.

уторак, 3. мај 2011.

Erotika chat sex


To je gotovo ponoć kao što sam plodded kroz šumu jebanje sa zivotinjama video  pored starog papira off Highway 59.Imao sam uvukla iz moje kuće kroz prozor u mojoj sobi samo sat vremena prije. Ovo je mjesto gdje sam uvijek išao u sebi smiriti i misliti.
Išla sam na put da mi noge na kraju su nosili u lišće na tlu. Sam mogao miris borova kao da je miris bili namijenjeni samo za mene. Sve što je moje oko moglo vidjeti u svim smjerovima je ogromna borova velikodušno raspoređeni kroz šumu i umotan u tami. Tlo je zagađeno sa borovim iglicama i nebo sa zvijezdama.
Došao sam do proplanka, gdje sam imao podignut sirove koliba samo jebanje chat  šest mjeseci.Kao što sam prišao, primijetio sam da je daska koja mi služi kao vrata nešto je bio napuknut. Ja kružio oko na drugu stranu prema prozoru kao tiho kao što sam mogao, bojeći se da neki lonac glave našli utočište moje. Sam prišao prozoru i peered iznutra.
Bio sam potpuno zatečen off straže po ono što sam vidio. Tu je djevojka chat sex i erotika  oko osamnaest godina leži na madrac koji sam ukrao. Njezina odjeća su se raspršili po sobi slučajno, a ona je ležala s njom otvorenih očiju gleda pravo u mene. Bila je vrlo atraktivna s kratkom smeđe kose i duboko smeđe oči. Njezino lice nije imao vidljivih mana i njene usne su tanke i mokro.
Primijetio sam da moje iznenađenje da nisam bio zbunjen ili uplašen, ali fasciniran s njom savršeno bokove i čvrstu grudi. Kao što je sjedila gore polako, a ne od iznenađenja ili straha, ali znatiželja, primijetio sam da sam postao vrlo uspravno.
Ona mi je rekao u savršeno udoban glasom: "Dođi u."
Dakle, ja očito otišao oko prednje i hodio kroz vrata. Ona je sjedila na krevetu  jebanje s njenim bedrima lagano razdvojeni, ali ne sasvim otvoren dovoljno za mene. Ustala je i otišao do mene. Ona me vodio preko kreveta i počeo da skinu moj tipku košulju. Sam mogao osjetiti pumpanje krvi kroz moje vrlo teško genitalije i otišao sam u daze.
Ona uklanja moje košulje i otišao ravno za gumb moje hlače. Kao što je ih je unbuttoning, sam započeo moje cipele kako bi se izbjegle konfuzije. Tada je raspakirali moj zatvarač i mene sjeo na krevet. Ona izdvajali moje traperice off i baciti ih na stranu.Moja erekcija je stvaranje prilično velika izbočiti u moje donje rublje. Ona je postignut za njih i počeo ih povlačenjem off. Kao što je ih je dobio posljednjih moj penis, osjećao sam se svjež zrak miluje ga i ja zaželio da ga stavite u njezine tople, vlažne usta.
Ona je pala moje donje rublje na podu i cupped moj penis u ruci. Cvokotanje ran moj kralježnice kao dodir njezine kul prsti probio moje svijesti. Ona je savijen prema dolje i primijetio sam joj jako preslatko bokovima. Ona stavi joj jezik na samom vrhu moj penis i mislio sam da sam bio idući u krik iz.
Ona je polako uvukla vrha ga u usta, ona okružuje s njom usne. Njezina usnama skliznula dolje kao njezin jezik pritisnut protiv mene. Preselila gore i dolje, sisanje čvrsto, i osjećao sam vlažnost njene sline i toplinu njenog jezika zajedno. Bilo je gotovo bolno, jer užitak je bio tako intenzivan.
Ona je i dalje polako, ali glatko za minutu ili dvije s mojim rukama prolazi kroz kosu i glavu bačen natrag u položaj ekstaze. Onda je podigla glavu off moj penis, to puštanja krvi u ruci ponovno, a ona me poljubi trg na usnama. Otvorio sam mina kao i ona otvorila njezin, ali su nam se jezici nisu ispunjavali na početku. Osjećao sam vlažnost njene usne koje je upravo bio na moj donji dio tijela sada na mojim usnama.
