.

среда, 13. април 2011.

Matroke Subotica

Moja supruga i ja bili u braku četiri godine. Čak i sada, ja ne mogu vjerovati da moja sreća. U 28 godina ona je otkrivenje gledati. Ne samo da je ona okrene puno glava s njom dugo plavu kosu, nježno i lijepo lice, bezobrazan 36C grudi, tanak struk i lijepo i savršeno okrugli magarca, ali ona je oduvijek bila u potpunosti posvećena našem odnosu i vjernicima.

Ona je sama čuva u formu duge naporan vožnju biciklom, a svakodnevno krugova u bazenu. Dobre gole zene  Također, ona je vrlo uspješan u svojoj profesionalnoj karijeri, što nije puno iznenađenje, jer ona je uvijek bio vrlo inteligentan i centrirano. Ja sam ne na loše strane mene, pokušavajući držati korak s njom i ostati u formi.

Naš seksualni život je super, bio sam pokušava uvjeriti da ima dijete dosta za neko vrijeme sada, ali ona drži rekavši da nije spreman, a to je puno odgovornosti i da će to biti značajna promjena u obje naše živote .

Mi smo bili oboje prilično zauzet, ali nakon Sue, moja supruga je ime, konačno uspio dobiti predah od posla, odlučili smo da bi bilo lijepo napraviti nešto drugačije od onoga što smo navikli, a istovremeno se provesti neke vrijeme zajedno.

Sue je bila u tako dobrom raspoloženju da je čak rekla da je spremna da "razgovara" trudnoća predmet dok smo bili kod njega. Dakle, mi planirali otići iz grada na nekoliko dana i boravak u više rezervirano mjesto, u blizini prirode. Kupili smo hrpa opremu za kampiranje, ona punjena sve u naš auto, i na čelu off za naš prvi kamp putovanje.

Bila je odjevena u uskoj par low cut crne hlače da čvrsto držala oko nje zavodljiv bokova, duge noge tonirana, i uske čvrsto iza. Joj zbijeno plavi gumb dolje košulja izdvajali čvrsto protiv njene kože, i napete uvelike pokriti njezine grudi veličine C, koji je završio samo iznad nje pupka, i izlažući joj stan želuca.

Mi smo bili u mogućnosti naći veliki kamp dalje od glavnih područja, kao što smo htjeli.Sunce je još uvijek gori vruće kad smo svi dobili riješiti, pa smo odlučili otići na kupanje.

Iako ona ima tijelo za umrijeti, Sue ima tendenciju da bude vrlo stidljiv i haljina više na konzervativne strane, ali sam je uvjeren da će to biti dobra prilika za nju da malo više odvažnije pa je kupila novi bikini, koji je prilično štedljiv, a nije skrivao bilo joj savršeno atribute. Bio sam u vodu hladi, a moja supruga bila je postavljanje radi na njoj tan.

Mi smo ipak bilo bi lijepo snimiti naše putovanje, pa smo donijeli naše digitalni video snimač. Sam počeo igranje okolo sa kamerom, snimanje prekrasan prizor, kao i njoj. To je užasna vrući dan i tu mora biti dečki nekoliko desetaka checking out moje žene tijelo.Ona je izgleda odlično u njoj bikini, ali bio sam još uvijek malo iznenađeni na koliko pozornosti dobila.

Kao sunce je postavljanje, puno ljudi je odlaska na plažu. Čuli smo zadnji poziv za autobus ostavljajući za taj dan, tako da puno ljudi požurili da ga dobijete. Baš kao što je autobus lijevo, vidjeli smo tinejdžera trčanje nakon njega, ali on spotaknuo preko nešto i njegove stvari pao sve više mjesta. Iako je vrsta smiješno situacije, oboje smo osjećali malo žao za čovjeka, on je izgledao kao da je potreban ruku.

Ja sam htjela ići za jedan posljednji plivati, pa sam se uputio prema vode. Dobio sam malo rastreseni, a kad sam pogledala natrag u njenom smjeru vidio sam ih pričaju.Nisam mogao čuti točno ono što su govorili jedni drugima, ali Sue se činilo da uživaju pozornost.

Ja sam ostao u vodi dulje, jer ja ne želim da ga izgleda kao da njihova brbljanja smeta mi, nakon svih dječak nije bio prijetnja: imali lijep pogled, ali on je bio kraći od nje, malo mršav i glup . JA napokon je dao i napravio moj put do obale.

