.

уторак, 10. мај 2011.

Erotske dame


Moja supruga i ja smo bili u braku pet godina i uživao dugo monogamni odnos . Nikad nisam tvrdio da se pravi iskusni u seks pre braka naše i moju suprugu otišao na oltar djevica. Međutim, saznali smo brzo i razvio vrlo zadovoljavajući seksualni život. U stvari, oba od nas željeli imati spolni odnos gotovo svakodnevno. Ako se ne može iz nekog razloga, oboje smo dobili vrste raskliman i opsjednut do našeg poziva su zadovoljni. To nam je napravio vrlo kompatibilan tijekom godina. Tracy je petite crnka s magarca koji se okreće glave (moje barem). Na 5 '1 "i £ 102. Ona ima prevelike grudi da plijeni pozornost. I hvala nebesima da je podigla mi je da se njezin život partner.
Prije šest mjeseci dobio sam poziv dame za sex  od starog "prijatelj", rekavši kako je bio idući u biti u gradu za nekoliko tjedana, a željeli biste dobili zajedno sa mnom i moja supruga.
Steve i ja bio jako blizu prije nego što je ukrao moju djevojku od mene, naše završne godine. Nismo razgovarali nakon diplomiranja. On je otišao na fakultet i postao arhitekt dok sam dobio posao u mlinu. Jedini razlog zbog kojeg sam na kraju mu je oprostio jer sam shvatio što je učinio mi uslugu. Devojka sam bila dating ispostavilo se ukupno drolja. Ona nije stavio van za mene, ali je razvio vrlo ugled nakon što je Steve je završio dating njom. Kratko vrijeme kasnije sam upoznala Tracy i moj život je bio prekrasan sve do danas.
U svakom slučaju, Steve ponudio da kupi nam večera zgodne gole dame  u lijep restoran dok je bio u gradu.Tijekom večere, Steve spomenuvši kako će se boravka u hotelu izvan grada, jer je Konvencija rezervirali sve lokalne sobe. Pa, Tracy će imati ništa od toga i ljubazno ponudio korištenje naše extra soba za vrijeme trajanja svog boravka.
Steve brzo prihvaćen.
Mi smo jedva vidjeli Steve prvih nekoliko dana je boravio sex dame  u našoj kući, jer njegova raspored rada. Međutim, u četvrtak navečer Tracy slučajno ušao u na njega dok je bio uzimajući vanjska strana od tuš. Ona je trčao natrag u naše spavaće sobe s dahtanje pogled šok na licu.
Pitao sam je što se dogodilo, a ona je objasnila da je vidjela Steve gola. Rekao sam joj to nije velika stvar i da bi dobili više od njega.
Ona je rekla da je to doista velik posao,sa starijom damom  osam inča 'velika stvar', a on nije ni bilo teško.
Nasmijao sam se o tome malo nervozno, ali ne mislim puno više od incidenta do kasnije te noći. Moja supruga i ja smo bili uzimajući seksi i ona je polako Štrok-ing mojih 5 cm kad je spomenuo veličinu Steve's penis opet. Pitala se naglas koliko velika je bilo teško.
Rekao sam joj da bih ga pitati ako je htjela da znam, misleći da joj šok iz ove gluposti.Ona giggled i činilo se da zaboraviti cijelu stvar, a imali smo neke velike seks te noći.
---
Sljedeći dan sam mislio "šta je pakao", rekao je Steve i o incidentu. On se nasmijao i rekao da za Tracy je informacija da je 12 "dok kad mu je bilo teško. Pogledao sam ga u čuđenje, zatim slegne razmišljati o svoje veličine. Nisam mogla vjerovati da sam penis zavisti. Steve moraju pročitati moje misli jer on me je pitao o veličini od mina. Kada sam mu rekao da sam bio iskreno 5 ", kada je teško. Ja nikada nije stvarno mislio o veličini i prije, ali kada se oslanjao u neposrednoj blizini i rekao da je znao kako se osjećam. Sam mu dao moj "yeah, pravo", sarkastičan izgled.
