.

петак, 18. март 2011.

Youtube erotski filmovi

Dopustite mi da započnem to vam govorim o tome tko je Mandy. Mandy is 41 years old. Mandy je 41 godina. Mandy is a petite little thing. Mandy je petite mali stvar. Standing 5ft 1 tall , having blue eyes, nice small ass, pretty face and, a great set of size b tits. Stalni 5ft 1 visok, ima plave oči, lijepo malo dupe, lijepo lice, i veliki skup veličine b tits. She was married at an early age and, divorced. Bila je udana u ranoj dobi, a razveli. She has had only a couple of relationships after that. Ona je imala samo par odnosa nakon toga. None lasted long. Niti je trajala dugo. She works in a bakery for a chain store. Ona radi u pekaru za lanac trgovina. As far as friends she has only one close friend and, that's Jenna White. Što se tiče prijatelja ona ima samo jedan blizak prijatelj i, to je Jenna White. Mandy has been single now for 3 years and, has been trying the internet dating seen but, to no avail. Mandy je jedan za sada 3 godine i, bio je težak internet dating vidio, ali bez uspjeha. Nothing has stuck. Ništa se nije zaglavio.


We start the story with Mandy talking to her friend Jenna. Mi smo započeli priču s Mandy govori da njezina prijateljica Jenna.


Jenna what is wrong with me. Jenna što nije u redu sa mnom. Am i not pretty and, do i not have a good personality. Nisam ti ja lijepo, a to nisam dobra osobnost.
Mandy you are beautiful and, you are the sweetest person I know. Mandy ti si lijepa i ti si najslađi osobu znam. There is nothing wrong with you. Ne postoji ništa krivo s Vama. If the men you meet can't see these things then fuck them. Ako Vam u susret ljudi ne mogu vidjeti ove stvari onda ih zajebavati. You don't want them in your life anyways. Vi ih ne želite u vašem životu ionako. That's the problem the fuck part. To je problem zajebavati dio. The minute i show that i am not overly interested in having a sex they beat feet. Minute sam pokazati da sam nije pretjerano zainteresirana za vlasništvo sex oni tuku nogama. What do I do? Što trebam učiniti? I am 41 and, not getting any younger. Ja sam 41 i nije uzimajući bilo koji mlađi.


Mandy maybe you just have not met the guy that does it for you. Mandy možda samo nisu ispunile tip koji to radi za vas. It's not the men Jenna it's me. To nije za muškarce Jenna sam to ja. I am so fucking uptite and, it shows. Ja sam tako jebeno uptite, a to pokazuje. People pick up on that and, shy away. Ljudi podići na to i, stidljiv daleko. The only time I relax is when i go on vacation away from this place. Jedini put sam se opustiti kad idem na odmor daleko od ovog mjesta. The problem is i always go alone. Problem je da sam uvijek ići sama. I would like someone to share the time with. Htjela bih nekoga dijeliti vrijeme.


Maybe that's the problem Mandy. Možda je to problem Mandy. Why not try to just enjoy the moment. Zašto ne pokušati samo uživati ​​u trenutku. What's the suppose to mean Jenna? Što je pretpostavimo da znači Jenna? Enjoy the moment? Uživajte u ovom trenutku? When you go on vacation do you ever meet a man you would like to get to know. Kada idete na godišnji odmor učiniti što ste ikada susresti čovjeka želite da upoznate. Of course I do. Naravno da mi je činiti. What happens every time Mandy. Što se događa svaki put Mandy. Nothing. Ništa. That's rite Mandy nothing. To je obred Mandy ništa. You are to worried about the long term affect.. Vi ste zabrinuti da dugoročno utjecati .. You can't just live for the moment. Vi jednostavno ne može živjeti za trenutak. Try it. Probajte ga. Have you ever had a one night stand? Jeste li ikada imali jednu noć? Jenna you know the answer to that question. Jenna znate odgovor na to pitanje. I just wanted you to hear yourself say no. Samo sam si htio čuti sebe reći ne. You are 41 years old and, never just fucked a guy for the shear pleasure of the moment. Vi ste 41 godina stari i, nikada samo jebeno tip za smicanje užitak u ovom trenutku. Stop being so selfish with yourself Mandy. Stop bića tako sebičan prema sebi Mandy. Stop being so reserved . Stop bića tako pridržana. Let go and, enjoy your body and, mind. Neka idu i, uživajte u vaše tijelo i um. I am not asking you to go and become a mega whore or a prostitute but, to just evolve out of the shell your in. Live life. Ja sam ne traži da ide i postati mega bludnica ili prostitutka, ali samo evoluirati iz ljuske vašeg u. Živjeti život. Stop worrying about what other people think of you. Stop brinući o tome što drugi ljudi misle o vama. You are starting another vacation this Friday. Vi ste počevši drugi odmor ovog petka. Is it going to just be the same again? Je li će tek biti isti? Like all the rest. Kao i sve ostalo.



