.

понедељак, 28. март 2011.

Starije dame za upoznavanje Subotica


Spoticanja u vrata, ja i moj prijatelj s posla, Luka, smijali  starije dame upoznavanje kao što smo pijani napravili naš put u dnevnu sobu. Imali smo bili na party ostavljajući za jedan od naših suradnika, a poslije radnog vremena za piće, čini se, samo dvije lijeve. To je kad smo odlučili da nas dvoje bi se vratiti na mjesto Lukes nositi na piće. Pao sam na kauču kao Luka ulazi u kuhinju. Vratio se s bocom votke i dvije pucao  starije gospodje  subotica oglasi naočale. Nakon nekoliko snimaka votke, Luka je odlučio da bi bilo zabavno igrati istina ili usudio. 
"U redu onda, ja ću ići prvi, istina ili usudio?" Rekao sam Luki, Downing drugi metak.
Oko pola sata prošlo od glup se ne usuđuje i neugodna istina, i kako mi je i Luka bili su osjećaj efekti votke. Kao što sam leant da se cigareta iz moje torbu sam Luka vidio otimajući brzo pogledati moju suknju. Nasmijana, Okrenuh natrag k njemu i zapalio moj cigaretu. Vidjevši ga gleda moju suknju ostavio me osjećaj rožnat. Starije dame i mladji momci
"Istina ili usudio onda?", Rekao je Luka, vraća mi osmijeh. Način, kazao je on poslao drhtaj niz moje kralježnice, te sam se nasmejao ga opet prije odgovora. "Dare"
Luka je uzeo cigaretu iz ruke moje i uzeo dugo vući na to. "OK, ja se usuđuješ da se svuku, dolje na svoj donje rublje", kazao je bezobraznog.
Sam oklijevao za trenutak, a zatim je ustao i polako počeo otkopčati moje vrh. Ja sam dosta gothic osoba, a ja imam ljubav za seksi donje rublje. Ona je bila takva uključite viđenje Lukes lice kao što sam skinula moje top i, držeći moje koljeno visoke čizme, slid off my suknju da bi se otkrilo crna korzet i odgovarajuće gaćice sam nosio, zajedno s čarapama i podvezica. Luka pomaknut na podu, a kako je buljila u mene osjećao sam se kao najseksi žena živ.
"OK učinio, sada na redu, istina ili usudio?", Rekao sam, pokušavajući se sakriti kako uspaljen sam bio.
"Istina", kazao je.
"U redu ... Da li će me jebati večeras?" Pitao sam.
Luka gledao u mene, šokirani. Zatim je ustao,  starije devojke i bez ijedne riječi na mene, da me uzeo za ruku i vodio me do spavaće sobe. Do sada su se moje hlače smociti, i bio sam uzbuđen o tome što će se dogoditi. On mi je sjeo na njegov krevet i rekao mi je da pričekate dok je izlazio iz sobe. On je bio toliko tajanstven, stvarno mi je uključivanje. Vratio se sa četiri seta lisice i tube paste za zube. Potom je hodao preko mene i polako i nježno počeo da me poljubi. Kao što je gurnuo jezik u usta on me gurnuo na krevet. Osjećao sam njegovu ruku kako trči mojoj strani, a zatim otrgnuti i iskoristite nešto. Sljedeća stvar sam znao da je s lisicama na rukama moja desna ruka na uglu mjesto njegova kreveta. On nije niti pogledao u mene kao što je on preselio u moju lijevu ruku, ona lisica u lijevom kutu mjesto njegova kreveta. On je tada preselio dolje do moje noge i da ih lisicama za preostala dva ugla postova od kreveta pa sam bila proširila orao. Onda je pogledao me s pogledom sirove strasti, i počeo ljubiti niz moje tijelo. Moje tijelo tingled s uzbuđenjem i anticipacija, i moja pička ached da se dotaknu. Kao što je stigao u moje gaćice, on koristi jednom rukom polako premjestiti latica na jednu stranu. Bio sam očajan da osjetiti njegov jezik na moj klitoris, ali umjesto toga on izdvajali daleko. On je pogledao u mene opet i nasmijala kao što je pokupila tube paste za zube. Kao što sam gledao ga odvrnuti poklopac i mlaz vode malo bijele paste na svoj prst, pitao sam se što je bio idući u koristiti za.
Jedva sam imao vremena da pitam što je radio kada je preselio latica moje gaćice na jednu stranu opet, i uz jedan brzi moždanog udara, premazani pasta za zube na moj klitoris. Na jednom širenje Minty pasta za zube cool trnci po cijelom moja pička, a ja neka se maleni izdisaju. Luka mi se nasmiješio opet, i savijen prema dolje sa svojim ustima pokraj moje klitoris i nježno počeo puhati na njega. Osjećaj njegov dah puše pasta za zube poslao udarni valovi užitka kroz moje tijelo, a ja sam odmah došao. Nisam imao mnogo dobrih seksualne susrete, ali Luka je napravio mene orgazam čak i bez mene dira. Luka zadržao puše, naizmjenice njegov diše, tako da su nježni, onda teško, a promjene smjera odakle je on puše. On je s jedne strane i ona skliznula ispod moje dupe i gura prema gore, prisiljavajući moja maca u usta. Počeo je lizati i sisati, polako na prvi, lizanje pasta za zube off. starije gospodje  subotica oglasi  Pasta za zube je ostavio moj klitoris osjećaj svjež i osjetljivi, pa čak i jedna četka Lukes jezik je bio apsolutni ekstaze. Njegov licks postala snažan kao što mi jeo van, a ja moaned sa zadovoljstvom. Kao Luka skliznula prst u moju maca došla sam opet, oplakivanje s radošću. Kao što je meni jebeno sa svojim prstima, on je iskoristio svoje druge strane polako puzanje do mojim grudima i on je počeo da se polako krug prst oko moje bradavice. Svaki potisak njegove prste u moja pička poslao valove užitka surging kroz mene. 