"Dušo, ovo je Alec, možete li vjerovati da je samo 16, a on je ovdje sam?" On je činilo barem nekoliko godina stariji. Ona je također rekla da bih ga pozvao u naš kamp i onda on na čelu off dobiti svoju opremu. JA je pitao moj supruga zašto ga je pozvao.

"Osjećam se loše za njega se sve sama, to je samo za noć." Sue odgovori, pokušava biti suosjećajan.

Bio sam počinju da se malo frustriran, jer sam bio na planiranje joj jebote, ali baš je otišao zajedno s njim, imali smo dosta vremena nakon što su svi.

Dakle, tri od nas je otišao natrag u kamp i Alec postaviti svoj šator, počeo sam vatru i svi smo tu sjedio i Sue i ja počeo piti. Sve što Alec je bio šator i ruksak.

On nam je rekao da mu on i njegova obitelj žive u gradu u blizini bye i da je on samo voli kampiranje toliko tako da on dolazi ovdje po sebi ponekad. Izgledao je kao lijepo dijete, ali nije bilo baš nešto smiješno o njemu, ja jednostavno ne mogu staviti moj prst na njemu.

Kao što smo rekli priče i vicevi, osjetili smo ugodnije sa svojom prisutnošću, a posebno mene, koji nije bio najmanje oduševljen da ga ima oko na prvom mjestu. Mi smo čak i igrao oko s kamerom opet, praveći se da djeluje i samo smijala na to.

Primijetio sam da Alec slučajno joj osjetio se par puta, ostavivši ga s velikim trbuhom u gaćama. On je zadržao kazivanje bio sam sretan oženiti kao lijepa djevojka. Nisam bio jako zadovoljan s načinom na koji je bio razgovor ide tako, na kraju, rekao sam mu bili smo na planiranje ima dijete, a on nas je čestitao i tvrdio je da bi želio istu stvar, ako je bio u braku s njom.

Sue blushed svojim komentarima i Alec jasno primjetio njezin prividni nemir.

"Što je pitanje, Sue?" On se nasmiješio. "Vi ne izgledaju previše uzbuđen."

"To je ništa." Ona je odgovorila. "Ja sam samo ne siguran sam spreman, to je sve."

Pogledao sam na nju, malo razočaran, ali nije rekao ništa. Nisam bio oko raspravljati delikatna tema kao što je to pred čudnim tinejdžer.

"Znam što trebamo učiniti!" Alec razbio neugodan tišine.

"A što bi to moglo biti?" Pitao sam, a ne stvarno raspoloženi za bilo kakve ideje.

"Mi bi trebao igrati" Istina ili Dare '! " On je predložio.

"Nah!" Ja odmah odbio. "Mi smo prestari za ove vrste stvar!"

"Hej, koji su vas zove stari?" Moja supruga je prosvjedovao. "Osim toga, to bi moglo biti zabavno!"

"Ne znam, draga." Ja još uvijek nije bio uvjeren igrajući ovu igru ​​dijete bi bilo primjereno.

"Nemojte biti kao što je to, med! Samo se opustite i imaju se smijati, to će nas podsjetiti na naše školske godine." Sue je inzistirao. "Evo, ja ću ići na prvom mjestu! Istina ili usuditi, Alec?"

"Dare!" On željno odgovorio.

"Usudio bih vas da skok preko vatre." Moja supruga je navedeno, prilično naivno zapravo.

"Molim!" Alec ju ismijava, dobivanje na noge i obavljanje impresivan povratak flip preko vatre. "Piece of cake!" On je namignuo joj se vratio na mjesto on je sjedio ranije.

"Moj Okrenimo se sada!" On je najavio. "Istina ili usuditi, dude?"

"Dare!" Nisam bio o to pustiti dijete punk show off kao što je to.

"Usudio bih da pije pivo sve to bez uzimanja daha!" On mi je izazvan kao posegnuo je za pivo može unutar obližnje led kontejner i predao za mene.

"Bdijte i učiti, kiddo!" Otvorio sam se, naginje glavu unatrag i pili pivo zamrzavanje, gutanje velike gulps na vrijeme. Nakon što sam završio, to je bio moj red da se ismijavaju ga. "Je li to najbolje što je dobio?"

"Istina ili usuditi, Alec?" Nastavio sam.

"Istina". On je odgovorio, očito smeta moj komentar.

"Jesi li ti ovdje samo pogoditi na moj supruga?" Pitao sam ga, pravo na njegovo lice.

"Istina!" On odgovori, bez pokazivanja najmanje znak sramote.

