.

понедељак, 7. март 2011.

Devojke iz Subotice


Kao što sam pogledao oko sebe na moje novo devojke  remodeled kući, bio sam vrlo zadovoljan. Posljednji radnika su ukrcaj brod koji će ih odvesti daleko zauvijek i ja mogao početi na moj igraonica. Imao sam nade mami robinja ili robovi moj otok dom, kao što sam u vlasništvu cijeli otok. To je bio dar od iznimno bogat čovjek, s obzirom da se pokazati svoju zahvalnost, nakon što sam mu spasili život. On je pao u more od čarter plovila da sam "posadom", kao prvi časnik. Moja reakcija je bila potpuno spontana, ako sam stala razmišljati, on će biti mrtav sada.
Prepraviti imao trošak kupnje posebno bogatstvo voda-driven turbine za generiranje snage i instalacija u brzo teče potok oko kilometar od kuće, ali sam bio vrlo sretan u Forex tržište. Uz savjete od "bogatstvo" kao što sam mislio o njemu, imao sam stekao vrlo respektabilan bogatstvo. Novac dozvoljeno mene učiniti ono što sam htio i to je bio da biste dobili daleko od ljudi. Naravno, topla komad magarca je uvijek lijepo.
JA je napravio moj večernji obrok, jeli i otišli u krevet. devojke za jebanje Sljedećeg jutra sam započeo svoju igraonicu. Ja bih instalirati uobičajene stvari, X-slavu, stalak, dionice, mnogo kuke, poruka postavljena na podu, krevet i tablice. Stavio sam kuke u zidovima, podu i stropu visi sa dizalice sa stropa. Također sam instaliran posebne stanice za držati moj robovi.
Kada sam završio igraonica sljedeći korak će biti uvjerljiviji kuja da dođe u moju otok, a ako to nije, ja bih zaposliti moj alternativni plan. Sam mogao kupiti robove iz dealer u Hong Kongu.
Idućih nekoliko dana su bili ispunjeni dobivanje soba spremna.
Imao sam skoro završio u sobi kad oluja valjanog u od mora, s jakim vjetrovima, munje i pljuska. Kuća je bila pojačana, to će izdržati većinu oluje koje je došao uzduž.
Glava dva
Kao što sam sjedio u moj omiljeni stolici i gledao surfati lupa obalu, vidio sam nekoliko nazire crveno trepćuće svjetlo. Pomislio sam, "ako je brod tada ću imati mrtva tijela za pranje na moj plaže." Ono što boli da bi se, ali vraga mislim da nikada ne može izvući iz nje sve.
Postao sam mamuran i otišao u krevet bez drugog misli o nesretnom brodu ili osoba. Bio sam probudio rano ujutro netko puknuti na moja vrata. Šuma uznemirila i mene iritiralo, spavam gola i imao za pretraživanje kratko vrijeme za nešto za nositi. Posrtanje broda u oluji nastavila i sad ima viče, također.
Otvorio sam vrata da se skupina od tri natopljenom i bedraggled žene, očito su proveli noć u čisti užas.
Oni su svi počeli govoriti, konačno sam morao vikati na njih da ih zaustaviti iz razgovora odjednom. Plavuša govorila za grupu, "molimo Vas da nam pomoći ... .. naš brod je uništen oluju, nikada nisam bio toliko uplašen ili tako sretna da vidi kuća!"
Crnka je nastavio: "Imate li telefon ili neki nacin na poziv za spašavanje?"
Odgovorio sam i laž došao lako, "ne, ali opskrba brod će stići u nekoliko dana, mogu vas odvesti do kopna."
Opet svi počeli govoriti opet, održao sam otvorena vrata za njih doći iznutra. Nakon što su bili unutra, ja skupiti što haljine koje sam mislio da mogu nositi te ih se onesvijestila. Ja usmjerena svaki na više različitih soba za promjenu. Ja pripremam ručak i dok su jeli, uzeo sam pažljivo uzeti na znanje od svakog od njih.
Plavuša je bio monumentalan, 44DD, vrlo lijepo lik, magarca popeo se sexily, ona nije bila prekrasna, ali prilično lijepa. Imala je oko trideset godina.
Crnke je prekrasna, ona je imala manji tits i njezin tonus kože je mračan ... ... ... nije loše uopće. To je bio ne mnogo stariji od osamnaest godina.
Druga crnka bila starija, više pohotan i izgledao vrlo slično kao mlađa kuja ... .... Majku i kćer? Vrlo lijepo ... ... ... ... vrlo zanimljiv. Izgledala je da se četrdeset ili možda malo starije.
Odlučio sam postaviti nekoliko pitanja prije nego što sam uzeo bilo kakve akcije. Pitao sam plavuša, "Jesi li dečki poslati signal za opasnost?"
Ona je izgledao prazan, a zatim je govorio: "Ja ne znam ... ... ... .. Sam, mislim moj muž je bio pregorio lađe gotovo kad je počela oluja ... ... .... Možda je on učinio?"
, Odgovorio sam, "to nije važno, opskrba brodova će zajedno u tjedan dana ili tako i".
Plavuse me cut off s, "tjedan dana ... ... ... ... OVDJE ... ... ne, imate način komuniciranja .... Ti si u nadi da će nas zadržati ovdje tako da možete ševe!" Ona je nastavila, "sada se vaš um off od nas i ostvarite poziv osuditi! "
Starija crnka je govorio brzo, "Alice ga zaustaviti, mi smo u tom čovjeku kući kao i njegov gost, sad pokazuju neke poštovanje!"
Alice odbrusio: "Ja ću kad on čini pozivu!" 
Trećem poglavlju
Odgovorio sam: "Ja sam posjetiti john, biti pravo nazad." Kao što sam napustio sobu, Alice je bio početak drugog tirada.
Otišao sam u igraonici i dobio moj Tazer, imao sam napravio moj odluku. 
Vratio sam se u sobi kao Alice bio uzimajući u punom zamahu, gotovo vrišteći. Hodao sam do nje ubrzo doveo Tazer i njezin zapped na vratu tik ispod čeljusti-line.Oglasi Subotica
Alice pao kao kamen, a oba brinete dahnu. Sjedili su vrlo dalje kao što sam im prišao, počelo rasti. Ali ja sam pokrenuo Tazer opet i ona je sjela brzo.
Razgovarao sam razumno, "Ja ne želim koristiti ovu, ali ja ću." Dodajući "sada vas magarce tamo i povucite da kuja na to da se vrata."
Oni su prestrašen i nije potez, pa sam ošamario mlađi vrlo teško. Ona je pala iz stolice, ruke i noge o flopping. Primijetio sam ipak da joj tits jedva jiggled, značilo da su oni bili firma.
Pitao sam starija crnka, "što je vaše ime drolja?"
Opet je oklijevao, skoro sam joj pokucao dolje i ona dahnu van ", Ashley ... ... ... ... nemojte nas povrijediti, molim!"
Pitao sam druge crnka, "ime, pička?"
Njezin glas se tresla kao ona odgovori: "Beth".
Razgovarao sam s obje i rekao: "Neću vam reći opet, početak

Нема коментара:

Постави коментар