.

петак, 25. март 2011.

Starije dame i mladji momci


To je bio moj prvi tijekom ljetnih praznika, jer ja bih otišao na sveučilište kada se to dogodilo. starije dame i mladji momci  Sam otišao u grad jedne subote popodne da se neke CD-a, kada sam vidio hodanje niz ulicu prema meni moj francuski učitelj iz škole. Općenito sam se nije sviđao moj stari sastanak učitelja, to je uvijek malo čudno biće tretirani obično ljudi koji su bili autoriteta za me samo kratko vrijeme prije, pa čak i ako gospođa Woodcock (ona je francuski, ali su u braku Engleski momak) je daleko više privlačan od drugih s njom dugu plavu kosu, velike grudi, pjenušava očiju iza nje crne ivicom naočale, a najviše od svega joj seksi francuskim naglaskom, bio sam još uvijek nije previše oduševljen da joj u susret. Ali to je bilo prekasno, ona me je uočena, a to će biti primitivan i pokušati pobjeći.
"Bok Jack", rekla je, njezina meka kontinentalni presti  starije dame traze već slanje drhtavice dolje moje kralježnice, "Kako ste?"
"Ja sam u redu hvala gospođi Woodcock", odgovorio sam, pokušavajući smisliti način da biste dobili daleko kao brz kao moguć bez neuljudan.
"Možete me zvati Chantelle sada, Jack", nasmijala. Počela me pitaju kako je jedno, a ja sam našla iznenađujuće lako razgovarati dok mi moramo biti razgovor za desetak minuta. "Oh, merde! Žao mi je, samo sjetio moje parking kartu 'idući u trčanje vanjska strana na pet minuta ... Hej, želite da se više za nešto za piće? Volio bih čuti više o tome što ste bili do u sveučilište. "
"Pa, ne znam ..."
"Oh, ako imate drugih stvari koje treba učiniti, ja ne smeta, to je samo da sam htio čuti od moje bivše učenike. A Ivana, znate, moj muž, je daleko za dva tjedna, pa bih kao tvrtke, samo za jedan sat ili tako, i mogu vam kap kući kasnije. "
"Da, u redu", rekao sam, shvativši sam imao ništa bolje učiniti, a da sam zapravo prilično uživao u njoj tvrtke. Dakle, zajedno smo trčali na parkiralištu, i jednom u automobilu nastavak našeg razgovora od prije, to je gotovo kao što se govori na jedan od mojih prijatelja. Pogon ne činiti se to uzeti jako dugo, kao što je izvukao se ispred relativno mali moderne kuće, najavljujući da bismo stigli. Pratio sam ju unutra, primjećujući kako se čistim, urednim i uncluttered je u odnosu na naše kuće, samo nekoliko slika i fotografije na zidovima s jednim ili dva ukrasa, kao i ona me je vodio u dnevnu sobu i pozvao me da sjedne na blijedo bež kauč.
"Što biste željeli piti?" , rekla je ona. "Ja nisam tvoj učitelj više, tako da ja mogu vam ponuditi alkohol. Kako o pivu?"
"Piva bi bilo u redu hvala", odgovorio sam, a nije mogao pomoći bulji u nju dok je išla iza daleko u kuhinju, tanki materijal suknjom ne radi puno da prikrije svoj oblik. Uzimanje prednost joj se iz sobe, ja sam preuredio tako da ako nisam dobiti erekcija da bi bilo lakše da se sakriju, jer to je zadnje što sam želio da se dogodi, i pokušao prisiliti da prestati razmišljati na taj način da se izbjeći neugodnosti, iako je to bio dokaz više ili manje nemoguće. Samo nekoliko sekundi nakon što bih ja osobno preuredio, Chantelle vratio s dvije čaše piva, predaje jedna za mene, a zatim je sjeo samo palac ili tako da od mene s njezinim, i opet smo nastavio razgovor.
Ovaj put ipak, ubrzo sam ga pronašao malo teže da  starije dame traze mladje momke se osjećaju toliko na jednostavnost, kao što je uvijena oko na mene lice, jednom koljenu savijena se na kauč i četkanje protiv moje bedro malo, a ona podržava glavu na njezin lakat oslonjen na leđa, a njezine grudi zavodljivo potisak prema meni. Sam koncentriran na moj pivo, sve više i više nervozan, i tako pijenje mnogo brže nego normalno, što je mala količina alkohola ići na glavu daleko više nego što bi normalno, radiš moj najbolji za skrivanje hard-on koji je bio rastući u moje hlače. Kad sam završio moj staklo i počeo se pitati kako sam pristojan mogao pitati da ide kući, osjetio sam back iz njezine ruke na mom obrazu, lagano okretanje me da joj lice.
