.

четвртак, 5. мај 2011.

Hot erotski oglasi


"Ljudi su iscrpljeni, ali uspjeli smo prebaciti neke od granita na lijevoj strani više desno, i očišćena blokada kaljužna pumpa. To je pumpanje u punom kapacitetu, ali čini se da je u korak s prilivom morske vode ", Elizabeth Cressey izvijestio da je njezin otac.
"Vrlo dobro", njezin otac je rekao kako je on gumiran hot oglasi  njegove brade i Jawed neprestano na cijevi je zaglavi iz njegovih usta. "Možda možemo napraviti u Boston Harbor i matičnih naše curi tamo."
"Ili kupiti čelika otrebljen parobroda", rekao je kapetan Wyoming je rekao kako je on sjedio pokraj Elizabeth otac pušenja cijevi kao dobro, i napuni Captain's četvrtine s slatki miris dvojac je gori duhan. Elizabeth valjane oči u kapetana, ali joj je otac diskretno mahao rukama u znak prosvjeda. On nije htio njeno ponašanje to razbjesniti drugi kapetan koji je vidio njihov položaj samo off Nantucket, i imao je usidren nedaleko od svoje luke pokloniti ponuditi svoju pomoć. Elizabeth nije željela da ga razbjesniti bilo, ali uz njegovu pomoć je došao tirada koja Elizabeth pronađen ponižavajuće.
"Krist, Cressey, to je 1934. Jedrenjacima su stvar prošlosti. Ne postoji način da se možete natjecati s parom motora i čelične trupove. "
"To je uzimajući tvrd da je sigurno, ali ja još uvijek kao da se pod jedro ..."
"Uvijek su bile stare morske soli, Eugene, ali ne možete vidjeti na kraju, može li? Ako sam ti bila bih cupkati ovaj školjka mamac i kupiti sebi novi parobroda. "
"Htio bih, ali su cijene novca bojim."
"Pa tako i održavanja na tom kadi, ali imam kompresor za zrak i hot hot oglasi  ronilačko zvono na brodu.U jutro ću imati moj ronioca ići dolje i krpa neke od Vaših kroz-elementi. To je gdje je curi ja ću kladiti. "
"To je ljubazno od Vas, ali ćemo šepati u Bostonu."
"Vi nikada nećete učiniti Eugene. Vi ste već popis desno i ona se osjeća kao oluja varenje na jugozapadu. "
"Mi nemamo mnogo izbora. Morat ćemo to napraviti u Bostonu. "
"Jeste li slušati sebe. Niste napravili pet milja u posljednja dvadeset četiri sata, da li vi zaista očekujete da to učiniti u Bostonu prije oluja? Nemate izbora, mi ćemo morati poslati dolje ronilac to držati tvoj brod u pokretu ".
"Kao što sam rekao, mi nemamo izbora. Moramo to učiniti u Bostonu, jer ja nemam novca da vam platiti ", kazao je gleda na svoje čizme u sramotu. "Ja mogu dobiti kredit u Bostonu ipak. Ja ću biti u redu kad sam vezati tamo. "
"Vidim", rekao je kapetan Wyoming, rekao je polako, kao da je duboko u mislima. "Onda možda možemo trgovina moj prijatelj."
"Kao što u? Sve što imam je granita i ugljena na brodu, potonji koji jedva da gori. "
"Bio sam razmišljati o tvrtki moj dragi prijatelj."
"Tvrtka? Čak i ako sam imala pravo prodati dionice ove hot devojke oglasi  brodarske tvrtke, ja bih sumnje da želite zaliha u tom žutokljunac operacije ", kazao je mišljenje i dalje u financijskom smislu.
"Pa ja sam mislio više kao što su neke tvrtke na brodu mom brodu", kazao je, sada gleda izravno na Elizabeth koja je stajala s rukama prekriženim, naslonjena na okvir vrata koja vode u Captain's četvrtine.
"Kako se usuđuješ doći na moj brod i potražnje takvu stvar!"
"Ti si iz opcija Eugene. Ja sam ono što vam je potrebno i to nije kao što je vaša kćer nije starosti. "
"To je glavni u njemu."