I don't know Jenna. Ne znam Jenna. Maybe it's to late for me. Možda je kasno da se za mene. Jenna stands up and, takes Mandy by the arm over to a full length mirror that is mounted to her bedroom door. Jenna ustaje i uzima Mandy za ruku preko pune dužine ogledalo koja je montirana da joj vrata spavaće sobe.
Look Mandy. Potražite Mandy. Look at the hot piece of ass in the reflection. Pogledajte vrući komad magarca u razmišljanje. That's you. To si ti. What man doesn't want a piece of you. Ono što čovjek ne želi komad od vas. If I was a man I would love to fuck you. Ako sam bio čovjek Volio bih pojebati. Mandy shoves Jenna and, calls her a lesbo. Mandy shoves Jenna i pozivi joj lesbo. and they both start laughing. i oboje su početi smijeha. Mandy just think about what I said. Mandy samo misliti o tome što sam rekao. I have to go meet Tom for lunch. Moram ići susret Toma za ručak. Yes Jenna I will think about it. Da Jenna razmislit ću o tome. NOT! NE! Just do it Mandy. Dovoljno je to učiniti Mandy. Call me when you get back from your trip. Call me kad se vratim iz svoje putovanje. I want stories Mandy. Želim priče Mandy. Jenna shuts the door behind her and, Mandy heads for the shower. Jenna zatvara vrata iza sebe i, Mandy glava za tuš.


The sound of the alarm clock going of tells Mandy that it's 5am and, time to get up for work. Zvuk budilice ide na priča Mandy da je 05:00 i, vrijeme da biste dobili za rad. It's not so bad today she thought. To nije tako loše danas je mislila. I am going on vacation today after work. Idem na odmor danas poslije posla. She couldn't help thinking about what Jenna had said the day before. Nije mogao pomoći razmišljanje o tome što Jenna je rekao dan prije. I am just going to go and, do what i always do. Ja sam samo ići i činiti ono što sam uvijek činiti. Why change? Zašto mijenjati? I could never get up the nerve to screw some man i just met. Nikada nisam mogao dobiti gore živaca za vijak neki čovjek sam samo sreo. That's just not me. To je samo meni ne.
2 Pm rolls around and, it's off to Bar Harbour Main for Mandy. 14:00 role okolo, i to je off u Bar Harbor Glavni za Mandy.