Bio sam prilično ljut njegov podebljano ispovijest, ali moja supruga počela smijati se glasno, gotovo histerično. "Nije Alec smiješno, dijete?" Sue me je pitao. Ja jednostavno šutio.

"Istina ili usuditi, Sue?" Alec nastavio igru.

"Istina!" Moja supruga je odmah izabrao.

"Jeste li obrijan?" On je oštro pitao. "Jesi li čvrsto?"

"Oprostite mi"? Viknuo sam kao što sam gledao je moja supruga je lice crveno. Ova igra je otišao predaleko.

"To je u redu, beba. Alec neće pobijediti." Sue je samouvjereni. "JA držati moj maca uredno ošišanu, upravo onako kako je moj muž voli. I ja vas uvjeravam da je vrlo široka, jače od bilo kojeg tinejdžera maca ste svibanj imati! Šteta što neće nikada biti u mogućnosti vidjeti za sebe!"

Nisam mogao pomoći, ali osmijeh kao što sam čuo moje žene odgovor. Alec nije očekivao Sue da će biti tako jednostavan niti tupi. On nije znao što da kaže i samo spustio pogled na zemlju.

"Istina ili usuditi, dragi?" JA je pitao moj supruga, sigurno je da će to biti posljednji krug.

"Dare!" Ona je namignuo mi je.

"Ja vas usudio poljubi me!" Nasmijao sam se na nju. "Upravo sada!"

Kao što je moja supruga indeksiranje prema meni, nisam mogao držati moje žudnje i njezine izvukao na mene, joj ljubakanje nježno na usne. Bacila je ruke oko mog vrata i ljubila me natrag teško. Kao što je našim jezicima dueled strasno, ja pustim ruke slajd dolje leđima joj dupe.

S rukom na svaki globus njezina stražnjica, ja izdvajali joj zbijeno protiv mene. Sue širiti njezine noge lagano kao što sam izdvajali joj maca protiv moje rock hard penis, zabadanje mi jezik duboko u njezina usta. Nakon nekoliko trenutaka intenzivne smo konačno razbio naše teške ljubljenja sjednici.

Pogledao sam na Alec lice, on je izgledao kao da je oko umrijeti od zavisti.

"Istina ili usuditi, Alec?" Moja supruga je odlučio gurnuti igra dalje.

"Istina!" On je još uvijek mislio da može biti na vrhu.

"Što je s tobom?" To je bio Sue red to probati i napraviti ga neugodno. "Jeste li obdaren?"

"Ja sam sigurno!" Odgovorio je bez oklijevajući.

Moja supruga i ja smijali na dijete tvrdi da je klinac, i da je očito napravio Alec uzrujan.

"Usudio bih vas vidjeti moj penis, Sue!" On je na kraju joj osporava, u pokušaju da se vrati na nju.

"Ja sam ne idući da provjerite svoj penis out, Alec." Sue odbijena, oglasi jebanje njegov prijedlog je jednostavno apsurdno.

"Tako ćete piletina van?" On joj rugali. Volim starije zene

"Nikada!" Ona je vikao, prijetio joj ponos.

"Vi ne morate to učiniti, dragi." Sam je zajamčena. "Kao Zapravo, nećete to učiniti."

"Ne brinite, baby." Moja supruga me uvjerio. "Ja ću dati priliku za Alec da se smesti!" Sue mi je rekao kako je dobio na nogama i prinese Alec ju slijediti iza svoga šatora.
Nekoliko trenutaka kasnije, sam čuo glasan "O moj!" od Sue. Ubrzo nakon toga, moja supruga se vratila, smijeha, čineći veliki jaz između nje obje ruke, pozivajući se na njegovu veličinu.

"Nećete vjerovati, med!" Moja supruga je promrmljao. "Ovo dijete zaista je visio kao jebeni konj!"

Alec samo stajao tamo, smiješeći se. Izgledao je ponosan što je vruće kao što je djevojka Sue je complimenting svoju muževnost. Ja samo pretpostaviti je bio pijan i nije htio da se ponizi dječak ispred mene, pa nisam mislio ništa o tome.

Požar je out, a to je već jako kasno u noć. Oba Sue i ja smo bili prilično pijani, a mi je rekao laku noć da Alec, koji je završio igru. Oboje smo bili prilično buzzed i sam bio obličje naprijed to budalast okolo, ali ja stvarno potrebno uzeti curenja prvi, pa sam gledala kako moja supruga povukao u naš šator i glavu van na plažu za brzo olakšanje.

"Da li mi učiniti uslugu, dijete." Rekao sam Alec. "Gledajte moja supruga za par minuta, hoćete li?"