"Ne to je ponos, ali vaš ponos je upravo ono što vaše će izgubiti ako sam dignuti sidro i ostaviti vas ovdje. Vi to nikada neću učiniti u Bostonu i ti to znaš. Imaš držite punu vode, kaljužnu jedva u stanju pratiti i olujnom piva na jugu od vas. Ti bi se uzimanje jedanaest jedriličara u smrt, a da ne spominjem svoje kćeri život i da od svoje! "
"Get off my brod!"Erotika Subotica 
"Kako vi kažete, kapetan, ali životi vaše posade sada ostatak u hot mame oglasi  tvojim rukama", rekao je i okrenuo i počeo iz kapetanove tromjesečja. Kao što je uhvatio svoju jaknu, on je slegnuo ramenima i bio je oko da zatvori vrata iza njega kada je Eugene ga je zaustavio.
"Čekaj. Čekaj, Ivan ", rekao je iznenada plakao kao da je o tome da izgubi svoju priliku na spašavanje života njegova posada. "Možete imati ju društvo", rekao je više tiho kao drugi kapetan Okrenuo mu lice. "Osim toga ona treba biti educirani o takvim stvarima ionako, ali samo tako dugo koliko je potrebno za dovršetak popravka. Nekoliko sati. "
"Ne, oče", Elizabeth vikao na pregovorima u ropstvu.
"Šuti, Liz. Vi ne razumijem kako je situacija teška. "
"Mi ćemo dovršiti popravke kao što želite, ali ne i za nekoliko sati užitka. Naš teret je namijenjen za New York, onda ćemo dvostruko vratiti u Boston. Možete imati svoju kćer natrag u dva tjedna. "
"To je predugo, John. Daleko predug! "
"Za fiksni trup? Rekao bih da je ukrasti. Dva tjedna Eugene, ne manje. "
"Za vaše zadovoljstvo. Ne želim ju dijeliti s posadom. "
"Dogovoreni".
"Papa molim. Ne možete to učiniti. Nisam mogao možda ... "
"Liz, to će biti teže za mene onda će biti za vas, ali sam dobio. Dobio sam jedanaest druge živote na ovom brodu da vagati na moju odluku ", kazao je mucao i dostigle su pod njegovom vez izvući malu drvenu škrinju, zaobljena oblika i prekriven prašinom.
"Liz uzeti ovo. To je tvoje majke naravno. Ona je nosila nekada, prije njezine smrti. Bio sam ga spremite kao vjenčani dar, ali večeras-Večeras će biti vaše vjenčanje noći na putu. "
"Papa, molim te. Ja ne mogu. Nije ovo sviđa. "
"Možete i vi ćete."
"Papa, molim te," Liz izjasnio, ali John zavladala joj ruku i otpratili do broda stepenice do palube. Liz je bila previše u šoku da se registrirate što je bio pitao za napraviti kao što je bila voditi s palube na male Dory i uzeti preko kratak naletima span morske vode koji je odvajao dva masivna brodova. Kao oblak crnog dima garav ruža u maglovito mjesečini, Liz nije mogao pomoći, ali osjećam osjećaj kao slutnja nogama hit čelika palubi Wyoming.
"Ona je vrlo dobavljanje, kapetan", jedan od njegovih mornari, rekao je nakon što je pomogao Liz off ljestve od užeta koje uspinjao iz surfati. Nije bilo potrebe da se dogovore usmeno na čovjeka riječima, kao Liz ljepote bio je evidentan čak iu slaboj svjetlosti mjesečeva četvrt. Čak i pod usamljen par plave traperice i jednako dronjav crvena i crna flanel košulja, John i njegov mornar mogao vidjeti njezin divan lik. Iz način joj torzo napete gumbe joj čovjek po mjeri flanel košulja, kapetan pogoditi njezine dobi da se u ranim dvadesetima. Takve pretpostavke mogu biti opasni, ali da joj je otac dati mu pravo da ju je prednost u odnosu na činjenicu da su još uvijek u međunarodnim vodama, gdje je manje stroge zakone prevladala. Ipak, u dobrom savjesti, nije mogao uzeti ženu koja je bila premlada i Liz čini se da je dovoljno godina kao svoje jagode plavu kosu počeo puhati sa sjeverozapada intenziviranja vjetrova. Kapetan je samo klimnuo glavom i pratnji njegova nova nagrada prema impresivan granice svojoj kabini.
Ispod palube je kerozin svjetiljke dao joj suntanned koža mekša sjaj a on nije mogao odoljeti četkanje ruku dok je okrenuo okolo u prostranoj kapetansku četvrtine. Ona je ustuknuo od svoje dodir, ali ne govore dok je gledao u nju opet. On nije želio da se konzumira s požudom u tom trenutku, ali želja nije mogla biti ugušena iz vlasništvo mjesecima na more.
