.

субота, 19. март 2011.

Erotski film

Moja supruga ima 30 godina, ali ja dijete ne izgleda oko 21. Im vrlo sretan Gvido ona je izuzetna osoba, prekrasna lica, lijepe neokaljan mliječno kože, vrlo Petit, otresit malo grudi savršen široka okruglim dnom i da je vrh svih glatke obrija maca da ona izgleda poslije brijanja i svakodnevno tako da ne unca strnjika. Moja supruga je također otmjen govori osoba koja otišao u privatnu sve djevojke škole. dve zene Mi smo i uvijek imali dobar seksualni život. Moja supruga voli analni seks i uvijek sam rekao da sam samo navika učiniti za nju. Ja ne ovo je većina dečki snove ali dok sam uživao u analni s prethodnim djevojkama nikad neću učiniti da se moja supruga JA pravedan dont 'misliti svoj ​​pravo. U svakom slučaju jedne večeri nakon nekoliko čaša vina smo počeli govoriti o dosadašnjim odnosima imali smo oboje imali, a ona mi je govorio o prethodne dečko joj je i kako dobar je bio na analni seks. Da biste izrezali duge kratke priče na temu joj da analnog seksa sa mnom ošišan. Razgovarali smo stvari i sam napravio moj point da bih bih ni `t osjećaju ugodno o tome da joj, pa ona je došla ravno van i upitala može li to učiniti s nekim drugim. Ona me je osigurana to bi samo biti seksa i nakon dva sata dobrog raspravu sam pristala. Budući da u posljednje 4 godine bili smo zajedno i nije imala još jedan dečko je pitao mene ako JA će donijeti dečko kući iz pub jedne noći za nju da su analni s. Napisali smo imena potencijalnih zajebavati prijateljima da smo novi. Na moje iznenađenje ona je pokupila jedan od mojih najbližih kolega kao i njezin prvi osvajanja i ja sam nevoljko pristala.Bio sam ne ustručavaju uzrok je bio Mate, ali zato što sam novi ovaj tip sam je odrastao uz njega i otišao u školu s njim. On je vrlo velika izgrađen vrlo jak i mišićav, a uz tamni dlakavim prsima i nogama. Bio je poznat po van škole i kao tinejdžer kao većina obješen u školi. Ja ga se sjećaju u svlačionicama se ogroman i on je poznat po sve djevojke kao vlasništvo masivni penis i on je znao i volio. Objasnio sam da je to moja supruga koja je zapalila oči i osmijeh je da joj lice. gole dlakave zene


Dogovorili smo se noć, a ja uređen u susret moj drug u pub na nekoliko pića. Sjedio sam s moj drug na stol i rekao mu za rasprave sam imao sa svojom ženom u tjednu prije, da je moja supruga želi analni seks i kako se nisam osjećala ugodno da radiš sa svojom ženom. Rekao sam mu da moja žena je pitala može li se analnog seksa s drugom momak ne spomenuti da je moja supruga i ja pristao je mogla. Sam mogao vidjeti moj drug dobivanje uzbuđen i on je mirno rekao: "Mate, pogledajte ako je to ono što ona želi zašto ne bi nekoga znate da zajebavati joj mozak" Ja, naravno, rekao nisam siguran. On je odmah rekao: "Ti me poznajes tvoj dobar drug i ja kao i Sara (moja supruga) zašto ne bi čovjek zna, a ne stranac to učiniti, koji vas ne mogu vjerovati. IRL joj učiniti ako ne želite to učiniti sami "Ja sam poznat ovaj momak već godinama i on i sve moje kolege su ljubomorni na mene za moju ženu, tako on nije bio idući u proći ovu priliku gore. Dogovorili smo završili naš piva i krenuo za moju kuću Ive 'nikada znati ga da hoda tako brzo daleko od pijanac.