"Naravno, dude!" On se nasmiješio i kimnuo. "To će biti moje zadovoljstvo!"

"Hvala." Nisam bio siguran da sam cijenio njegov ton, ali bih biti pp od GO za trenutak samo, nije bilo ništa brinuti.

Na moj put leđa, bio sam malo umoran, tako da sam samo ležao na pijesku za trenutak uhvatiti moj dah.

***

Probudio sam se ujutro sa suncem na licu. Ja krenuli natrag u naš kamp i stigao upravo na vrijeme da vidi Sue izostavljajući šator.

"Bok klinac, nisu bili ste uzimajući nam neke doručak?" Sue, rekao je veselo.

Mislio da će biti ljut na mene, ostavljajući za nju sam sinoć, ali je ostala u svom dobrom raspoloženju i zadržao nasmijana cijelo vrijeme.

"Pogodi Ja sam onaj tko je to sve", rekla je o to napustiti, onda se okrenula natrag i rekao: "Usput, te je napravio dosta nereda sinoć, pogledajte ako možete učiniti nešto o tome, ok?" Ona je namignuo mi je i ostavio.

Jesam li? Pogledao sam oko sebe i primijetio da Alec je nestalo, njegove stvari su otišli previše pa sam mislio da samo uzeo prvi autobus van.

JA je otišao natrag u šator i vidio kameru zaglavi u čudan položaj, ali sjetio sam se da je ležao uz vatru dan prije. Zar ne misliti puno o tome, a navedeno pospremanje do mjesta malo prije Sue došao s hranom.

Kao što sam počeo sklopivi pokrivač, našao sam nered je ona odnosi trenutaka prije.Mislio da će to biti neki od piva koji je dobio prolije, ali to je nešto drugo. Ona je imala jak miris, trebalo mi je nekoliko sekundi da to shvatiti: to je bio sušen sperma, i cijeli mnogo toga. Moja supruga je novi bikini dna također je pokriven u njemu.

Moja glava počela okretati, a ja ne sjeća bilo koji od ovoga. Da se vratim sinoć i jebeno moja supruga kao što sam bio planiranje? Kad sam se probudio, izgledalo je kao nikada nisam napustio plažu.

Ja ne znam što učiniti, sve dok JA je uhvaćen pogled kamere opet, i mislio možda bi nešto što bi mogao napraviti sjeti me se. Zato sam uzeo cam i počeo svirati ono što je snimljen.

Igrao je dio bili smo u vatri, što sam više manje pamti. Tada ekran ode sve crno sa potmuli zvuk i statična, mislio to je bio kraj njega.

Nakon što je dobro dok sam vidio Alec lice, on je drži kameru ispred njega, sam snimao uz kamin.

"Dude, ne možete nositi nekoliko pića, može li?" On se nasmijao. "Mislio sam da je povučete vaše žao magarca od plaže, ali mislim da tvoja žena će cijeniti nešto drugo!"

Koji vrag je on pričaju?

Alec cilj kamere dolje, kao što je izvukao par Sue japanke iz džepa. klinke subotica  On očito ih je snimio dok sam bio gotov! On je brzo sprung njegov penis iz constricting zatvora, i sam mogao vidjeti da je moja supruga ne lažu ranije. Klinac je zaista ogroman penis, morao je biti devet, možda deset centimetara i vrlo gust.

Stavljanje joj bič do njegova nosa do udisati njezin ženstven miris, on je počeo njegov funta mesa za sve što je vrijedno. On je vjerojatno zamislio sam duboko u njoj, posrtanje broda u oluji njegov penis unutra i van, kao što je završio njezin veličanstven noge oko njega.

"Kladim se da tvoja žena će biti oplakivanje sa zadovoljstvom kad sam prodrijeti svojoj utrobi!" On izrugivati. "Ja pohlepno će dojiti iz njezine grudi, i to će biti moje vrijeme stenjati kad joj pune usne omotati oko moje masnoće penis! Kladim se da je gladno će mi mlijeko za sata na kraju, sve dok konačno sam eksplodirati moje sjeme duboko u nju čeka usta . "

"Urgh," on moaned kao uze dubok dah usporiti njegovo srce stopa. "Moram vam reći, dude, vaša supruga je vruće komad magarca! Trebali bi imati njezine ispao kada ste imali priliku!"

Tada je počeo snimati naš šator dok je tiho hodala prema njemu. On je provjeriti da li Sue je bio budan, ona kao da se jako spava pod pokriva. On je ušao naš šator, kamera podešava se s obzirom na svjetlo se vrlo dim unutra.