"Jack", rekla je, njezin glas malo više haski nego obično, i njezin naglasak malo jači, i njezina prilično sivo-plave oči uprte u moje kroz svoje naočale, "Ja nisam tvoj učitelj više, pa sam ti se nadam Nemojte me umu govoreći ovo: otkad ste prvi put ušao u moj razred prije tri godine, ti ... ti napravio moj osjećati, dobro, horny "! Moja usta pao otvoriti malo, gawping kao idiot. "To je glupo znam, da si učenik, pa sam morao ignorirati, to potisnuti. A sada ..." Ona nagne naprijed dalje, joj nos skoro dodiruju moje, i šapnuo: ". Sada ću vam mogu imati"
Njezina usne gurnuo protiv mina, i na moje čuđenje osjećao sam se ljubiti natrag. Uzela mi je staklo iz moje unresisting ruke, kao i njezin jezik gurnuo svoj put u moja usta, ona je donijela moja desna ruka gore i stavio je na jedan od njezinih velikih, firma grudi, cijeđenje to zbijeno ga više, a zatim naslonjena bliže, još uvijek ljubi me, stavljajući jednu ruku oko mog struka, dok joj je druga ruka pomiluje leđa moje glave. To je sve, kao iznenađenje, potpuno nestvarna i snova situaciju, da sam ja samo neka idu, ljubljenje leđa i osjećaj joj tits, daje kontrolu nad nju i moje instinkte, toliko da kad je sjedila leđa i izvukao glavu u njezine dekoltea, naložio mi sisati bradavice, nisam oklijevao, te postaviti oko unbuttoning joj bluzu. Došlo je do malog kašnjenja kao što sam fumbled oko leđa joj grudnjak, ali ubrzo sam otkrio da je kopča na prednjem dijelu, a objavljen je prekrasan simetričan D šalice, i počeo nježno lizanje i ljubljenje površine,
namjerava raditi do bradavica.
"Oh, ne Jack, a ne kao što je to", rekao mi je Chantelle. "Želim vam da sisanje ih je teško! Biti grubi sa mnom, moj muž je onaj koji ne tender ljubavi."
Dobivanje više uključen po minuti, ja sam poslušao, i isisan kao tvrdo kao JA mogao, osjećaj da ih postaju čvršće i više uspravan u mojim ustima, sve vrijeme cijeđenje ovisno o tome što jedna moja usta nije bila da se pozabavimo sa svoje slobodno strane, uzimajući kao grublje ona je rečeno i moj vlastiti montaža teže svaki put kad ona dahnu uzvici na francuskom između redova. Nakon nekoliko minuta, ona me je gurnula natrag u odnosu na kauč i straddled mom krilu, vuče na moj vrhu i mi govori da lift moje ruke gore, što sam učinio malo nevoljko, kao što sam bio malo nesiguran o mom mršavi prsima, ali jednom to je goli ona nije komentirao, ali samo poljubio joj način dolje, klizna glatko back off moj krug između mojih nogu i počeo unzipping moje mušice.
"Mmm, Jack", rekla je, podižući njenu glavu do gledaj me kroz svoje naočale kad je imao moj uspravan kurac u ruci. "To je kao dobar kao što sam zamišljala! Ive 'bio čekivanje za ovaj trenutak jer sam prvi put vidio te dobiti stiffy u klasi."
Uz to ona lizali svoje duge crvene jezik se vratilo, starije dame i mladji momci  i morao sam gledati daleko da se zaustavi sve to završava tamo i tada, osjećaj joj krug grebena polako, a zatim vlaznoj toplini njezinih usta kao i ona mi je iznutra. Ne gnjavi s puno osjetilnost, gospođa Woodcock bobbed gore i dolje sisa dok sam bio tako teško kao što ja eventualno mogao biti. Ona se povukli i ustao, uzimanje off joj suknju i klizi iz njezine gaćice, bacajući ih na stranu da bi se otkrilo joj maca obrija potpuno ćelav tada, još uvijek u svom crnom petu cipele i otvorene bluze, ona se nalazila mom krilu još jednom. Stavio sam ruke na nju oko struka, a ona ih gura joj stražnjica, a zatim s jednom rukom na moje rame za stalni sama ona koristi druge da držati moj uspravan penis u položaju kao i ona skliznula polako dolje na njega.