On je spustio svoj glas i pitao ako sam mogao čuvati tajnu. Kimnuo sam tada rekao da je prije par godina njegov penis bio je još manji od mina. Pogledao sam ga u nevjerici dalje. On me pogledao ravno u oči i reče: "To je istina, sam pronašao način da se trajno povećati veličinu moj penis!" Moj izraz ne mijenjaju. "Ja ću kladiti da bi mogao raditi za vas previše, ako ste htjeli! To je zapravo prilično jednostavna i ne boli malo!" dodao je u odgovoru na moj skepticizam.
Morao sam priznati da sam bio intrigued by mislio, samo sam mogao zamisliti skewering moja lijepa supruga duboko i teško s mojim kraljem veličine penis. Erotika Subotica  To bi joj šuti, mislio sam.
Steve nekako mogao reći da sam bio zainteresiran, ali oprezni. On je stavio ruku na svoje brade kao da je duboko u mislima, formuliranje ideja. Zatim je podigao obrve kao da je upravo došao do neke vrste ideje.
"Što?" Pitao sam.
Steve je inzistirao da ja neka mi pomogne, da bi me šetnja kroz cijeli proces, te da je čak imao opremu za mene koristiti. On je rekao da je htio zadovoljstvo pomaže stari prijatelj, a možda i čine za uzimanje svojom djevojkom svih tih godina. "Osim toga," nastavio je, "Tracy treba doživjeti uzbuđenje u punoj veličini penis. Žene koje to nikada nisu zadovoljni s 'malo' više."
Kasnije te noći, razgovarao sam o našem razgovoru s Tracy. Sam je pitao što ona misli o Steve ponudu. Bi li mi radije s velikim penis? Bila je tiha za vrijeme. Konačno, ona je uzdahnuo i rekao: "Pa, ako ne postoji ništa za izgubiti, što je onda pakao?"
Čini mi se da je ona bila više uzbuđena od nje, jer pustiti na seks te noći je neki od naših najboljih ikad.
Nakon što smo sišli pitala je što je postupak za "proširenja". Rekao sam joj da je Steve još nije ispunilo me u sve detalje, ali ćemo saznati sutra.
Probudio sam se u usred noći pronaći Tracy pored mene u krevetu  sa damom i trljanje joj maca.Sam se pretvarao da samo prevrnuti tako da ona ne bi primijetiti da sam bio budan. Misli da jebeno veliki kurac je očito imao svoj utjecaj na nju.
---
Sljedeći poslijepodne Steve me pozvao u svoju sobu. On je posegnuo u torbu i izvadio ono što se činilo prekomjeran transparentan pumpa za bicikl. "To je to!" Erotika Subotica  on je ponosno proglasio.
Mora da sam imao zbunjen pogled na moje lice, jer on se nasmiješio i rekao: "vjerujte mi". On je otišao na to objasniti opći postupak. Bio sam koristiti ovaj uređaj 3 do 4 puta dnevno na "krijepiti" moj član. On je rekao da su uključeni pridržavaju moj penis u kraj cijevi i crpnih na ručku. Tijekom korištenja cijev moj penis će uvelike proširiti na veličinu sve dok nisam došao. Nakon orgazma moj penis će se vratiti u normalnu veličinu.
To sve će se dogoditi za vrijeme "razvoja" fazi procesa. Faza razvoja može trajati od nekoliko tjedana do nekoliko mjeseci, ako sam slacked off na osnaživanje. Međutim, s vremenom će promjena doći.
Kada se moj penis je postao acclimated povećane veličinu, to jednostavno ne bi postajala sve manja nakon invigor kva-inducirana orgazam. Presto, veliki penis! On je rekao najbolji dio je da je osnaživanje faza je zabavno. Tracy čak mogao pomoći! On je čak procjenjuje da se na temelju veličine moj penis sada sam mogao predvidio paštete najmanje 14 "kada završite. Patuljak bih svoje velike član.