"Vidim tvoj otac ne nahraniti", rekao našalio na nju petite veličini. "Bilo manje i nalet vjetra mogu vas otpuhati palube."
"Ja svibanj biti mali, ali ja to moj dio posla. Svaki jedan od naših posada će vam reći da. "
"Bosonoga i živahni. To mi se sviđa, Liz ", rekao je kako uživa joj deminutiv noge su duge prste koje se činilo da prkose potrebu za cipele. On je održao svoj pogled na njih za daleko predug, biti fascinirani njima iako je ostatak njezin lik održati samo koliko seksepil. Uočio je potonji točaka njezinu žensku tijela kao što je pried oči daleko od nogu, i polako je uzeo u svoje duge noge, vitak struk i izbočene grudi. U vrijeme njegove oči zaključan na njezin, bio je spreman samo joj se. Liz primjetio to kao dobro, te je nagovijestio da je vrlo reakcije. Erotika Subotica  Nevjerojatno, kapetan samo govorio.
"Ja ću pustiti te imati trenutak da se okupe. Moram kratak moj posade na popravak da se na svoga oca brod prije nego što počne raditi na prvi svjetlo. Možda možete staviti na svoje majke odjeću kao što sam to učiniti? "
Liz samo kimnuo kao kapetan nagnuo naprijed i poljubio na usne. On je pokušao ubaciti svoj jezik između njih kao što je to učinio, ali Liz je bila u mogućnosti da ga otjerati ih čuvanje čvrsto stisnute. Kao što je okrenuo u žurbi da hoda iz sobe, Liz je znao da je šuplje pobjedu u najboljem slučaju. Kada se vratio, više od njegove jezik će biti idući u nju.
Ona je počela plakati kao poklopac mala drvena kutija squeaked na šarke koje nije savinuta u godinama, i peered na starinski odjeća je ona naslijedila od svoje majke.Nakon što je proveo deset godina unutar uređen prsa, haljina je zaštićena od propadanja po opor miris aromatičnog cedra prsa je izgrađena u. Po svemu sudeći, međutim, to je bio dekadentan haljinu. Crafted u viktorijanski period, to je tako festooned s svile, satena i čipke, nitko od kojih je materijala Liz je volio. Ipak ona oguljena joj prilično hrabar odjeće, i obukao haljinu u pripremi za kapetana dolaska.
"Sasvim transformaciju", rekao je kapetan, rekao je na zakoračiti u svoju kabinu i polaganje oči na Liz. Ona je imala koristi sve trideset minuta njegove apstinencije sebi na silu u ogrlicom i slojevite haljine i bila je uvezivanje do viktorijanskog čizme koji su bili dio ansambla, kada je zakoračio u sobu.
"Ja mogu vidjeti zašto je tvoj otac htio da nosi ovaj outfit za mene. Ona ima neke osobine drago ", objasnio je kako je preden okolo polako na jednoj nozi za njega, tako da kapetan mogli vidjeti odjeću iz svakog kuta. Kako je šljiva boji suknje nanijet preko planked podu, on je primijetio čipke resast Chevron uzorak na svakoj strani. Crni baršun dodan kontrast na njoj tri četvrtine duljine rukava s nizom beaded zvijezda rafala dodajući Victorian njuh za prednje i stražnje strane njezina haljina kao dobro. The prslučić je ono što dodaje seksualne žalbu, međutim, uz to je uspravljen trg dekoltea, beaded lapels, i čipke-up front koji pozvao da se poništiti. Na njezino iznenađenje, međutim, njegove ruke sletio na suknju umjesto toga, i pokupila multi-ogrlicom hemline joj suknju gore tako da je mogao pregledati noge.
"Ja sam poput svile čarape", uzviknuo je s zdrav smijeh i dosegla do pod hemline joj suknju za pokretanje ruke uz, naravno, krhke tkanina.
Liz cowered na njegov dodir, i počeo spajati svoje noge tighter i tighter zajedno ruku približavao vrhunac njezine noge. Kad je uspio na stazi prst kroz kratke čvrsta dlaka njene vagine, Liz stegnute nogu uopce, štipanje ruku između njenih bedara s namjerno snagu.Odjednom je namotanim na nju, isporuku oštar backhand joj desnom obrazu koja je poslala Liz izvaljen unatrag iz iznenađenje hit.