Kad smo stigli doma moja supruga je bila gola u krevetu, ali još uvijek budan sa strane svjetla. Moj drug i ja išao ravno na katu i u sobu. Igranje uloga Rekla sam suprugu da je Richard (moj drug) i ja imali razgovor o našim razgovorima druge noći i da je došao kući da joj ugoditi. Ona je dala malu cerekanje malo joj usne i rekao zaigrano ok. Ali ja želim gledati. Nisam očekivala da se i pogledao Richard koji je bez oklijevanja rekao gleda direktno u mene ", ako je to ono što ona želi im dobro s njim drug". Pristao sam i sjedio u stolici neposredno pored kreveta. Ona stavi joj knjigu dolje i stavi joj glavu na jastuku. Do vremena se to dogodilo i kad sam pogledao gore od moje stolice Richard izvukao poklopac s kreveta i bacio ga na pod otkriva moje gole žene na oči po prvi put. On nije bio gubit u bilo koje vrijeme. On je buljila u nju bezobzirno i opet moja supruga dao malo cerekanje. Mogao sam ga vidjeti promatrajući joj sve više i ona ispruži ruke stan iznad glave i skliznuo dolje krevet okrenuo glavu da mi nasmijana i namignuo mi je. Ne uzimajući oči off moja supruga je golo tijelo je preuzeo njegove cipele, čarape i majicu, a moja supruga pogledala u mene s velikim velikim uzbuđen oči na ono što je vidjela pred njom. On je nespreman njegove hlače i izvukao mu hlače i bokserice izvan zajedno i stao ispred nje gole, dlakave i potpuno uspravno. Bio je ogroman ne postoji druga riječ za to. Moja supruga dahnu i rekao ohhh myyy bog chuckling i nasmijana stalno. gole zene u krevetu
On se popeo na krevet i grubo počeo osjećati svoje tijelo sve više, njegove velike ruke su posvuda vist lice čvrsto je gurnula njezinom. On je bio doista nasilne i neodoljiv do točke postala sam jako zabrinut je poput divlje životinje, ali moja supruga je stenjući od užitka. Njegove ruke bile masivne na nju, u potpunosti pokriva joj male grudi i njezin maleni maca. Njegova ruka gurnula između njezine noge i ona je stvarno teško otvorila ih slijedi uzdiše kao što je i dalje imao svoj ​​jezik gurnuo u usta njezina. On je krenuo njegov je vrlo energično između njezine noge i preselio svoju glavu da joj male grudi je počeo lizanje i griženje joj bradavice i sada u mogućnosti da dah moja supruga je zadihan i uzdisaje. Sam mogao vidjeti da je Richard je imao tri svoje duge prste masti u moje supruge.Nikad nisam to učinio jer sam nije želio povrijediti. Ali ovdje je on 3 prsta jebeni joj jako teško i bila je to ljubav zapomaganje glasnije i glasnije. Iskren istina, njegova dva prsta zajedno su bili veći nego moj penis. To je trajalo najmanje 20 minuta s njim guranje prstiju u moju suprugu pa sve do zglobove. Sad i opet će napustiti 3 prsti duboko u njoj i osjetiti oko unutar nje. Kunem se ona mora imati je imao 10 do 12 0rgasms ovu noć. ona je pogledala preko mi lizali joj usne i glasan riječi hvala. Dok je opet ramming prste najvećom brzinom u, a iz nje lupanje svoje zglobove protiv nje maca svaki put kad se gura u. nikad nisam vidio moju suprugu pa okrenut na ili koristi toliko. Youtube erotski filmovi