"Let's vidjeti što nedostaje", kazao je kako je polako izvukao pokrivač od nje. Sue je spavao nosi samo joj Bikini Bottom, njezina velika firma grudi svi su bili izloženi na njega.On je samo stajao na trenutak, zooming in i out joj vruće tijelo.

Tada je uspio popraviti kameru na tom mjestu čudno, shvatio sam zašto: to je jasan kut cijeli šator. On se vratio do mjesta gdje je bila spavanje, nagnuo se nad njom i počeo cijeđenje njezine grudi. Sue ne kreće pa je počelo bolder, sisanče i lizanje joj bradavice, dok ih masirati s obje ruke.

"Dušo, što to radiš?" Ona je promrmljao i dalje jako pijan, nikada otvaranje oči. Alec zaustavio na trenutak, čeka da joj se nešto napraviti, ali ona mora imati mislio to je bio mene, pa on je samo nastavio ono što je radio.

"Ja sam ozbiljan, što ako dijete nas čuje?" Ona je promrmljala opet.

On je bio nasmijan, a on mi je pravio tako što dublji glas.

"Što ako sam ga bilo?" On je rekao prije nego što je počeo ljubiti njen vrat.

"Oh med, te se podebljano u ovo putovanje, zar ne?" Ona ga je zagrlila, još uvijek u potrazi vrtoglavicu i nespretni. Kao što je nastavio svoj napad na nju, ona je počela tiho jadikovanje, Vidio sam joj bradavice su dobivanje teško.

"Ja sam samo daje ono što trebate!" On je rekao kako je undid čipke njezine mini kupaći kostim, sondiranje više poput njega sada.

"A što bi to moglo biti?" Ona je počeo uzimajući u nju, kao što je mene lažno se Alec.

Alec gurnuo joj noge, osim što je klečao između njih,  mlade kucke prisilno stenjati pobjegao Sue usnama kao i ona osjeti kako mu ruku na svoj unutarnji bedrima. Nagnuo se prema dolje na vrhu nju i stavio joj nos protiv panty-pokrivena nasip i udahnuti duboko.

"Oh, baby!" Sue moaned kao što je osjetio njegov jezik kroz tanke tkanine. "Oh, da!"

"O, Bože, da!" Ona je plakala jer je skinula kupaći kostim potpuno i on uronio lice prvi u nju, jede moja supruga je vruće maca. On umočen njegov jezik u njoj sve dublje i dublje.

"Oh, baby! Oh, ti si tako dobar. O, Bože! Nemojte ga izgubiti, dijete, molim te! Alec, baby!"Ona je plakala, stvarno igraju zajedno sada.

On je nastavio da jede maca, koristeći svoj jezik golicati i milovati joj klitoris, kao što je brzo radio prst duboko u nju.

"O, Bože! Oh, da! Oh, Alec!" Sue viknu kao što je bila osvaja po valovima zadovoljstva tekla kroz nju cijelo tijelo. Trebalo je neko vrijeme za nju uhvatiti dah, ona je još uvijek trese od nje orgazam.

"Ti su puni iznenađenja, što drugo učiniti što je dobio za mene?" Pitala ga je dosadan.

On je potom ustao, njegova leđa na kameri, i izjavio je bacanje svoju odjeću, uzimajući gol. On je uzeo njezine desne ruke i omotan oko njegova veliki penis, to je tako debela da nije mogla zatvoriti joj ruke oko nje. Izgledala je zbunjen, jer ona mora imati osjetio razliku.

"Moj, ti si veliki dečko, Alec!" Ona je rekla zaigrano.

"Veći nego obično?" On je pitao.

"Da beba, način veći!" Ona odgovori prljav ton. Ona nije znala je ona drži penis netko osim muža.

Alec je dobio na vrhu nje i izvukao Sue njemu. Njegove usne drobljenje njezin, joj gole grudi slomiti protiv prsa. Njegove ruke omotane oko joj zbijeno tijelo u razorne zagrljaju.

Moja supruga scissored nogama oko struka i dahnu u svoje ljubljenje usta na čelu njegov penis pritisnut protiv ulazu joj maca. Alec shvatili leđa joj glavu i izdvajali joj ljubi usne od njegova.

"Uživajte u vožnji, baby." On je rekao.

"Oh, dušo!" Sue whimpered, njeno srce fluttered i njezin um osjetio vrtoglav kao Alec preuzeo zapovjedništvo situacije i njezino tijelo. Sue oči rastao širok, a usta otvorena u iznenaditi, njegov penis na ulazu u njoj zbijeno maca kaplje.