"Ti zaboraviti zašto ste ovdje moj dragi", i shvatili na nju haljinu s obje ruke. Drugi kasnije Liz čuo krhak materijal početi suzu i clutched na jedini ansambl majka ikad imala joj dao.
"Molim te. Ovo je moja majka haljina. Ja ću ga uzeti off za vas ", kazala je ponudio, ali bilo je već prekasno. Liz iznenada osjetio ustajao zrak parobroda plutaju nad njom goli grudi kao tkanina je sjajna stvar od nje torzo. Ona instinktivno bacio rukama preko grudi u čin skromnosti, ali to je samo dodatno razbjesnilo kapetan. On je pustiti s baraž hitova koji bolno sletio na njenom licu, spajanja unutar joj da joj je golo tijelo je trebao biti prikazan provokativno za njega.
Vučenje rukama daleko od grudi, njegova udari samo prestao momentalno kao pogled mu sletio na ženski torzo nije vidio u nekoliko mjeseci. Konstatirajući ovo, Liz pokušao zagledati ostatak slojevitu haljinu dolje duljina nogu prije nego je uspio potegnuti memento u beskorisna hrpa ukrašen krpe. Kao što je ona borila s hemline preko gležnjeva, međutim, postalo je jasno da njegovo uništenje je ono što je on stvarno želio.Vučenje iz nož iz džepa, on je jednostavno izrezati osjetljivih tkanina od van oko gležnjeva, vanquishing svaku mogućnost izrade nosive haljine opet.
"To je bilo moje majke haljinu", rekla wailed na mjestu šljive boji haljinu odmara usamljen na podu.
"Ako sam ti bila bih biti više zabrinuti za svoje stanje onda bih tu haljinu."
"Ja znam zašto sam ovdje i ja sam spreman ... spremni voditi ljubav ", rekla mucao.
"Make Love?", On se nasmijao. Dubok, mračan smijeh koji je napravio Liz krv zalediti unatoč tome što je proveo godine na more. "Ti zaboraviti Liz. Vi ste vrstu plaćanja. Ti si kurva veze s kao što sam molim. "
"Molim vas, ja sam ne vrlo dama poput znam, ali ja nisam kurva ...." No, njezine riječi su izgubili kad je lunged na nju, šaljući joj izvaljen na krevetu unatrag, zapinjanje nogu prema van. Postavio kao što je bila, nije bilo sumnje o tome što mu namjere bile, i Liz održati bez nade za zavodljive teething joj grudi ili bilo otvoreno glasan poljupcima koje su pratile konsenzualnog seksa. Ona je bila samo hrana za njegove požude i unatoč godinama otvrdnu život na moru, počela se osjećati ženstveno i krhko.
Kroz suze, Liz mogao vidjeti kretanje u podnožju kreveta i znao da je uklanjanje svoju odjeću tako da je mogao odvesti. Iz svojih prethodnih ponašanje, Liz je znao da on ne bi se sve to off. On ne bi joj zadovoljstvo vidjeti sve njegove muški oblik u gol cijelosti. On neće dopustiti joj zadovoljstvo osjećaj golim grudima protiv njene kao i svi oni već vjenčan na krevetu. Umjesto toga on je preselio se na vrhu joj, ruku čuvanje njegove prepone pokriven kako je on sam postavio iznad nje.
"Jeste li spremni Liz?"
"Uzmi me", kazala je glatko, kao da je djelo održana koliko žalbu joj kao naručivanje deset hvati linije od obalne trgovca.
Kapetan je očito imao iskustva u preuzimanju manje nego spremni žena, i počeo položaj njegov penis između joj vanjske usne, to povlačiti gore dolje i polako, pokušavajući stvoriti neki vlagu kako bi se olakšalo njegovo umetanje. Njegova tehnika nije bila veoma učinkovita, Liz doznajemo, kada je neizbježan konačno je došao. Pozicioniranje sam iznad nje, on se nadao da će iskoristiti svoju obujam spuštati u njoj u jednom naletu, zadnjih nevinost i na dubinama neba.
Ako je Liz je nebo, onda nebo bio idući u biti pakao za klaustrofobična. Liz je bila široka, vrlo uske, a on je mogao osjetiti trenje njezine zidove, kao što se prisiljeni osim pritiska svojim penisom.