Mandy got to the bed and breakfast she was going to stay at 7pm. Mandy je dobio na noćenje i doručak je bio idući u ostati na 19:00. I made Good time she thought. JA je napravio dobar provod je mislila.
She checked in and, put away her things. Ona provjerava i, staviti daleko njezine stvari. She could hear the people in the room next to hers talking. Mogla je čuti ljude u sobi pored njezin razgovor. Not so private but, who cares she would be out of the room most of the time exploring the Accadian National park nearby. Ne tako privatno, ali who cares ona bi se iz sobe većinu vremena istražujući Nacionalni park Accadian u blizini. Mandy changed cloths. Mandy promijenio odjeću. She out on a lacey black skirt,black matching top and, a nice pair of shoes she had gotten the week before. Ona je na Lacey crna suknja, crne podudaranje vrh i, lijep par cipela je ona dobila tjedan dana prije. She put her make up on. Ona stavi joj make up na. She then took a walk down town to find a place to eat and, found Kitty O'Dools pub. Ona je tada uzeo hoda dolje u gradu pronaći mjesto za jesti, i naći Kitty O'Dools pub. She walked in and, was greeted by the hostess. Ona je hodio u, a bio je pozdravio domaćica. The hostess asked if she would like to eat upstairs at the bar or take a table. Domaćica je pitao ako bi voljela jesti katu u bar ili uzmite tablice. Mandy went upstairs to the bar. Mandy je otišao gore na traci. It was dimly lit but, had a nice atmosphere. To je bio slabo osvijetljenim, ali je imao lijep ugođaj. She liked it. Ona je volio. Only the bar tender was there. Samo bar natječaj bio tamo. Mandy asked him if was always this quiet. Mandy ga je pitao ako je bio uvijek ovako tiho. He replied by telling her that it was oddly slow this evening. On je odgovorio joj reći da je to neobično sporo ovu večer. My names bill he told her. Moje ime Bill on joj je rekao. Mandy she, replied. Mandy je ona, odgovorila je. Mandy can I get you a drink or something to eat as, he hands her the menu. Mandy mogu dobiti piće ili nešto za jesti, on rukama izbornika. Mandy looked over the menu for a bit and, decided on the crab cakes and, ceasar salad. Mandy gledao preko izbornika za malo i, odlučili na rakova i kolača, ceasar salata. Would you like anything to drink before your meal? Želite li nešto popiti prije jela? How about a Sam Adams? Kako o Sam Adams? Bill nodded his head and, retrieved the beer. Bill je kimnuo glavom, a preuzeti pivo. Bill and, Mandy small talked for a bit while she waited for her food. Bill i Mandy male razgovarali malo dok je ona čekala joj hranu. A man walked into the bar and, sat down two chairs to her left. Čovjek ušao u bar i sjela na dvije stolice ju je ostavio. About time she thought. O vremena mislila. She didn't really pay much attention to him. Ona nije stvarno platiti mnogo pozornosti na njega. Her order came out and, she started to eat. Njezin red je došao van i počela jesti. Bill asked her if everything was ok and, she said it was perfect. Bill ju je pitao je li sve u redu, a ona je rekao da je savršen. The salad portion was huge she said to the him. Salata dio je bio ogroman, rekla je na njega. Bill smiled and, walked out back to do something. Bill se nasmiješio i otišao iz leđa učiniti nešto. A voice piped up and said so, you like huge portions? Glas dovesti gore i reče tako, želite veliku dijelove? Mandy finished chewing her food and, wiped her mouth. Mandy završio žvakanje joj hranu i brisanje usta. She looked over at the man and, could not help almost laughing in his face over the comment. Ona je gledao preko na čovjeka, a nije mogao pomoći gotovo smijeha u lice nad komentar. Excuse me she said. Oprostite, rekla je ona. The man repeated. Čovjek ponavlja. Do you like huge portions? Volite li ogromne porcije? She stared at him and, tried to think of what to say back to him. Ona je buljila u njega i, pokušao smisliti što reći natrag k njemu. Then it came to her. Onda je došao k njoj. I really like huge portions. JA stvarno poput ogromne porcije. That's my answer she thought. To je moj odgovor je mislila.
How lame was that. Kako je da je hrom. He reached out his hand and, she replied in kind. On pruži ruku, a ona je odgovorila u naturi. My name is Pete. Moje ime je Pete. Hi my names Mandy she said to him. Bok moje ime Mandy, rekla je ona za njega. Nice to meet you Mandy. Drago mi je Mandy. Same here she replied. Isto ovdje, odgovorila je. He asked her what brings her to Bar Harbour. Pitao ju je što joj donosi u Bar Harbor. She said it was one of her favorite places to go on vacation to. Ona je rekla da je jedan od njenih omiljenih mjesta za ići na odmor u. I mostly come here for the park. Ja uglavnom dolaze ovdje za park. Pete asked her if he could buy her a drink. Pete joj je pitao ako on bi mogao kupiti joj piti. She nodded her head ok. Ona je klimnuo glavom u redu. Pete and, Mandy talked for about an hour. Pete i, Mandy razgovarali oko sat vremena. Mandy said she had to go to her room to get some sleep for her adventure the next day. Mandy je morala ići u svoju sobu da odspavam za nju avanturu sljedeći dan. Mandy thanked him for the beer and, said her good byes. Mandy mu se zahvalio na pivo, i rekao joj dobro byes. She walked back to toward the inn. Ona je hodao natrag prema svratištu. I did it again. Sam to učinio opet. I man was interested in me and, i blew him off. Ja čovjek je bio zainteresiran za mene, a ja ga duhati off. What the fuck is wrong with me. Koji kurac nije u redu sa mnom. She shook her head. Ona je odmahnula glavom. She noticed a small bar across the street from the in and, went over to take a look. Ona je primijetio mali bar preko ulice od u i otišao preko razgledajte. She walked in and went to the bar. Hodala je i otišao do bara. Not a bad place. Nije loše mjesto. There was about 10 people eating and, drinking. Bilo je oko 10 ljudi jesti i piti. They had a pool table. Oni su imali bazen stol. She liked pool. Voljela bazen. The bar keep asked her if she wanted a drink. Bar bi joj pitao da li ona htjela piti.