On je također rekao da je važno da "set" konačnu veličinu jednom postignuta, jer inače ne bi mogli "uzeti" pro-perly.
Prema njegovim riječima, postavljanje veličine zahtijeva stalan vanjski pritisak na penis tek nakon konačne veličine je dosegnut. Taj pritisak nekako negira vakuum efekt koji uzrokuje cijev, tako podešavanje veličine. Srećom, pomirljiv maca ne samo trik. JA nije 'stvarno shvatiti što je on pričaju. Ja nikada nije bio velik sve što u znanosti.
Ali, Steve me uvjerio da bismo mogli brinuti o tome kasnije. Osim toga, on je rekao: "Tracy će love it!" Pa, to je bilo sve što je uzeo da bi mi započeli. JA je uzeo cijev i zaputio se u kupaonicu. Moj prvi pokušaj je bio malo nespretan, ali sam ubrzo dobio stos. Moj penis je doista izgledaju veći u cijev. Orgazma potresao moje tijelo. Mislio sam da je liječenje može kraj gore bitak više zabave nego što sam očekivao. Kasnije tog dana sam invigorated dvostruko više dok moj penis je bio opušten.
Kada je došao kući Tracy Rekao sam joj sve o tome. Ona je tako dobio tereti se da je ona mi je skočio na licu mjesta. Tada sam shvatio glavna nuspojava. Osnaživanje proces lijevo moj penis previše bolne i umorne biti bilo koje koristite za Tracy. Sam je gumiran off, ali to jednostavno nije isto. Ona je stvarno potrebna nego da to zadovoljiti njezine potrebe. Oboje smo se složili isplata će biti vrijedan Internet.
Nakon otprilike tjedan dana Steve spreman da napusti za kuću rekavši da će se vratiti u grad u par tjedana. On me uputio da bi s njom i ohrabriti Tracy misliti velikih cocks u svoje snove. Znao je da je samo mater vremena prije nego što joj san će biti stvarnost.
---
Kako se ispostavilo, Steve nije dobio natrag u grad za oko tri tjedna. Opet, on je ostao u našim rezervnih sobi. Tracy se činilo posebno drago da ga vidi. Htio sam ga pitati ako on misli tretman je radio na mene i kad sam mogao očekivati ​​neke rezultate.
To je bio uzimajući naporan pomoću cijevi tri puta dnevno.
Moj penis je kao opušten krpena lutka između zasjedanja, a Tracy je počeo getn stvarno raskliman.
Nakon što je on učinio raspakirate, pitao sam Steve za procjenu moj napredak. Iako sam stvarno bilo neugodno to učiniti, ja sam mu pokazao moj penis u erekciji da se njegovo mišljenje da li ili ne imao sam odrastao.
On je rekao da nije bio siguran, ali čini se da je sve na stazi. To bi se moglo dogoditi bilo koji dan danas.
Tracy i ja smo bili oduševljeni. Sve to napor bio idući u isplatiti sam bio uvjeren.
Steve nas upozorio je da iako je "pojavio se dobro", konačni proširenja još uvijek može biti neko vrijeme daleko. Nije bilo pravi način predvidjeti točno vrijeme. Potom je pitao mene ako sam mislio više o pripremi za "set" konačnu veličinu.
Rekao sam mu da nisam stvarno shvatiti opravdano pitanje. On me je podsjetio da je vrlo važno kako biste dovršili postupak inače sav trud mogao bi biti izgubljen. Mora da sam izgledao zbunjen. Steve je uzeo dubok dah i rekao: "Sjeti se, najbolji i najlakši način za postizanje pravilan pritisak je da zajebavati smještaja maca."
Ja maglovito sjećam ga je spomenuti da. Pitao sam u čemu je problem bio, Tracy je bio čekivanje za ovaj trenutak za 4 tjedna.