Ipak je on čekao, spuštajući niži u njoj, očekujući u svakom trenutku doći do barijeru kože koji ukazuju da nijedan drugi čovjek ikada imao ju je. Spoznaja da takva barijera nikad nije postojala unutar uske lisica počela tonuti u, međutim, kao što je on sišao do sada u nju da mu jaja bila pritisnuta uske protiv nje bedra. Uz povrede njezina tijela kompletan, nema drugog objašnjenja, a govorio joj o svoje razočaranje.
"Tu smo bili drugi ljudi?", Upitao je na iznenađenje.
"Bio sam u braku jednom," rekla je lagao, jer ona nikada nije vjenčan. Bilo je glatka govori mornar u Maroku koji je uzeo nevinost ... i nekoliko jednako zavodljiv mornara od tada, ali nitko na brodu Cora Cressey. Znala je bolje nego da se miješaju sa zadovoljstvom poslovanje, a lagao sada bojeći istinit iskaz će dati mu razloga da dostavi još jedan slap joj lice. Nije joj vjerujem, a on je upravo kao i ona bojali, backhanding joj još nekoliko puta.
"Vi kurva. Ti jebeni kurva! "
Liz je počeo plakati, iako joj nije bio siguran je li iz stvarne boli što ga prisiliti vaginu zidova osim, njegov hard udari, ili ako je iz stida njegovih ponižavajuće riječi. Što god to bilo, Liz je drago što nije spasio nevinost za kapetana. On nije zaslužio takvu nagradu, od nje ili bilo koju ženu koja napajana mora.
Ipak je on swooned kako se osjeća zbijeno, i znao je mlada djevojka ipak mogao dati mu užitak. Mnogo užitka, on mused, kao što je zahvatila rub madraca i počeo pound unutar nje. Liz tučen ispod njega, osjećajući kvrgavost svog dolje madrac kao perje unutra bujali nemilosrdno. Mesinga glave i papuča pogodio kao dobro, i uskoro Liz glavu pobijedio jednom soft pero jastuk u kaljenog blok perja.
"Kurva", rekao je, a zatim francuski poljubio, znajući da je žena s okupacijom prezirao takav čin intimnosti. To je bio poljubac bičevanje i straha da će biti hit ponovno su Liz otvoriti usta i osim njegove grube jezik. Ustajale okus cijevi dima i ravno džin pozdravili joj spojene usta, što je epizoda s njim čak i da je mnogo više žalosno.
Možda je to bio popustljiv njezina usta koja ga je odbila na, ili možda je to način na koji poljubac slickened njenu vaginu. Što god to bilo, našao se rade svoj put u njoj s više snage, povećan tempo, pa čak i više hitnosti. On je čekao mjesecima biti sa ženom, a on nije imao namjeru drži se za njeno puštanje.
Liz je znao da je dosegla točku bez povratka, kada je spustio glavu i malo divljački u njezin vrat. Kao što joj sisao joj sol-poljubi kožu dok se crvenilo, on je dao jedan konačni potisak da joj je u sendviču između pero madraca i njegov teški okvir. Onda je on došao, prolijevanje obilne količine sperme duboko u njezinu utrobu s takvim pritiskom da je siguran da joj impregnirati.
Polako svoje prianjanje uz zube po vratu joj vrat počela oseka i ustao od nje, glup pretjecanje usnama dok je gledao dolje na pohaban i slomljena mladu ženu.
"Pa to je kako se tvoj otac drži da trune ponton na površini. Kenjkav svoju kćer za popravak rad zar ne? "
"Bilo je spasiti njegova posada!"
"I posada će on spasiti. Mine naravno ", dodao je s opaki rugati kako je preselio s njom i počela oblačiti. "Žena na brodu uvijek poboljšava posade moral."
"Ali vi se složili s mojim ocem. Ja sam za svoj užitak sam! "
"Pristao sam, kada sam mislio da su netaknute. Kurve ne računaju ", kazao je kako je uhvatio ruku i whisked joj oskvrnuli tijelo kroz vrata i niz unutarnjih granica parobroda prema kotlovnici.
Kurva je upravo ono što je Liz se osjećali kao što zapešću počeo sjediti od nedostatka krvi iz njegov ruke tijesan i okružuju. Kolebanje na nju na visoku petu čizme viktorijanski, Liz mogli čuti petama klikom bučno na čelik palube kao što su se spustili, kapljice njegove sperme kaplje iz njezina povrijeđeno razrez jer su hodali na trbuh od zvijeri.
"Gdje si me vodi?"