Ummm I'll have a cranberry and, vodka. Ummm ja ću imati i brusnica, votka. He came back with the drink and, put it down in front of her. On je došao s leđa i piti, staviti ga ispred sebe. She could smell the vodka from drink. Mogla miris votke iz piti. Holy shit that's strong as she took the first drink. Sveti sranje da je jaka kao i ona je prvi piti. Damn that's good she said to the bar tender. Prokletstvo koje je dobro rekla da bar natječaja. Thanks he said. Hvala, rekao je. We aim to please here. Cilj nam je ugoditi ovdje. She had two drinks and, was quite buzzed at this time. Imala je dva pića, a bio je prilično buzzed u ovom trenutku. Mandy told herself this is enough. Mandy sama rekao ovo je dovoljno. I have to get up in the morning. Moram ustati u jutro. The tender asked her if she wanted another. Natječaj ju je pitao ako je htjela drugo. NOOO… She replied. Neee ... Ona mi je odgovorila. He smiled and, said I'll cash out your tab. On se nasmiješio i rekao ja ću gotovinu svoje karticu. Hey Mandy she heard a voice from behind her say. Hej Mandy je čula glas od iza nje reći. She turned and, saw that it was Pete. Ona se okrene i, vidio da je Pete. Hi Pete. Bok Pete. I thought you were going to bed. Mislio sam da ide u krevet. I thought i was she said. Mislio sam da sam, rekla je ona. I saw this place and, had to take a look. Vidio sam ovo mjesto, te je morao uzeti pogledati. Well since we are both here can, i buy you another drink. Pa budući da smo i ovdje može, ja kupiti još jedno piće. The wheels in Mandy's head started to spin. Kotača u Mandy glavi počela vrtjeti. She remembered what Jenna said. Sjetila se što je Jenna, rekao je. Fuck it she said out aloud. Jebi ga, rekla je naglas. Sure I am drinking cranberry and, vodka. Naravno ja sam pio i od brusnica, votka. Pete asked the tender to bring them two of the drinks. Pete je pitao za nadmetanje da im donese dva pića. The tender asked Mandy if she wanted to keep the tab going. Natječaj je pitao Mandy ako je htjela zadržati karticu ide. Pete said ill take care of the tab. Pete bolestan, rekao je voditi brigu o kartici. Thank you Pete. Hvala Pete. No problem he said to her. Nema problema, rekao je na njoj. After another drink Mandy was talking up a storm with Pete. Nakon što je još jedno piće Mandy je govorio gore oluja s Peteom. The vodka was starting to do the talking. Votke je počevši to obaviti razgovor. She had not been this drunk in a long time and she didn't care. Ona nije bila ovaj pijan u dugo vremena i ona nije briga. She was having a good time. Ona je bila vlasništvo dobar vrijeme. Pete leaned over and told her that she was dressed nice. Pete nagnuo i rekao joj da je ona odjevena lijepo. Mandy replied with a thank you. Mandy je odgovorio sa hvala. Pete said do you mind if I ask you a personal question. Pete je rekao da ti smeta ako sam vas pitati osobno pitanje. No go ahead she said. Ne ići naprijed, rekla je ona. Are you single? Jeste li jednu? Mandy said yes i am single. Mandy je rekao da sam ja jedan. Why do you ask? Zašto pitaš? I did not see a ring on your finger he said. Nisam vidio prsten na prst, rekao je. Mandy told him she was divorced. Mandy mu je bila razvedena. I am too he said. Ja sam previše rekao. Mandy asked the keep to bring her one last drink. Mandy pitao bi donijeti joj jedan posljednjeg pića. This is the last one Pete. Ovo je posljednji Pete. I really have to get to bed soon. JA stvarno morati doći do krevet uskoro. No problem Mandy. Nema problema Mandy. Another hour went by and, it was almost 1am. Drugi sat je otišao po te, to je bio skoro 01:00. Mandy was fucked up. Mandy je sjeban. She leaned over to Pete and, told him she was so drunk she wasn't sure she could walk back to the room. Ona nagne na Petea i, rekao mu je bio toliko pijan nije bila je li ona mogla prošetati natrag u sobu. Mandy asked Pete if he would walk her back. Mandy je pitao ako on bi Pete hodati leđima. Novi oglasi Subotica