Steve je odmahnuo glavom i ponavlja: "Susretljiv! Mislite li Tracy će biti u mogućnosti obraditi svih 14" vaše kurac kad se koristi na izvornu 5 cm? "
Sam mucao "Ja, ja, ja ne znam. Mislim da ću samo morati probati."
Steve je pitao ako sam bio spreman riskirati sve što je teško raditi. Biste Tracy biti spremni staviti se s još mjesec ili više bez seksa?
Steve je bio u pravu, imao sam kako bi bili sigurni to je radio. Pitao sam što smo mogli učiniti.
Steve misao nekoliko sekundi, a zatim je rekao: "Mislim da imate nekoliko mogućnosti. Biste mogli naći prostitutka ili jedan drugi mogli smjestiti svoje velike veličine. Naravno oni će morati biti blizu kada okrijepiti. Ja sam ne znam kako bih da Tracy.
Druga mogućnost je da koristite nešto poput dildo, proširiti Tracy prije veliki dan. Siguran sam da će to potrajati nekoliko sesija, a postoji opasnost da se to možda neće raditi kao i ti u ljubavi s njom.
Treća mogućnost je pronaći nekakav uređaj za simu-kasno ispravan tlak, i nadam se da je pravo prvi put.
Konačno, mogli biste se naći netko s penis dovoljno velik da otvori Tracyja do u razumnom proxi-mity svoje 14 inča, ali da će biti jednako neugodan kao i zapošljavanje prostitutka. "
Pa, znao sam da je prostitutka dolazi u obzir, Tracy nikada ne bi stajati za to. Naravno, uređaj je bio previše riskantan. To lijevo dildo ili, nažalost, sur-rogate penisa. Bio sam protiv posljednju opciju i bio je siguran da ne bi bili prihvatljivi Tracy bilo.
Srećom, Steve primijetio moj nemir s idejom i staviti neke od mojih strahova da se odmori. Upoznao me širenja procesa pomoću surogat je stvarno "kliničke" vrsta postupka. To nije kao da je netko bi biti stvaranje ljubavi moja supruga. To je više kao terapeut davanje masaža. Ali ja još uvijek ne kon-vinced.
---
Tracy i ja razgovarali o našim mogućnostima kasnije te noći. Steve je slikano prilično zastrašujuće slike onoga što bi se moglo dogoditi, a Tracy je jako nervozan oko cijele stvari. Jednostavan kvasac infekcije komercijalni dobiva joj uzrujan.
U tom trenutku je izgledalo kao da svi naši prihvatljiva opcija su se eliminira. Pitao sam Tracy ako ona misli bismo mogli nazvati cijelu stvar off. Je li veliki penis isplati cijenu da ćemo morati platiti?
Tracy razmišljao o tome za trenutak, dao mi je mali zagrljaj, i rekao mi je da je spreman žrtvovati da bi bilo za mene. Osim toga, ona nije željela priznati da smo imali izgubiti sve to napor. Ona je konačno odlučila da će biti surogat penis najvjerojatnije stvar na posao, a osim toga to će stvarno biti više kao izlet na liječnika ureda. Ok, možda više kao kuća poziva.
Odlučeno je. Kao što je neukusan kao što se činilo, trebalo bi nam netko pripremiti Tracy smjestiti moj novi super veličine penis. Mi smo bili iz drugih prihvatljiva opcija kao što smo ih vidjeli, i oboje smo znali bismo ga vidjeti do kraja.
To je bio Tracy koji je prvi predložio Steve za zadatak joj pripreme. Ona je slučajno ušao u na njega dok je bio gol, u svojoj sobi. On je bio mastur-izuzimajući kao ona bi ušla je pitao ju je ranije da se zaustavi kako bi mu prišiti gumb.
Kao što je hodio u, on je vidio i dao njegov penis još nekoliko brzih poteza i eksplodirala u orgazam slanje njegova sperma visoko u zrak.