"Da Dragon's Lair moj dragi", rekao je kako su napravili oštar zaokret i stajao na kraju radnog parobroda.
Liz je blijeda koža nasuprot protiv prljavština u sobi. Mješavina crnog ugljena prašina obložena svaku površinu, dok se pare pobjegao iz obilja cjevovoda i ventila. Dva kerozin lanterns pod uvjetom da je jedino svjetlo, i njihovog stalnog treperenja napravio je nemoguće dati bilo kakve detalje. Ona shuddered u očima unatoč neizdrživoj vrućini u sobi i cowered užasnuta u očima muškaraca kao što su joj se približavali.
To je trenutak pažljivog studiranja za nju realizirati dva stranca doista crnaca, a ne ljudi koji su bili obuhvaćeni čađa od ugljena. Kad su se nasmiješio u očima joj svoje zube bljesnulo poput svjetionika na svjetlo, svoje biserno bijela odražava isključivanje svoje ružičaste usne. Najviše pokvarene Gore, čak je imao drskosti lizati njegova ugljena optočena usne kao kapetan nudi Liz gore tako da kleči na prljave čelika brodski pod tanjur.
"Kneel."
Liz je morao biti pitan dva puta s obzirom na krajnji čin podnošenja bio je zahtjevan. Dvije teško udari joj gole grudi dodano uvreda na već ponižavajući stav, ali Liz preselio iz straha, klečeći submissively prije dvije crne muškarce, koji vjerojatno nije ni mogao čitati i pisati.
"Vi ćete poput ovih ljudi Liz. Oni nisu vidjeli svjetlo u tri tjedna, a kamoli žena, i bijela žena u to. "
"Moj otac će vas ubiti za to, znaš."
"Možda, ali to neće promijeniti činjenicu da je njegova slatka kćerkica uključen trik na koljenima s crnca", on uzvrati i samo kimnuo za dva radnika za pristup svojim nagradu.
Oni su već djelomično gol. To je daleko previše vruće u blizini churning kotla da nose košulje i cipele, i samo par ugljena prljava traperice odjeven u donjoj polovici tijela. Kao što je Liz pogledao gore, oni su već bili rušenju ovaj zadnji članak i njezina pristupa sa širim ceri.
Postojao je samo jedan seksualni čin koji žena izvodi dok je na koljenima i Liz nije bio ljut na ostavljajući tim ljudima mjesto svoje prljave cocks u usta njezina. Uostalom, zaključila je, je jeo s usta, razgovarao sa svojim ustima, pa čak i poljubio joj je otac s njom usta. Sada je bio idući u biti obeščašćena u usta i sa dva crnaca u to.
Ipak je to bila njihova boja kože koji su to prihvatljivo u čudan kakav način. Jedina druga alternativa je vaginalni seks, te da provodi potencijal za dobivanje trudna. Imajući crnac dijete će biti dokaz onoga što je ona učinila i to malo važno ako je ne-konsenzualni, stigmatism će zauvijek kuga njezin život.
"Vi želite da ga stavite u usta?" Liz pitao, feigning nevinost kao što je kleknuo pred dva čovjeka. Sva tri muškarca se nasmijao, iako je bio stariji crnac koji zgazi do svoje prvo i držao lupanje član samo milimetara joj iz usta.
Ona je imala samo djelić sekunde za proučavanje ebanovina član prije nego što je bio smješten do njene usne i unceremoniously gurnuo unutra. Ona je rekla crni ljudi su izuzetno veliki genitalija, nego zato što je to bio prvi čovjek je ikada dao glavu previše, Liz nije bio siguran. Ona je samo znao da napuni joj usta da bujaju i da je za opuštanje joj grlo kako bi dobili što više od njegovih očvrslog mišića u usta jer je mogla.
Degustacija znoja i muške bajatost, Liz posve odbijeni od strane čin, ali je znao njezin jedini spasitelj bi se do kraja bijedu kao brz kao što je mogao. Manevriranje joj slobodne ruke za njegove lopte činilo se da je najvjerojatnije mjesto za početak, kao što je ovo bila gdje njegove oslobađanje od zračilo. Stroking joj usta prema gore i dolje njegova osovina bila jednako prirodna kao Liz pokušao oponašati s usta ono što ljudi su učinili da joj vaginu.
Činilo se da rade, za crni čovjek stenje rastao glasnije i izrazitije sa svakim trenutak, a on je zabadanje teže i teže u njezine tople i vlažne usne. Liz je samo greška je raking zube duž osovine tijekom jedne osobito teško udarac, neoprostiv grijeh je shvatila, kad crni čovjek ošamario ju teško na vrhu njezine glave.