Ona me ljubila kao nijedna druga djevojka ikada imao. Ona je zatvorena i otvorena usta na samo pravo vrijeme, i ona je gumiran moj penis u isto vrijeme. Zatim, kao što sam otvorio usta opet, naše jezike sastao prolazna trenutak i povukao. Ja produžiti moj jezik opet i ona ga miluje s njezinima. Naša jezicima nije bizarna ples zajedno, a ona pomiluje moj penis u ritmu naš poljubac.
Moje ruke skliznula niz nju kao ona prevrnuo na njezin. Ja ih klizila oko nogu joj unutarnji bedrima. Ona otvori joj noge i ja joj miluju stidne području s mojim prstima, pazeći da nisam dirati klitoris. Potrebu da se ovna moje prste u njezinu bio je vrlo jak, ali sam imao off i samo messaged njezin unutarnji bedrima s mojim prstima.
Bila je povlačenjem na moj penis brže i sad joj ljubi bili intenzivniji. Uz nema nagovještaja na sve, ja pustim klizanje kažiprst nad njom podmazivati ​​klitoris. Ona je zahvatila moj povratak s njom slobodne ruke i neka se lagano stenjati. I messaged klitoris, trljanje prstima jednu stranu, prema dolje s druge strane, do centra, i tako dalje. Bila je povlačenjem na moj penis tako brzo sad da sam namjerno se koncentriraju na što nije orgazam.
JA maknuti moje ruke, a ona je uklonjena njen kao što sam klizila dolje krevet joj poljubac. Ja zavladala bokovima sa mojim rukama i počeo lizati joj bedra odmah do nje otvaranje. Ja lizali u polukrugu iznad njezin klitoris na drugu stranu, a zatim prema dolje joj bedro. Onda sam koncentriran na zadirkivanje joj klitoris, ne sasvim ga dira s mojim jezikom.
Bila je pokrenut joj ruke kroz moju kosu i stezanje glavu čvrsto. Dame za druzenje Subotica  Ona je plakala u mekana, ali očajnički glas, "Molim!"
Ne bih dajte mi miluje joj usne s mojim jezikom, ali nisam dodir njen klitoris. Konačno, kao i njezin stisak na mojoj glavi zategnuti, ja je otišao tijesan joj klitoris sa mojim jezikom. Ona neka se zadovoljan cviljenje kao što sam počeo ga tonguing. Ja lizali s čvrstim jezikom gore s jedne strane, niz drugih, i gore i dolje u sredini. Ja formirana obrasci abecede sa mojim jezikom.
Konačno, nakon okus sokova je zasićena moje svijesti za neko vrijeme, sam podigao glavu i vratio se u svoju poziciju na vrhu nje. Nagnuo sam se na jednu ruku i pomoći moj penis s druge. Ja ga vođena joj otvaranje i dodirnuo joj, da obavezno propustiti klitoris opet. Koristio sam ga joj trljati i napraviti joj želja da sam bio u njoj. Bila je šaputanje: "Sada ... Sada ..." i ja sam ga stavio u nju, ali samo oko pola inča. Preselio sam se vrlo sporo gore i dolje, ali samo frakcije inča.
Ona panted u zahtjevnom glasom, "mi Enter, molim! Molim!" Nakon malo više zadirkivanje, brzo sam joj potisak i ušao. Njezina šupljine je toplo i skliske kao što sam se preselio moj hips gore i dolje, gdje se sastao sa svojim izvijanje bokovima. Morao sam se opet koncentrirati na ne dosežu vrhunac dok sam konačno osjetio njene ruke stisak mojih leđa, njezin thrusts ubrzati, njezin dah se održava, a mišići unutar svog ugovornog na moj penis. Ja sam napokon izdao i osjetio sam se pobjegne iz mene u gotovo nasilne pumpe.
.
Tada napetost je pušten iz moje tijelo u rogoza i sam srušio na krevet pokraj nje. Ona je također srušio, a mi spavali tu noć, ruku pod ruku.

Нема коментара:

Постави коментар