Imala dahnu i osjećao slab u iznenađenje i šok, ali je uspio brzo izaći iz sobe. Kasnije te noći kao što sam bio dorade moj osnaživanje je iznio priču dok mahnito trljajući joj pička.Kao što sam bio čišćenje rekla mi je žao kako se osjeća za njega. On se nije pojavio da ima djevojku i ostavio je da traži svoje puštanje na slobodu.
Ona je tada svijetli na ideju. Steve je bio takav dobar prijatelj, i očito obrazovan, zar ne bi bilo lijepo da ga ne počasti s njom. Bio je veličine smo tražili i sigurno je znao što je potrebno.
Bio sam prestrašen o da je Steve se sa svojom ženom, ali ona se činilo da se nasele na njega kao jedan. Ona me je pitao da li bih mu pristup o tome. Ja nevoljko pristao.Uostalom, Steve je bio velika pomoć kroz sve to i bilo penis zavisti da sam uskoro biti više.
Kad sam ga upitao, Steve činilo iznenađeni i izrazili zabrinutost oko moje reakcije da netko služe za moju ženu. Rekao sam mislio JA mogao nositi ga dok sam bio tamo na udobnost Tracy.
On se nije složio sa mnom, on je rekao da je to njegova iskustva da njegova nije dobra ideja da se muž oko tijekom ove vrste djelatnosti. On nije mogao to učiniti, ako sam bio tamo. Njegova koncentracija neće biti na poslu pri ruci. Liječnici ne dopuštaju članova obitelji u operacijskoj dvorani.
Rekao sam mu da sam se divio njegovu kliničkih stav i da mislim da sam mogao ostati izvan put. Na osnovu mog koncesiji, pristao je to učiniti. On je zatim dodao da bi trebalo početi uskoro jer mi je ekspanzija može dogoditi bilo koji dan.
Te večeri Steve ušao našu spavaću sobu oko 8:00 započeti liječenje na Tracy. Gledao sam TV u dnevnom boravku. Povremeno, ja bih čuti krik ili kucati iz spavaće sobe.Koristio sam uređaj dvaput ih čekaju do kraja. Na kraju sam zaspao na kauču.
---
Kad sam se probudio sljedećeg jutra, Tracy je u tuš i Steve je nigdje naći. Kada Tracy je odjeven sam ju pitao kako je noć otišao. Ona se nasmiješio i rekao da je sve u redu.
Sam joj prodded za više informacija, ali ona je bila reluc `na za razgovor o tome. Pomislio sam da ona to nije uživati ​​sve što je puno, plus stanje je bilo nekako nespretan. Bio sam zapravo vrsta iznenađen kada Steve i Tracy povukao se u spavaću sobu kasnije te večeri.Tracy je utvrđeno da biste vidjeli ovu stvar kroz.
Uzorak se ponavlja za ostatak tjedna. Tracy i dalje nije želio mnogo govoriti o tome, a Steve je bio jedini dom dovoljno dugo da skliznuti u krevet s njom.
Primjetio sam da je Tracy skrasio joj stari, sopstvo natrag kad smo se da zajebavati svaki dan. Međutim, liječenje je bilo ide, činilo se da joj pomaže.
Petak je bio dan Steve lijevo za dom. On je ustao rano ujutro, istuširao, a zaustavljen kauč na putu van. On me drmati budan i mene zahvalio mu dopustiti da nam pomognu. On je upozorio protiv uporabe uređaja za više od još par mjeseci, nešto trebalo dogoditi do tada. On je rekao da će se vratiti svakih par tjedana i da bi on zadržao Tracy spreman za mene do tada.
Sam ustao i otvorio vrata za njega i zahvalio mu za sve njegove pomoći. Nakon što je otišao, ja sam polako hodao niz hodnik u mojoj spavaćoj sobi. Tracy je spavao olako.Nosila je škrt mali medo bez gaćice na.