"Jebi me, oh my fucking boga molim samo me jebati" Molio sam, moja pička je bolan osjetiti njegov hard penis unutar nje. On mi se nasmiješio i ukloniti svoje prste od mojih maca. On leant na to njegovu postelju ladice i otvorio jedan, čupanje mali, crni vibrator.On je uključen i održava vibrirajuće savjet na moje bradavice za trenutak, prije nego trčanje vibrator dolje mi tijelo i držeći ga nježno na moj klitoris. Vibracije su nebeski, i Zatvorio sam oči i moaned meko kao vibrator buzzed protiv moje natečene klitoris.Odjednom Luka preselio vibrator dolje i ona se koristi za krug oko moje razrez. Bio sam toliko očajan da ga osjetiti u sebi, Pokušao sam sebi premjestiti na to, ali mi lisice održan u mjestu. Odjednom sam shvatio da je Luka imao potpunu kontrolu nad mnom, i može učiniti što god je htio učiniti za mene, a ja ne bi bio u stanju učiniti ništa o tome.Nije da ja bih htio u svakom slučaju, ovo je najuzbudljivija stvar koja se ikada dogodilo da me, a ja sam bio tako jebeno uspaljen.
Luka podigao vibrator daleko od moje lupanje pička, i polako je ustao i hodao oko moje glave. On je raspakirali svoje traperice i sam mogao vidjeti njegov hard penis ispupčen protiv njegove gaće. Bio sam očajan da su ga u moja usta, ali sve što sam mogao učiniti je bespomoćno gledati i nadam se da je Luka bi njegov hard penis i jebati mene besmislena s njom. On mora znati sam ga htjela jer je on oslobođen iz njegove hlače i to vođeni prema mojim ustima. On moaned kao što sam uzeo njegov svilenkasto mekom kurac u usta i polako sisao na njega. To je najviše ukusna degustacija penis Id ikada imao, a ja sam lizali i ljubili sve do vratilo kao što je on trčao prste natrag dolje do moje pička i počeo me ukazivanje. JA je uzeo njegov penis u koliko sam mogao bez gipping i počela sisati njegov penis teže. On je uskladiti guranja svojih prstiju na snagu mojih sisa, jebote mi je teško sa svojim prstima kad sam isisan teško i polako povlačiti moja pička kad sam lizali i poljubio njegov penis. Ustao je i preselio na kraj kreveta, uzimajući njegovu majicu kao što je učinio i otkriva njegov besprijekoran tijelo. On je iskoristio starije dame.com  svoje ruke voditi njegov penis hard rock do ulaza u moja maca bljesnulo mi je seksi osmijeh prije zabadanje teško i duboko u moja pička. Vrisnula sam glasno u zadovoljstvo što je moja maca throbbed oko njegove ogroman penis.  starije gospodje  subotica oglasi Počeo je pumpanje teško i brzo, a ja počeo dolaziti opet kao što sam moaned sa zadovoljstvom. Njegove ruke pao dolje na moje prepone opet, i on se koristi da jednom rukom udara i golicati moj klitoris kao što mi jebeno teško. Njegove druge strane putovao do moje tits i stisnuti ih je teško. On leant naprijed i oslobodio moja desna ruka od lisice, i grabbing moje ruke, moje ruke vođeni svojim loptice. Ja pomiluje i fondled mu jaja nježno kao što je on počeo zajebavati moja maca polako. On moaned i oči uklonio sa zadovoljstvom. Osjećao sam val nakon val užitka suza kroz mene sa svakim potiskom od svoje lijepe penis. 
Odjednom njegov strele postao dublje i brže, a disanje mu je dobio teške kao što je postao spreman za klimaks. On je uzeo njegov penis iz mene i preselio tako da je sub nad mojim prsima. Počeo sam sklepati, njegov penis s ciljem da na moje lice. JA iskorišten moj slobodne ruke da miluju svoje loptice, i koristiti jedan prst za nježno krug do vrha svog penisa.
To je sve više prerano, a Luka je pomogao  starije gospodje  subotica oglasi da me očistiti prije nego što je pušten moje druge ruke i noge. Oba iscrpljen, ali vrlo dobro drago mi je zaspao.
U jutro sam se probudio i pogledao oko sebe. Moja glava je lupanje kao što sam pokušao podsjetiti na prošle noći događaja. Sjedio sam gore i pogledao oko i vidio Luka je stajao na vratima u spavaćoj sobi. Bio je gol, a ja sam buljila u njegov penis hard rock, kao i događaje sinoć počeo da se vrate. On mi se nasmiješio u seksi način i rekao: "Istina ili usuđuju?"

Нема коментара:

Постави коментар