"Nema zube, kuja!"
To je bio samo tri riječi, ali je govorio mnogo o tome kako nisko je imala potonuo u ovom broda pecking reda. Na Cora Cressey, bilo Negro govore takve riječi na bijelu ženu bi zaradio mu svoje slap. Silovanje bijele žene na takav način bi zaradio ga brzo putovanje omču na yardarms. Na ovaj brod, međutim, to će biti njezin izvršenja ako ona nije zadovoljstvo posade kao ovaj kapetan vidio stane.
On je stajao na stranu sada, sadržaj gledati iskušenje razvijati. Liz je znao kakav whorish slika bila mu je predstavljanje, i pokušao izbrisati slike iz vlastite memorije kao što je zadovoljstvo najviše odvratno čovjek u većini ponižavajuće načine.
Pitala je može li i užitak u drugom Negro. Ona nije imala pojma što bi to bilo kao da čovjek depozit njegovo sjeme u usta, ali se sumnja prospect nije bio idući u biti ugodno.Ipak, ne znajući što da očekujem je jedna stvar, znajući da je još jedan, a ona nije uživati ​​u činjenici da je idući u morati to učiniti opet.
Što Liz nisu shvatili je da je kapetan imao još dijabolični izglede na umu, međutim. Kao što je saznao da je ona mogla održavati usisavanje i još uvijek zadržati zube od svog vratila ako ona izdvajali joj zubi se u nju desni i vodi njegov vratila u usta s druge strane, drugi crnac popela iza nje. Njegove hlače su bili dolje i njegov penis zaglavi se, trzanje prema gore i desno u dugim venama luk. Bila je previše zauzet pokušavajući ugoditi veće radnik s njom usta primijetiti njegova suptilna poteza dok nije osjetila njegov ubod ubod na ulazu u nju već obeščastili vaginu.
"Ne!" Ona vrisnula out, povlačenjem joj usta od crnog čovjeka penis kao što je to učinio, ali to je već prekasno. Drugi čovjek gurnuo i vjerojatnost dobivanja trudna po Negro odjednom postao stvaran kao što je ušao u bijelu ženu u jednom umješan potez.
Ne sadržaja na neka njegov co-radnik uživati ​​kurva sam, prvi čovjek uhvatio stražnjem dijelu Liz glavu grubo i umočen natrag preko svoje osovine. Liz gagged u dubinu, bore kako bi išli udoban kao čovjek koji stoji iza nje pummeled spol.
Liz nikada nisu imali dva čovjeka u njoj u isto vrijeme, i ona je počela plakati od propadanja osjećala. Dva crna ljudi su joj oskvrnjujućim, silovao ju čak i kao kapetan Wyoming gledao na tihim zabavu. Nitko od posade bi učinio isto. Dakako, nije njezin otac, a ne čak i najmanji čovjek na posadu. Ako bilo koji od njih je znao za nju stanje, oni će morati braved valove s Dory joj spasiti od bijedne muškaraca. Problem je da ne zna. Kad bi samo mogla da ih signala, mislila je, kontaktirati ih, neka znaju da je sadist kapetan ovog broda, da bi ju spasili.
Liz je odbrusio iz svojih snova po pulsiranje čovjeka penis duboko u njezina usta.Nevoljno, on je potisak prema naprijed, to vozeći tako duboko joj gagged opet. Ona je borio leđa, to guranje daleko, ali ne i iz njezinih usta. Takva reakcija samo dodaje da je njezin jad međutim, kada se napeti i izdao svoj skriven teret sjemena. Sa samo tip u ustima, val bijelo tijesto prosuti na njezin jezik, dajući joj pun okus topao, slan okus nego se samo odbacio dolje joj grlo.
"Kurve lasta", došao kapetanove naredbe.
Liz je, gledajući submissively se na čovjeka koji je dostavljena, iako je bilo više da biste dobili osloboditi od vruće, ljepljive tekućine nego što je bila dodati svoje zadovoljstvo. Ipak prvi crnac je krik potaknuo njegov co-radnik na as well. Znajući što je upravo dogodilo unutar lisica je maleni usta, drugi radnik počeo prepoznati vrline Liz mlada tijela.