Ja nikada nije vidio da je oprema prije. Izgledala je odlično u njemu. Svjetlo od prozora prikazan preko njezine noge i trbuh. Njene noge su se proširile otvoreni i ja peered dolje na nju maca. Njena pička je bila zurenje širom otvorena i sperma je sve nad njom lice, sise, trbuh, noge i maca. Njezina pička bez dlaka usne bile nabrekle i užaren crveno. Joj bradavice otjera poput olovke vrh gumice. Čak joj klitoris je stajao na pozornosti.Golemost joj nekad široka pička mi je zadivljen. Moj cijeli penis mogao stati unutar otvora bez dodira sa strane. Neko vrijeme tijekom tjedna imala je obrijati većinu joj maca kose, ostavljajući samo mali trokut. To je bio mutan i natopljene sperma.
Steve se vratio još dva puta nakon toga i ostao za tjedan dana svaki put. Svaki tjedan bio je sličan prvom tjednu, mene na kauču i radi ga sa svojom ženom u našem krevetu. On je nastavio da se brčkati sperma sve nad njom. Mi je bilo dopušteno da se zaustavi u svako jutro nakon što je napustio da provjerite na Tracy. Ovdje pička je uvijek bila ogromna i pokrivena s sperma. JA sumnja da je dajući mu oralni seks. Ja bih obavijest kapi sperma na njoj brada i obrazi. Ona nikada nije to za mene.
Konačno, jednog jutra Steve je rekao da će biti ostavljajući i vjerojatno neće vratiti. On je rekao da se protežu ed-out Tracy koliko god je to moguće i da je njegova misija je ostvarena. Bila je spremna i više nije mu potrebna.
Zahvalio sam mu za sve njegove pomoći, on me obavijestio da ako moj penis nije bio veći u još nekoliko tjedana, vjerojatno nikada ne će biti. U rijetkim slučajevima to nije na snazi. Rekao mi je da sam mogao objesiti na širenju uređaja bez obzira što se dogodilo.
Rekao sam mu da bih zadržati koristeći ga za neko vrijeme i da će prokleto dobro platiti za to previše. Uostalom, bio sam jednom da je pomaganje. Bio sam iznenađen vrsta po cijeni, kazao je on platio, ali shvatio da će to biti vrijedno ga u dugoj vožnji. Ja mu je uručio ček na 475 $ i zahvalio mu opet za sve njegove pomoći. On je uistinu bio dobar prijatelj. S tom je hodao prema vratima i nikad ga više nisam vidjela.
Nekoliko tjedana prošlo i ja sam ostao pet "dugo. U to vrijeme Tracy se činilo da gube interes za nju jednom noćni trljanje sjednice i nije se uopće bavi naš nedostatak seksa. Steve god učinio, to je bio vlasništvo pozitivne učinke. Našao sam ga znatiželjan da Tracy je uzeo naklonost joj pažljivo obrubljen maca i proveo dosta vremena da je dotjerivanje.
Konačno, nakon još dva tjedna, odlučila sam prestati koristiti uređaj i vratiti se na stari način života. Bio sam razo-naglasio da nisam bio uspješan, ali barem Steve, Tracy i ja dao da je naša najbolje pucao.
Sam uvjeren Tracy probati seks sa mnom sljedeće večeri. Pokušajte je odgovarajuće riječi, jer smo oboje nije mogao osjetiti stvar. Nisam mogao ni sperma, nije bilo trenja na sve. Bilo je to kao humping zraka. Pokušali smo još par puta, ali bez uspjeha.
Osjećao sam se neadekvatna. Nisam mogao molim svoje supruge. Nekoliko tjedana kasnije sam se vratio kući s posla da joj naći u krevetu sa strancem.
Kad sam išao u, okrenuo se meni i izvukao njegov penis iz Tracy je pička i pokazala mi je rekao, "četiri-teen inča!"
Tracy samo vodio njegov penis u leđa i moaned.

Нема коментара:

Постави коментар