I can do that he said. Ja mogu učiniti da je on rekao. Pete paid the tab and, they headed for the door. Pete platio karticu i oni krenuli prema vratima. Pete had to support Mandy from falling over. Pete je za podršku Mandy od pada više. They made there way back to the inn. Oni su tamo put natrag do gostionice. Mandy asked him to walk her up the stairs to her room. Mandy tražio od njega da joj hodati stepenicama u svoju sobu. Pete thought to him self, I am going to fuck the shit out of you. Pete mislili da sebe, ja odlazim jebati sranje od vas. Once in the room Mandy collapsed onto the bed. Nakon što se u sobi Mandy srušio na krevet. Christ I drank way to much. Krist pio sam način da se mnogo. She rolled over onto her stomach and ,hugged the bed. Ona prevrnuo na trbuhu, i zagrlila krevet. She almost forgot that he was still in the room with her. Ona je gotovo zaboravio da je on još bio u sobi s njom. Then she felt her skirt being pulled up and, hands running up her legs to her ass. Onda je osjetio njezine suknje se izdvajali gore, a ruke trčanje joj noge da joj dupe. She said nothing. Ona je rekla ništa. Mandy just laid there. Mandy samo postavio tamo. You have a tight ass Mandy. Imate zbijeno magarca Mandy. She felt her underwear being slid down and, that made her pussy instantly wet. Osjećala joj donje rublje bude skliznula dolje i, koji su joj maca odmah mokro. She still laid there. Ona je još uvijek tamo postavio. Letting him have his way with her. Najam ga imaju svoj ​​put s njom. Pete grabbed her by the hips and slid her down to the edge of the bed. Pete joj uhvatio bokovi i njezine skliznula dolje na rubu kreveta. She was now bent over and, he spread her ass apart. Ona je sada pognut, i on širi joj dupe apart. He kissed her ass and worked his way down to her wet spot. Poljubio joj dupe i radio svoj ​​put prema dolje da joj mokro mjesto. Her juices were starting to run down her leg. Njezini sokovi su počevši to trčanje niz nogu. She couldn't wait for him to stick his cock in her. Ona nije mogla čekati ga držati njegov penis u njoj. Pete licked her pussy from behind. Pete joj maca lizali od iza. Oh yes, Oh yes , she panted ever so softly. Oh da, oh yes, ona panted uvijek je tako tiho. Eat me pussy she moaned as she grinded her fuck hole on his face. Jedite maca mi je moaned dok je brušena joj jebati rupu na njegovom licu. Peters face was covered in her essence. Peters lice bilo prekriveno u svojoj suštini. He pulled himself away and, stood up behind Mandy. On sam izdvajali daleko i, stajao iza Mandy. She could hear him unbutton his pants. Mogla je čuti ga otkopčati njegove hlače. This made her even more excited but, she still just laid there not moving. To ju je još više uzbuđen, ali, ona je još uvijek samo postavio tamo ne kreću. Mandy was waiting for that first push of his rod between her lips. Mandy je na čekanju za taj prvi push svoj ​​štap između njezinih usana. She thought for a moment that maybe she should turn around and, look at his cock. Ona misli za trenutak da je možda ona treba okrenuti oko sebe i, pogled na njegov penis. Maybe suck on it. Možda sisati na nju. I at least should see what he is going to fuck me with she pondered but, that might take away from the moment. Ja barem bi trebao vidjeti što on će me jebati sa ona razmišljala, ali, koji bi mogli odnijeti iz trenutka. The surprise of that first push. Iznenađenje da je prvi push. Mandy didn't have to wait long to find out what was between his legs. Mandy nije morao dugo čekati da saznate što je između njegovih nogu. Pete lined himself up behind Mandy's beautiful hole and, drove himself in. Mandy yelped in pain as the head of his cock parted her but, she did not try to stop him. Pete se poredali iza Mandy je lijepa i rupa, odvezao u. Mandy yelped u bol kao glavu njegov penis joj se rastali, ali ona nije pokušajte ga zaustaviti. She felt his balls slap against her pussy and, the pleasure was worth the pain. Osjetila je njegove loptice šamar joj maca, a zadovoljstvo je bio vrijedan bol. Pete grabbed her hips and, proceeded to pound Mandy's fuck hole. Pete uhvatio je za bokove i nastavio funta Mandy's fuck rupa. She felt like her neck was going to snap. Ona je osjećala kao njezin vrat bio idući u puckanje. No one has ever fucked her this hard before. Nitko nikada