On je počeo da nesvijest kako uske i gladak njene vagine je, dok joj dupe izgleda privlačan kao dobro. Ona je plesala u vremenu sa svojim thrusts i pogledao pa dama poput festooned s njom bijele svilene čarape i čizme Victorian. Nije moguće držati leđa bilo više, on je zavladala bokovima i izdvajali joj leđa protiv samoga sebe kao što je on dao konačni potisak. Ubadanje zadovoljstvo mjesto duboko u njoj kao što je učinio, vrisnula je u vrijeme njegovo oslobađanje.
"Izvucite posudu od mene", ali bilo je već prekasno. Torrent sperme tekla u njezinu vaginu unatoč joj krik i poplavljena joj spolni odnos s drugom opterećenja beba proizvodnju potencijala. Dodavanje na nesreću bio njezin snažan orgazam. Nakon što joj užitak spot dotaknuo tako, Liz spasmed uz Negro, osjećaj njegova osovina pulsira s njom kao njezin tijelo instinktivno nacrtao čovjeka opterećenja sve dublje i dublje u njezinoj utrobi. Liz je znao da istovremeno orgazam samo dodao vjerojatnost dobivanja trudna i tiho proklet svoje zadovoljstvo.
Kao dva muškarca povukli su se iz oba kraja njezina ranila tijela, zviždaljka vrištati pare iznenada odminirane kotlovnici s upozorenjem. Privlačnost prema svojim ženstven dar, dva radnika nisu uspjeli dodati vode u kotao svadljiv.
"Koliko inča na očima mjeraču?" Kapetan zalajao, iznenada povratkom na više autoritativni ulogu.
"Četiri inča s krunom list, kapetan," je došao odgovor iz čovjeka imala uzeti u usta njezina. The direness situacije se činilo da njegova nagost sporna točka dok je gledao u velike staklene pokazatelj kolosijek.
"Napuštanja broda."
Liz je znao te su dvije riječi kapetan bilo kojeg broda nije rekao vrlo često. Gledanje ih početi za stepenice napravio joj shvate važnost situacije i počeo po njima. Trčanje s visokim potpeticama Victorian čizme nije olakšati brzo pobjeći, međutim, s zbunjenost nepoznatih prolaza dodajući da je nesreća. Ona je izgubila iz vida njezina silovatelja u slabo osvijetljenim kotlovnica i uzeli dvije krivo pobjeći staze na svoj let out. Ipak je uspjela doći do palube, kada kotlovnica eksplodirala.
Gimnastika kroz zrak kao gol krpena lutka, Liz osjetio kontrast hladne morske vode na vreo koži kao što je sletio u sjevernom Atlantiku s uprskati. Toplina od eksplozije i pobjegao pare je spalio ruke i lice, a ona se borila za ostanak u pokretu u koštano-hlađenja ponor.
"Liz! Liz! "Odjek njezina oca krik kao prvi časnik na Cora Cressey s veslima skif kroz zamračene vode u potrazi za preživjelima u Wyoming. The Cora Cressey je čuo eksploziju i onda ugledao je rezultiralo vatrena kugla i stavili svoje dories u vodu da se pokupiti bilo preživjelih.
Teški surfati iz približava oluja dodano poteškoća u pronalaženju preživjelih u leden vodama, ali Eugene je bio odlučan da pronađu njegovu kćer. Kao pramcu Dory umočen u valu, prvi časnik vidio bijeli sjaj u vodi i usmjeravao mali brod prema njoj. Dvadeset metara više, a oni borili povući Liz u brod.
"Liz. Liz, što se dogodilo? "Njezin otac očajnički želi znati. Liz je uzdrman do odmah odgovoriti, ali je počeo jecati kao ona zagrlila oca i propala ispod teške vunene jakne ju je dao.
"Oni-su-" počela je reći, ali baš kao što Liz izbagerovanog dovoljno hrabrosti da im kaže što se dogodilo unutar posude, dvije ruke izašao iz vode i zavladala na vrhu odbor Dory.
"Ivana", uzviknuo je njezin otac kako je vidio poznato lice kapetan Wyoming. Prvi časnik i njezin otac su se oko njega vući na brodu, kao i kada Liz postavljeni stilet pete svoje Victorian čizme na ruke i njima stegnut okrutno protiv Dory trup. Njegov shvatiti, već oslabiti po hladnom sjevernom Atlantiku morskom vodom, izdan i sadistički kapetan skliznuo zauvijek ispod površine mora

Нема коментара:

Постави коментар