"Kako da se osjećam, beba?" Alec je rekao zabada svoj jezik van.

"Hard! O, Bože, tako teško." Sue, rekao je. Njezine ruke su bile osvojila u malim šakama i odmarao na Alec prsima. Njegove ruke održana joj tanki struk, što joj noge ostao omotan oko struka. Njene noge su prešli na ankles.

Nisam mogao vjerovati kako je brzo završila je u tom položaju, nekoliko minuta prije, ona je bila duboko spavanje. Sada joj bikini dna na hrpu zgužvane na Alec nogu, bacio na stranu s prezirom. Poslušno, još uvijek držeći ga, Sue usisan u vrućim težak zrak kao da nije bilo puno toga ostavio. On je još uvijek bijaše nasmijan, on je uvijek bio nasmijan.

Njegov penis glave činilo ogroman kao što ušle Sue zbijeno maca, svoje tijelo u grču kao što je prekršio njezina cuntlips, to izgledalo kao da je bila djevica. Njezina tvrtka tits su slomiti protiv Alec prsima, lupanje srca svojega poslao valove goosebumps preko svoje kože. Ona nije mogla disati, a grlo punjenje jezik imao ništa s njim.

"O, Bože!" Sue vrisnula, glavom je odletio unatrag, dok joj je zahvat oko vrata stegnuo.Slina iz drenching poljubac sprayed joj iz usta kao ona vrisnula.

"To je to, ići sporo! Oh! Bože! Oh yes! Slow draga, oh yes! O, moj Bože!" Sue plakao kao Alec polako potonuo je njegov 10-incher u nju.

Vidio sam joj maca istezanje kao što je pokušao smjestiti taj golemi orgulje prisiljeni duboko unutra. Njezine oči zatvoriti teže jer je osjetio njegov penis ići dublje onda bilo tko je ikada imao, to joj u potpunosti ispunjena, a gotovo se činilo kao da će joj slomiti na pola, jer je neprestano gura naprijed.

"Oh zajebavati! Moraš vruće, zbijeno maca, Sue!" On growled dolje na nju kao i njegov hard vratila pried svoj put u njoj maca.

Kid's masnoće penis ušao joj maca poput spaljivanja štap, gotovo polovica od pulsirajućeg člana joj ušle u jednom brutalnom potiska. Njen um je bio na rubu potamniti i posegnuo za sretne misli držati na i držati joj svjesno.

Izgledala je kao punjena puretina na Dan zahvalnosti, njoj zbijeno pićka je punjen s toliko penis ona dahnu franticly za zrak. Imao sam jebeno vruće moja supruga teško nekoliko puta prije, a, na osam inča, ja sam smatrao prilično velika. Ali ništa kao što je ovaj, da kopile dijete napuni joj zbijeno maca s toliko pijetao crtama mogao vidjeti kroz svoju tvrtku trbuh.

Ona nikada nije bila jebeno takav ogroman penis, joj živci bili na vatru, slanje impulsa tijekom cijelog svog tijela. Klitoris je tako osjetljiva pero joj mogao donijeti off. To nije bio pero, a to je venama penis čiji kožica je bio grub i nepopustljiv.

Loj penis je veći od bilo čega što je ikada osjetio, nije lupanje unutar nje, to je bio lupa, kao i njegovo srce, lupa protiv tipke osjetljive na njezin klitoris, uzrokujući shockwaves kroz nju maca mučeni i natrag. Njezina glava zamahnuo prema naprijed nasilno i razbio

"Fuck! Trebam to tako loše!" Ona moaned kao što je on izvukao, a zatim brzo gurnuo debeli vratilo u nju opet, malo dalje ovaj put.

"Mmmph!" Moja supruga gagged, rezak u mršavi vrat Alec. On je bio toying s njom, ona je začinjena oko njegova tijela tako čvrsto nogama počela grč, i njezin tonirana ruke omotane oko svog tankog oblika, noktiju raked leđima.

"Samo se opustite, baby!" Alec, rekao je, držeći joj tanki struk čvrsto. "Ti si skoro na pola puta tamo."

Sue sobbed, ne možemo ukloniti joj usne od njegova vrata. Njegove ruke već kružio oko nje tanak struk gurnuo joj dolje, dok je uspravljen njegove bokove prema gore, zabadanje njegov penis duboko u njoj maca.

"Jeste li drolja za moj veliki penis, dijete?" Pitao ju dosadan.