Moja supruga je preselio joj ruku na ogroman penis i počeo trljajući oko njegove kacige. Ruke izgledao je tako malen da se na veliki penis. Ona nije mogla zatvoriti prstima ga oko. To je bio samo masivan i dok sam bio novi veliki nikada nisam mislio na trenutak je bio ovaj veliki, moram priznati da s vremena na vrijeme sam se pitao jesam li učinio pravu stvar pristajete na to, gledajući njegov veliki penis. Ne samo da, ali kao što sam rekao da je kao opsjednut groping svuda i grubo joj ramming s prstima duboko u njoj. Rezak joj bradavice. Ja sam tako drago pristao sam sad, voljela je svaki min od toga. Zastao je i cradled prsima sa njegov penis pravo nad njom lice je podigla glavu i staviti na kraju njegov penis u usta njezina. Njegov penis ne bi savijati je hard rock i čvrste. Ona je mogla dobiti više od svoje kacige u samo zbog veličine, njezina usta bila ispružena kao što su otvorene kao širok kao što je mogao ići. Nakon nekog vremena on izdvajali daleko i preselio dolje krevet. Zgrabio obje njezine noge i gurnuo joj koljena do grudi gura prema dolje na njih s donje strane koljena. Ovo je moja supruga je otkrila zbijeno maca u punom sjaju i oči su mu bile bulji u njega. Ona nije mogla premjestiti, kao je njegova masa pozamašan okvir i njegovu snagu. Izgledala je tako mali ispod njega kao ona ispruži ruke se koliko je mogao samo da se osjećaju upravljanje svojim ramenima. Mogao sam vidjeti što je htjela držati bokova, ali on je bio toliko velik na nju nije imala šanse za dostizanje. Ona je okrenuo svoje lice k meni u moj stolac i bio rezak joj usne jako uzbuđeno nasmijana. Dok gleda prema meni on zabode mu penis u moje supruge kao tvrdo kao on nije mogao zmajem ili ga easing u nježno. Ona neka se masovno uzgaja kao što je potisak naprijed i natrag unutar nje s velikom silom. Ona stenjali glasnije i glasnije kako ju je pumpa. Ona je stalno podizanje glavu pogled na njega ramming nju i onda ona će baciti svoju glavu natrag dolje na jastuku, to ljuljanje od strane na stranu gotovo vrišteći sa zadovoljstvom. Ja nikada nije čuo moja supruga jecaj na ovom opsegu prije. Pogledao sam u njegov penis ulaze i izlaze i mogli vidjeti kako je on nasilno bio uzimajući koliko toga penis u njoj, koliko je mogao. On je bio toliko velik da jednostavno sve ne bi ići u ali on je bio idući u probati svoje najteže. Moja supruga je postignut svemoguća orgazam voli i koji nikad nisam vidio prije. On je zadržao gledajući u grudi i njezina maca dok ju je pumpanje. On je povukao i njegov penis pucao vijak gore desno u svom svojem sjaju čvrste kao kamen. Sljedeća joj malo maca sam mogao vidjeti samo koliko da neman je rammed u njoj. Nije ispuštanje moja žena iz njegove čekanje. On je gurnuo penis dolje onoliko koliko je mogao i moja supruga željno pomaknut joj dno prema njegovu kacigu. On je pokušao sebe gurati u, ali to jednostavno ne bi išao u, Bila je tako zbijeno i on je tako velik. Moja supruga je nagnuo na stranu svojoj spavaćoj sobi ladicu i izvadio cijev gole zene youtube Ky mislim možda ćete morati ovo rekla je da Richard i oboje giggled. On je uhvatio cijev od nje i squirted ogroman iznos oko ½ cijev na kraju njegov penis ne širi kao što se i očekuje, samo na njegovu kacigu. On je prisiljen dva prsta i iz magarca par puta i za prvi put sam vidio kako se moja supruga ga volio u magarca. On je bacio cijevi na podu i gledao preko mene kao cereći Cheshire mačka, okrenuo se moja supruga i rekao: "Jeste li spremni za to možete bezobraznica" Sjećam se da je jasno kao dan. Moja supruga je odgovorio cerekanje i okreće glavu da mi je rekao "O, da .... Ja sam spreman "Svi smo chuckled u ovom trenutku i moja supruga zaigrano ošamario njegova prsa. Još uvijek nasmijana Richard neka mu stisak ići u nogu i snažno ju gurnuti na taj način ona je stan na trbuhu na krevetu. Ona je okrenuo glavu prema meni i nasmijala najveći osmijeh ikada. Gurnuo joj noge zajedno i zamahnuo jednu nogu preko klečeći nad njom sa svojim mekim otresit dupe između nogu. On je gledao preko masivne Petit tijela. On je gumiran njegov penis prema gore i dolje joj dupe ispucati i našao mjesto kao moja žena neka se malo "da" širom otvorenih očiju gleda u mene. Sa masivan sila je rammed njegov penis u magarca koliko to će ići. Moja supruga je zatvorila oči i malo jastuk mrmljanje oh i ah pod njom dah. On je odmah počeo joj lupa za sve njegove vrijednosti, a ona je reagirao zabadanje joj dna prema njegov penis svaki put kad se gura u. Ona je bila do sada vrlo vokalne i vrište sa zadovoljstvom. On je bio lupa moja žena s toliko snage nisam mogao vjerovati, ali ona je bila ljubav svaki potiska. On je dobio sve brže i brže, a moja supruga je wriggling s oduševljenjem. Nakon što se činilo dobi počeo se povlačiti i okrenuo moja supruga na njezinu stranu okrenuti daleko od mene. Gurnuo joj noge do prsima pa ona je pijan gore u kuglu leži na njezinoj strani. Ostati gdje je on sada imao moj magarac strani žena na trljanje protiv njegove lopte. On je vodio njegov penis joj rupa opet i to prisiljen u njoj sve do balčaka On je stavio obje ruke na njegov veliki magarca i počeo je opet lupa guranja svaki centimetar njegov penis u nju i ona je bila vlasništvo orgazam nakon orgazma vikanja oh oh yes yes. Nisam mogao vjerovati mojim očima, u tom položaju mogao sam vidjeti sve njegov penis zabadanje u moje žene magarac. Nakon oko 10 min u tom položaju je potisak stvarno teško u njoj i moja žena bacila svoju glavu unatrag vičući na oduševljenje kao što je napeti gore, stenjali i počeli dolaziti u nju. On je dolazio za ono što se činilo doba prije nego što konačno zaustavljanje i hunching preko mog supruga. Moja supruga je ostala još uvijek samo govori u zadihan glasom iznova i iznova. "Hvala" i "wow kako je dobro". Obojica su se smijali. Kada se oporavila moja supruga je dobio gore poljubila Richarda na usnama i rekao ponovno: "hvala ti veliki dečko" s ogromnim osmijehom. Onda je došao preko mene i poljubi vrlo pationatly i rekao: "Ja te volim toliko" prije odlaska da se istuširao. Moj drug i ja razgovarali o tome što se upravo dogodilo za vrijeme onda smo oboje joj se pridružio u kupaonici nositi na naše rasprave s njom.


