimnuo glavom, rekla je u redu, ona je napustio sobu opet, 
Ona se vratio u 30-ak minuta tog vremena, ona je hodala u s velikim crnim remen na penis, ona pogledala mene i rekla da je vrijeme za igru ​​Timmy, ona je u ruci malu čelika izgleda štap, izgledalo je oko ¼ inch u promjera, ona je također imala bocu lubrikant nafte, ona je tada kleknuo ispred mene i rekao to će boljeti više da će mi, ona je tada obložene štap s lubrikant uljem, a zatim vrh moj penis, ona tada počeo klizna štap u rupu jebačina sa životinjama    na kraju moj penis, vrlo pažljivo, pedalj po, rekla je osjetit ćete novi osjećaj sad, ona je zatim na vibrator i dotaknu do kraja štapa, kao vibracija putovao u unutar moj penis bolan na prvi onda osjećao bolje, osjećao sam JA koji je potreban da se sperma, ali štap u tome spriječio, kao vibracija povećana je osjetio intenzivnije, rekao sam molimo da ga izvući trebam sperma, ali ona nije, je napokon prestala vibracije i ja opušteno štap još u moj penis, ona mi je rekla da ne mogu svršiš dok sam ga izvući, tako da ostaje za sada, ona tada hodala iza mene, a ja osjetio ruku na moje dupe, a zatim je otvorio moje dupe i smanjila vibrator nekih vrsta u moj šupak, ona me gurnula naprijed za bolji pristup, rekla je, trebat će vam da se sperma čak i više, ali ne možete, ona je pravo Mogao sam osjetiti kao da sam goanna eksplodirati,jebačina sa životinjama   Ona je tada ustao povlačenjem vibrator iz mene, je hodala ispred mene i stajahu ondje stroking joj remen na, rekla je možete nositi s tim, rekao sam ja ću probati, ona tada lubed gore, i hodio iza mene, ja Osjetila je kako joj je trljati gore i dolje moj šupak, držeći moje bokove i polako ga gurnuo u moj šupak, ona pala u oko inča, to nije ozlijeđen vrlo loše, vidi Rekao sam ti da je vruće lubrikant bi ste otvorili, onda ona gurnula u par centimetara rade unutra i van, ona je skliznula je na kraju sve rade i polako dodaje neke lubrikant jer je to potrebno, a zatim je počeo me jebu brže u šupak, rekla znam da se osjećate kao da su goanna eksplodirati, ali ne možete dok ne uzmu štap, ona su me jebu, rekla volim vas jebeni do magarca, i ne možete učiniti ništa o tome, ona je zadržao me jebu i dosegao oko igranja s moje bradavice, rekla je kako je loše što želite da se sperma, rekao sam trebam loše, rekla je što vam reći, rekao sam molim Gospodarica Stephanie neka mi sperma, ona su me jebu, a zatim je uzeo s jedne strane i staviti na moj hard penis i drugih kao što je jebeni moje dupe, ona dosegla dolje sa druge strane i preselio način štap polovina van i to skliznula natrag, osjećao sam se kao bi eksplodirati, ali se dobro osjećali kao i ona skliznula štap natrag i naprijed dok je jebeno moje dupe, a zatim je izvukao štap iz moje penis glavu, a ja sam počeo Cumming, karanje sa zivotinjama špricati nakon špricati, to pucao dugo najmanje 4 m, a sam se Cumming, rekla je moja, ja sam nikada nije vidio čovjeka sperma tako teško i tako mnogo, možete imati ispunjen do šalica za kavu, ja konačno prestao Cumming, s njom remen na duboko u meni ona se nagne i poljubi mi vrat, a zatim je izvukao iz mene, jebačina sa životinjama   čuo sam pop, kada usisavanje remen na zene se jebu sa zivotinjama spala sam mogao reći moj šupak je još uvijek širom otvorena, ona je tada hodala ispred mene izdvajali off joj remen na, i rekao izgled koji su još uvijek vrlo teško nakon toliko Cumming, ona tada undid rukama i skinula konopac na moje loptice i mene dovesti preko njezin krevet, ona se popne na krevet, a ja skliznula u iza nje i smanjila moj hard penis do joj maca od iza, ona je mokro usisavanje, i kao moj cockhead dotaknuo mokro joj maca, mogao bih reći da je na vatru, pa sam smanjila moj penis duboko u njoj zbijeno maca vruće mokro i polako karanje sa zivotinjama  počeo povlačiti i van, ona je pala joj vibrira između njezine noge i jebeno sam joj polako i duboko, ja ne znam ako sam imao bilo kakve sperma lijevo, ali nakon oko 5 minuta ona moaned i počeo s orgazme, a ja sam ubrzala neke a ona je bila s jednim za drugim za narednih 15 minuta sam jebeno joj čvrste i teško, osjećao sam joj maca gripozan moj penis nategnuti kako je vrijeme odmicalo, ona viknu Trebam te da me ispuni svoje sperma Timmy, i zadržao se na jebeni joj, i ja osjetio njezin doći pod njom ja i zgrabite moje loptice te ih stisnuti, kada je to učinio, ja pustiti opterećenje sperma duboko u njoj zbijeno maca, osjećao kao da sam došao zauvijek, onda sam joj milovati zadržao za minutu ili spor, i izvukao iz nje, ona je prevrnuo na leđa, nasmijana na mene, rekla je ona sada , sići joj i jesti moja maca, i ja pala između nje seksi bedra i počela lizati njen sperma napuni maca, mogao sam vidjeti neke sperma oozing sam ga lizali i dobio dublje sa svojim jezikom, ja lizali i isisan njezin klitoris i piercing na nju maca, jedem joj maca oko 20 minuta, ja zasto se  zene se jebu sa zivotinjama sam mogao osjetiti njezin imaju orgazme kao što sam to učinio, ona je pogledala mene i rekao ok nadam se da ste naučili nešto danas, to je bio sat # 1, i puno više sperma, rekao sam da sam ne jesti Rođendanska torta bez Vašeg pristanka, a ti si šef i ja ga volim, i ljubav za njega 

Нема коментара:

Постави коментар