"Ohhhhhmmmmmmm!" Sue stenjali glasno, prstima clawing u leđima kao i njegov penis je još jednom zabili kuće. "Ja sam!" Ona whimpered.

"Što si rekao?" Alec rugali.

"Ja sam!" Sue povikao. "Ja sam kurva za svoj veliki jebeni kurac!"

"Biste li me mrziti ako sam vam rekao sam izmislio tu priču o nestalim moj autobus tako da sam mogao ti vijak?" Alec održan bokovima, gledajući dolje na spoj njihova tijela, gdje je njegov penis otečen-tip nestao u prianja usne joj maca.
"Fuck! Gade! Sam se lijepo da vas i sve što mogu misliti da je guranje konj penis od tvoje duboko u sebi moje malo zbijeno maca!" Sue ga zadirkivali.
"Ja sam želio pojebati otkad sam jebeni ste vidjeli u toj škrt bikini!" On growled dolje u nju dok je gledao dolje gledati njegov veliki, hard penis klizna brzo i iz nje maca, svoje velike lopte šamaranje glasno protiv nje magarca.

"Oh! Vaš penis, tako je jebeno dobro! Yeah! Ummmmmm! Pa jebote veliki!" Moja supruga stenjali kao ona valjane oči. "Oh, volim način na koji ste me jebati! Da! Oh! To je tako bio jebeno dug! Fuck me kao kurva!"

"Ti si tako jebeno vruće, kuja!" On growled dolje na nju kao što je potisak njegov penis hard unutar nje, lupanje sve 10-inča, u njoj potpuno, njezina velika tits odskakanje gore i dolje.

On je zadržao gledajući unatrag na kameri, smijući se kao što je bio njezin bombardovanje daleko.

"Vi ste bez sumnje najtoplijeg komad magarca sam ikada prikovan". Alec sneered.

"Ungg! Ti Vijčani!" Moja supruga stenjali.

"Nećete se reći da kada sam ispuniti svoj trbuh s Alec junior!" On snickered prije nego što joj podizanja do polovice ispunjen njegov penis joj bolan maca.

"Ohhh! Jebi me! Pucaj sve svoje jebeni sperma u mene! Me Knock gore! Napuni me! Oh, jebi! To je tako vruće! Oh! Yeah! Učini me trudna beba! Sam cumming!" Moja supruga je vikao na vrhu joj pluća.

Njezina vrišti umro u mješavinu jecaji i uzdasi bez daha, ona upletena protiv svoje držanje i penetracije. Ona nikada nije bila tako otvoreno gola, njezine noge širiti tako udaljeni.The lupa ona je prima bila nemilosrdna.

On je jebeno joj teže, ona je bila njegov osobni 'komad magarca', njegov penis punjenje poniranje razrađuje tu činjenicu. Sue održan na Alec sa svim svojim moć, nesuvislim mewls boli i užitka se emitiraju iz svog grla.

Tako punjene penis, što je jebeno teško tako, samo whimpers ramena i gristi joj je bio odgovor. Njezine misli su bile baš kao nedosljedan kao i njezine riječi. Kopile dijete nasmiješi, njegov ego raste "Oh, gawds 'odjek kroz njegov um više i više.

Njegove ruke čvrsto omotan oko njezina leđa i struka su sve poluge Alec potreban da bi se jebati moju lijepu ženu. Jedan od njegove ruke čvrsto ovladala Sue stražnjici, joj povlačenjem daleko od njega prije nego lupanje joj leđa protiv svoje tijelo.

Ona dahnu i stenjali gristi u vrat, grebanje leđa jer ju je jebeno neizmjerno, njezin lupanje u svoje dlakave  picke prepone više i više. Njene noge flayed preko ramena, prsti joj curling kao nogama udario besciljno u zraku.

Orgazmi su izvrsno joj dušu, osim, nije mogla disati, njenog golog bedra su se pounded nemilosrdno, a penis u njoj bio dublje od bilo čega što je ikad osjetio. Usne od Alec na njezin vrat će ostaviti trag, ona nije briga. Alec ju pounded brže i brže, pokušavajući prodrijeti dublje i ispuniti joj njen stan trbuh toliko penis je otečen van.

"Dragi Bog!" Sue whimpered, njeno tijelo potrese, njezina unutrašnjost osjećaj kao da je bio idući u zarobljavanju, leđima lučni, mišiće u vratu napete protiv njene kože i dalje nastavio lupanje leđima i naprijed protiv svoje tijelo.