Chantelle mora da je trideset pet ili trideset šest godina star kad se to dogodilo, tako da možete zamisliti nije bila široka kao djevica ili tako nešto. Ona je također bila jako jako mokro, što je blagoslov jer počela me jebu stvarno jako teško, mi govori da potisak se teže i teže, joj velike grudi trese i odskakivanje off jedni druge ispred moje lice. Nakon nekoliko minuta je pomaknut u stranu, mene vuče s njom, tako da sam bio na vrhu, zabadanje u i izvan nje jednako brzo kao što sam mogao dok radiš moj najbolji da se zaustavi orgazam zgrade prerano. Tako sam mogao potisak dublje, ona izdvajali joj noge tako da joj cipele su bili iznad glave, i počeo ukazivanje joj klitoris, njezina oplakivanje renderiranje joj upute kako se jebeno teže sve više i više inkoherentnom.
"I'm gonna cum uskoro, gospođa Woodcock, mislim Chantelle," Ja dahnu kad sam osjetio stvari uzimajući blizu izvan moje kontrole.
"Još nije Jack", odgovori ona odmah, i mene odgurnuo. "Koristite svoje prste i usta, ja sam dobio više za vas učiniti još."
Poslušno sam dobio dolje na koljena i počeo preklapanje na nju gladak mokro razrez, nakon njezine upute i kreće se da lizati klitoris, koji je natečene i vrlo lako za pronaći.Izrada male, brze krugove sa svojim jezikom, ja gurnula moje pravo srednji i kažiprst unutar njezina pička, zabadanje ih  starije dame traze mladje muskarce subotca  unutra i van kao što sam bio s mojim kurcem.Odjednom, ona grabbed moje zglob i to manevrirati oko, pozicioniranje moj prst u nju dok sam mogao osjetiti vrsta malih humak mesa sa svojih prstiju.
"Da, postoji, igračke dječak, samo držati milovati toga", rekla mi je, a onda grabbed moje kose s obje ruke da me drže na mjestu, tako da nije imao izbora nego da lizanje i sisanje joj klitoris.
Gurnuo još dublje u nju maca koje joj noge koji je omotan oko leđima, Starije zene i mladi momci pritiskom na moje obraze u njezin mekan, malo debela bedra, moja ruka je bila natopljena tužbe protiv dno moj brada i vrat. Bez upozorenja, potisak Chantelle bokovima naprijed i neka van nisko jauk, raste u volumen u krik, i onda samo kao što se mijenja u nizu čudnih oštre piskav yaps slijedi više naprezanje stenje, vruće tekućine izbiti iz nje , kuljanje preko moje prste i struji niz moje ruke i nad mojim prsima.
Ruke su se trese, ali i dalje me gura u nju prepone dok je climaxed, tako da je moja usta skliznuo klitoris joj otvaranje i dobio sam zalogaj što ubrzo sam shvatio su joj sokovi (a ne ono što sam imao u početku bojao), kao što sam svjedočio moj prvi ženskoj ejakulaciji. Činilo se da ide na za više od minute, možda čak i više, vruće tekućine šiklja niz moje grlo, ali joj stisak postupno opušteno i bio sam u mogućnosti disati. Bio sam o da se povući natrag u potpunosti, ali je zadržao držite moje kose i odmahnula glavom.
"Uh-uh", kazala je, još zadihan, "Ti me držati jesti, pon chère, te držati tvoj kuja jede od francuskog učitelja dok kažem stop, nećete požaliti."
Dakle, i dalje jedu joj se što sam učinio, guraju dolje off joj još uvijek hiper-osjetljiv klitoris na srkati sokova iz njezinih usta. Njezine ruke se preselio u vrhu moje glave i mene gurnuo dalje i dalje, dok se prije nego što sam znao da moja usta bila na razini s njom zbijeno magarca naborano rupu, i ja pokušao sebe odgurnuti opet.
"Ne, ne, ne, ne, ne," rekla je, re-pritezanje joj hvat. "Želim vam da biste dobili moj magarac rupa lijepo i mokro, tako da možete dobiti unutra."
Nešto pobunili, ali nevjerojatno uključen, odlučio  starije dame traze mladje muskarce sam da ne propustiti priliku kao da, i uvjetno ispružio moj jezik još jednom. Srećom, ona je vrlo čist, tako da sam dao na moje želje i opet počela kružiti joj zbijeno ulaz, koji je u zapravo već prilično mokro od svih vaginalni sperma koja je izli dolje nad njom. Chantelle je počeo da biste dobili uzbuđen opet, gurajući moje lice u nju tako da je moj nos je pritisnut u svom vlažnom vaginu i moj jezik skliznuo pravo unutar joj dupe.