Richard joj se pridružio u tuš i sapun gumiran nad njom on jednostavno nije mogao ostaviti samu Moja supruga je primijetio njegov penis počela ukrutiti opet. Smijeh je napravio i Richard i ja obavijest njegov penis i rekla: "Ne opet veliki dečko ne večeras", i svi smo se smijali. Ona je rekla da mora biti jedan od najvećih cocks sam ikada vidio i nikad nisam imao da grube prije nego što je bio strašan. Richard obukla dok je moja supruga lagala natrag na krevetu gol, a on je još uvijek gleda na svoje tijelo sve više oči su mu bile roaminga, primijetila je i svirao na njemu nasmijana. Richard pitao ćemo učiniti ga redovito stvar. Moja supruga pogledala u mene i rekao jednostavno ćete morati pitati mog supruga. Pogledao sam na svoje oči, a zatim na jedan od mojih najboljih prijateljima bulji u moje golu suprugu i rekao i to je do vas komadi svoje tijelo. Nasmiješila leant preko mene i poljubi je. Okrenuo lice i rekao: Richard zavodljivo Mislim da je sigurno reći da ćete se gledajući ovaj opet gledajući njeno tijelo. Ona izdvajali pokriva gore i vidio sam na njegovo lice kako je bio uzbuđen pri pomisli da je moja supruga opet.


Budući da je ovo moja supruga i Richard redovito sastaju, ponekad i ona me pita da gledati i drugi puta Im raditi kada on posjeti Oni imaju analni svaki put kada se moja supruga i želi ga oni loše preskočiti odmor i dobiti ravno do njega. Mi smo povjerili Richard sa svojom ženom želje za analni seks i on nam pomaže pronaći druge Blokes da zajebavati joj. Njegova nagrada analni seks s mojim seksi namiguša kad god on želi.
Imam hrpe vam reći o Richard i moja supruga i ostali dečki ona ima od tog iskustva. Te navika vjerujem neki od njih, ali sam obećanje da su svi 100% originalan Ako želite čuti više ili vidjeti slike od mog supruga molim ostavite poruku i svoju adresu e-pošte. 

Нема коментара:

Постави коментар