Alec pao na koljena držeći Sue zbijeno protiv svoje tijelo, razbija joj teška tits protiv njegova prsa, njegov pipe počeo lupanje teže nego prije, njegova teška kugle zategnuti protiv nje stražnjice, i njezina unutrašnjost izgledala kao da su na vatru.

On je iznenada joj propisani na zemlju, njezina razmazivanje po podu sa svim delicijama buldožer. On mi je snažno tuklo mu prepone protiv živjela u brušenje zdjelice-drobljenje gibanja. Njezina gola, uredno obrubljen bedra nemoguće je udario na njegov debeli crni pubic hair, ljepljive od znoja i njezin sperma poprskati preko svoje prepone, splattered u gnjecav nered.

"Ohhhhhhh! Ram da je veliki jebeni kurac u mojim zbijeno maca! Fuck me hard! OH DA! Sviđa mi se to! Fuck me tako dobro! OHHHHHMmmmmmmm!" Ona stenjali glasno kao što je i sama nastavila zabadanje natrag na njegov invaziju štap.

On je nastavio da zajebavati joj teško, slanje njegov penis duboko u njoj sočan maca kao što je dno na svaki potiska. On joj je bio impaling na svom diva koplje sa svakim potiskom u njoj zbijeno, stišćući pička.

"Ram je sve način, baby!" Sue dahnu, i dalje širiti njezine noge, koliko je mogla. "Fuck moja maca duboko! Funta da debeli prick sve na putu i van!"

Odjednom, tlaka eksplodirala tijekom svoje tijelo u veleslalomu eksploziji boja i svjetla.Joj maca stegnute dolje na njegov penis kao uspravljen vise. Cjelokupna dužina joj rippling pička uhvatio na njegovu zabadanje probadanja i pokušao mlijeko sve sperme iz nje.

Njezina rukav stroži na njegov željezo teško alat kao što je on gurnuo u i izvukao, matorke erotika zahtjevna njegova sperma. Čula je daleko krik orgazma ekstaze i polako shvatio da je i sama vapi u konačan puštanje.

"Unnngghhh! Vaš prick je ogroman! Oh, nisam imao  matroke oglasi pojma da je moglo biti ovo dobro! Ona se osjeća tako dobro u mom maca! Jače! Fuck moja pička kao tvrdo kao možete, Alec! Gimme bebu!"

Ona bucked, potisak, a ispod njega pogodio u vrištanje, tutnjavu klimaks koji se činilo da ići na zauvijek. Alec plunged duboko u njoj pička eksplodirajući jedan posljednji put i počeo pucati konop konop nakon spaljivanja vruća sperma u njoj doživljava vrhunac maternicu.

Bilo je to kao gejzir odlaze u njoj pizda. Njegova sperma izlije iz njega u nicanja nakon erupcije premaz unutar nje gori trzaj i onda cijeđenje iz oko baze njegova rampaging penis kao što je on i dalje zariti joj maca opet i opet. Njihov zajednički družili sokovi tekle niz njezine noge u rijekama bijele ljepljive niti, a udružuje na podu na njezinim nogama.

Sam mogao vidjeti svoje velike kugle ugovorni: opterećenje nakon velikih opterećenja vruće, bijela, ljepljiva sperma, pucao duboko unutar joj maca nezaštićeni, duboko u svojoj utrobi kao što je bila drhti i trese od nje orgazam.

On je nastavio ovna njegov veliki 10-inčni tvrdi kurac u njoj zbijeno maca za ono što se činilo kao vječnost, sve dok on crpi svoju punu s njegova sperma. To je bilo previše za Sue, kao i ona samo se onesvijestila svi alkohol plus uzbuđenja.

Alec je sperma her ispunjen potpuno i počeo prikazivati ​​iz nje, dolje joj noge, i curila na podu. On je samo stajao gore, izbrisao njegov penis čiste s njom bikini dna i mahao kamere zbogom.

"K vragu, dude, tvoja žena nije ležao! Ona je Tightest maca ikada!" On se nasmijao. "Ne mogu reći da nisam joj gledati, čovječe! Gledaj na svijetlu stranu, ne morate brinuti o njoj ne želi dijete više ... Vidimo se oko!"

Još jedan veliki nalet sperma pobjegao joj pička i pelted katu šest inča iz prethodnog kapi. Sam mogao vidjeti veliki globs svoje sjeme curi iz moje supruge pička, sada kompletan nered, sve crvene i natečene, i stvaranje barica pod magarca.

Ubrzo nakon toga, otišao video crna. Bio sam potpuno izgubljen, nije imala pojma o tome što učinit

Нема коментара:

Постави коментар