"Sada slušati Jack", rekla je nakon što bih bio joj liže šupak za dobar nekoliko minuta. "Ja ću vas pustiti jebati moje dupe sada, ali ja ti želim da me jebati teško. Želim biti ošamario okolo i tretira kao prljava kurva, pa ne držite leđa sa svojim jezikom ili ništa. Je veux sentir Comme une pute, poput kurva, OK? " Sam klimnuo i ona je sjeo i dobio od kauč, uklanjanjem joj bluzu pa ona je bila potpuno gola, ali za nju cipele, uzimajući ih na ruke i koljena. "Oh, još jednu stvar Jack. Ne želim ti cumming u meni, želim da to učiniti u moja usta, to u redu?"
"Da, Chantelle", odgovorio sam, a zatim su počeli testiranja joj rupu s mojim prstom da vidi kako je bila široka.
Ona još uvijek nije raskliman previše, pa sam mokra dvije moje prste i da ih gura unutra, njih klizna i iz nje vruće magarca, a zatim još cijeđenje u, a zatim još jedan, držeći moje kurac teško s moje druge strane. Nakon što joj sfinkter dovoljno opušteno, odlučio sam ja bolje sići na posao, pa sam pljunuo zalogaj od sline na njezin stražnji ulaz i širiti ga okolo, onda je isto na moj penis. Ja kleknula iza nje malo velike, zreliji, iako sigurno ne klonuo iza, i ja postaviti. Guranje moje kukove naprijed dok se pritiskom na dolje na moj penis s moje ruke, ja sam prisiljen moj način unutar nje, njezin sfinktera široka oko mene i slina nije sasvim dovoljno da bi ga lako ulaz, trenje što joj kriknuti u malo boli, ali ona je inzistirala sam dalje.
Isprva mi potezi su sporo i teško, ali s vremenom je postao lakši, starije dame traze mladje muskarce  i ona viknu na mene ići brže, pa sam ubrzao i počeo šamar joj dupe guzovi, malo neodlučno za početak sa, ali kako ona moaned u zadovoljstvo sam stekao u povjerenju, šopanje joj teže i teže. Ubrzo je zrak bio gust s njom plač i glasni cmok moje ruke na njoj sada ružičasta stražnjice, i dobio sam više u mojoj ulozi, nazivajući je prljava kurva kao što sam udario moj kurac joj anus.
"Ti si prljava drolja," Rekao sam joj, nagnut prema naprijed i povlačenjem na njezin rep kosa, "Ništa, ali sperma kontejner za smeće."
Ona ričući u slast, i uzgajali gore tako da sam mogao provući joj tits od iza, stezanje jedne strane stvarno uske na jednoj i štipanje bradavice dok je još uvijek teško šamaranje joj iza, ostavljajući drugu dojku na ljuljački mahnito iz naše pokrete tijela. Ja gurnula leđima dolje opet, moja ruka na strani lica, brušenje drugi obraz u tepih kako joj ruke previše su zauzete viđenje joj klitoris da joj držite se, lupanje joj naočale izvan centra.
Bilo je samo toliko toga sam mogao uzeti, i sam mogao osjetiti orgazam zgradi da neću biti u mogućnosti da sadrže ovaj put, pa sam joj izdvajali joj kosu još jednom, i povukla u potpunosti. Ostavljajući joj kleknuti i zasjesti protiv kauč ja stavim svoju penis u njezinu željan usta, još uvijek drži joj kosu. Toplina joj vruće mokro usta sa svojim jezikom kovitla iznad glave je previše za mene, i ja eksplodirao gotovo odmah. Taj je uzeo joj malo iznenađenje i ona uguši, dribling sjeme dolje joj bradu i privremeno ostavljajući ići od mene, pa lijevo objektiv i crni okvir njezine čaše je napravio oblačno do idućeg štrcati kao što sam ejakulirao u lice. Ona je brzo oporavila, te je nastavio sisati, što mi je jecaj u zanosu kao što je dugotrajno moj orgazam za ono što se činilo kao dob, starije dame traze mladje muskarce  gutanje gotovo sve. Kao što sam do kraja, izvukao sam iz usta i stisnuo posljednjih nekoliko kapi sperma na svoju veliku, lijepa grudi prije nego je završila
lizanje ga čistim.
"Hvala Chantelle", rekao sam nakon što sam ponovno, ne znajući što drugo reći.
"Bilo je zadovoljstvo", odgovori ona, veliki osmijeh na nju prljave, ožbukana lice. "U stvari, sada ste se pokazao, bio sam zadivljen ... Želite li prenoćiti?"

Нема коментара:

Постави коментар