nije jebeno teško joj ovo prije. Mandy was moaning loudly. Mandy je oplakivanje glasno. Much to loud for the inn. Mnogo se glasno za svratištu. People can hear me. Ljudi može me čuti. I don't care. Ne zanima. I don't care. Ne zanima. Youtube erotski,,She turned her head to look at Pete and, told him don't stop fucking me. Ona je okrenuo glavu da izgleda na Petea i rekao mu ne prestaju me jebu. Pete was letting Mandy know she felt good by the way he was breathing and, moaning. Pete je bio ostavljajući Mandy znate ona osjeća dobro na putu je bio i disanje, oplakivanje. He kept telling her how good she felt. On je zadržao joj govori kako je dobro osjećao. He reached up and, cupped both her tits, gently squeezing the soft pink nipples. On je dosegao i, cupped obje joj tits, nježno stiskanje meka ružičaste bradavice. This only made her pussy more slick. To samo napravio joj maca više gladak. He put his hands on her shoulders and, held them. On je stavio svoje ruke na ramena i održava ih. This gave him the leverage he needed to screw her even harder than he all ready was. To mu je dao moć je potrebno da joj vijak čak i teže nego što je sve spreman bio. Fuck Me! Fuck Me! Fuck Me! Fuck Me! She kept telling him. Ona je zadržao reći mu. Pete was trying his best to hold back his load but, he has never felt such shear pleasure like this before. Pete je pokušavao njegov najbolji da držite leđa njegov teret, ali on nikada nije osjećao kao smicanja užitak kao što je ovaj prije. The girl had a pussy like a vice and, it wasn't letting go until in milked him of every drop he had. Djevojka je maca kao porok, a to nije bio ostavljajući ići dok u njemu čuvale od svaka kap je imao. Mandy got real quiet all of a sudden and, then her voice came back. Mandy je dobio pravu tišinu odjednom, a zatim joj glas vratio. Fuck! Fuck! Fuck! Fuck! OH! OH! OH! OH! OH! OH! I'm cumming I'm cumming. Ja sam cumming sam cumming. Pete could feel her pussy go limp and, then tighten up again. Pete mogao osjetiti njezin maca ide opušten, a zatim stegnite ponovno. He could not resist any longer. On nije mogao odoljeti bilo koji više. He grabbed her hair and, pulled on it hard. Zgrabio je kosu i izvukao na teško. Mandy could feel his thrusts getting faster and, closer together. Mandy mogao osjetiti njegov thrusts dobivanje brže i bliže zajedno. Mandy was getting ready to cum again and, then she felt it. Mandy je uzimajući spremni da sperma opet i onda ona to osjeća. A hot heavy stream splashing her insides. Vruće prskanje teške potok joj utroba. Pete let out a subdued Grrrwwwwwwww and, held her hips as he shot his load in her. Pete pustiti poniženi i Grrrwwwwwwww, održan bokovima kao što je pucao njegov teret u njoj. Mandy buried her head into the pillow as she came again. Mandy pokopan glavu u jastuk dok je došla opet. Pete lay on her back breathing heavy into her ear. Pete ležao na leđima teške disanje u svoje uho. She could feel his cock pulsing in her. Ona je mogla osjetiti njegov penis pulsiranje u njoj. Several minutes passed and, then she said. Nekoliko minuta prošlo, i onda rekla je ona. Nice to meet you Pete. Drago mi je Pete. spanski erotski filmovi He laughed. On se nasmijao. Nice to meet you Mandy. Drago mi je Mandy. He pulled his cock out off her and, headed to the bathroom. On je izvukao njegov penis out off joj i zaputio se u kupaonicu. Mandy rolled over and stared at the overhead fan. Mandy prevrnuo i zagledao se u dometnut navijač. Her eyes drew heavy so, she closed them and, that's the last she remembers of the night. Njezine oči nacrtao teških tako, ona ih je zatvoreno, a da je posljednja ona se sjeća te večeri. She awoke the next morning expecting to find him laying next to her but, he was gone. Ona se probudio sljedećeg jutra očekujući da erotski sadrzaj   će ga pronaći polaganje pored nje, ali, on je otišao. The only Pete there was the cum that was leaking out of her. Samo Pete je sperma koja je curi iz nje.  That's fucking great. To je jebeni super. The thing I did not want to do, I have gone and, done. Što nisam htio učiniti, ja sam otišao i učinio. I am a slut. Ja sam kurva. A dumb slut now. Glupa kurva sada. filmovi za gledanje erotski  Why did I drink so much. Zašto sam piti toliko. I blame Jenna. Ja kriv Jenna. 

Нема коментара:

Постави коментар