.

среда, 23. март 2011.

Madjarice zene


Charlie, moj x suprug i ja rastali tri godine nakon što je  madjarice zene naš brak. Oboje smo bili baš previše mladi. Sjećam radiš njegov veliki penis u svim vrstama načine. Ako sam mogao imati Charlie's penis out sa Charlie, ja još uvijek bih biti u braku s Charlie's penis. To je 81 / 2 "x je u zakup 51 / 2" u opseg. Charlie je stečen u nevolji i proveo neko vrijeme u zatvoru. Charlie i sam ostao dugo udaljenost prijatelji. Charlie je bio u zatvoru i morao sam se preselio u San Diego, ali mi postupno izgubio trag jedni od drugih, iako su se razveli još uvijek brinula za njega duboko, jer naše fantastičan seks. Charlie je uzeo moj himen kad sam imao 15 godina. Naše sjednice su bile duge i sadržajnom. On je uvijek mogao dovesti do više orgazama i uvijek činio.
Upoznala sam ovog čovjeka Rod. On je bio stabilan,  zene madjarice uz dobar posao. Mi od vrijeme i zaljubila se u Pitao me se udati za njega. Naš je seks u redu, imao sam problema s Roda, on nije bio u mogućnosti da mi sići kao što sam bio naviknut na, uspoređujući Rod s Charlie, moja trenutna muž bio ne odgovaraju. Njegov kurac je 5 "potpuno uspravno, vrsta kao što su jebeni ah olovka. Nakon seksa s Rod bih zamisliti da je Charlie. Ja bih imati spolni odnos s Roda za njegovo zadovoljstvo nije sam. Stvarno sam propustila Charlie, i njegov masivni penis. Volim Rod, ali je bilo teško voditi ljubav s nekim da vas ne može sići. (Teško je koristiti manje kada ste imali najbolji)
Sam bio idući kući s posla u ponedjeljak. Sam se zaustavio na semaforu. To je prirodni gledati preko na sljedeću traku da vidi što ili tko je pokraj vas. Vizija šećera šljive plesao u mojoj glavi. "Je to" sam mislio. Gledajući ah drugi put. To je bio. To je bio Charlie. Samo prisjećajući se natrag na njegov masivni penis, moja maca twitched i vlage počela poplava moje gaćice dok čekaju svjetlo za promjenu.
Taj čovjek me pogledao, Dokotrlja prozor dolje ", Liz, Je li to ti", upitao je. Pa hi Charlie, kad si izaći? Pitao sam. "Ja sam bila izvan godinu dana. Bio sam uvjetno pušten početkom za dobro ponašanje, ja sam sada besplatno. Sve što BS je iza mene. Možete li zaustaviti i razgovarati dok "
Bio sam rastrgan između vjernosti Rod i želju da se požuda Charlie's masivni penis između mojih bedara baš me zaintrigirala. Rekao sam Charlie se navući. Ja izdvajali u iza njega. Ostao sam u moj auto. Ja pritisnut na moj Crouch prebiraše ako JA bi trebao izaći. Vlažnost je napravio mokri zaustaviti u gaćice i moje gaćice.
Charlie izaći i dobiti ovdje sam rekao. On je dobio u moj auto, Hej draga, kazao je kako je nagnuo da me poljubi. Ja nevoljko održao usta zatvorena lagano, ali ubrzo mi je otvorio čeljusti kao Charlie silovali mom jeziku s njegovim. Ja više je počešljana njegov napredak i poljubio ga natrag istraživati ​​i sisanje svaki drugi jezik. Charlie stavio ruku pod moju košulju i dirao moje gole grudi. Drhti od uzbuđenja i požude preuzeo moje bradavice jetted se tvrdo kao kamen.
"K vragu Liz, Jesam li to", kazao je. Charlie, ti SOB, znaš i ti. Počeo je mijesiti moje grudi poput sirovog pita tijesto. Charlie, ja ne mogu učiniti, ja sam oženjen. Ja to ne može učiniti. Molim te, prestani! Upravo u tom kratkom orgazam hit moja utroba. Charlie, ti SOB, uzmi me neki gdje i mene zajebavati sad prije nego sam se predomisliti i otići kući da se moj muž! Charlie! CHARLIE! ti SOB. Uzmi me & Fuck me.
Sam klizila preko krilu i on je dobio pod kotač. On me odveo na njegovu Condo da je nekoliko minuta. Na putu sam spustio zatvarač i dobio držite da je čovjek meso, još jedan kratki snažan orgazam hit me opet. Bio sam iznenađen on nije imao na bilo donje rublje.Charlie, gdje je vaš boksači? Pitao sam. "Oh, rekao je on. Sam se navikla da ne vlasništvo bilo dok sam bio u zatvoru "To je ogroman kurac sjetio sam se tako dobro tamo je bio u pravu ispred usana. Počeo sam ga milovati i ljubiti glavu kao što je došao preko gore iznad moje prste. Uspio sam duboko grlo njega dok je vozio svojim Condo."Liz, ne možete čekati minute"
Charlie je bio tako dugo jer sam imao kurac se ovo sviđa. Rod jednostavno ne mjeri prema gore. Strings sline su tekle iz njegovih penis i popucali natrag na moje usne kao što sam ja došao off njegova prekrasna mesa. On je sažeta gore i otišli smo u. Mi smo stajali na vratima i poljubi vrlo strasno kao i mi skinuo međusobno odjeću. Obuhvaćajući čvrsto kao što je mene pokupio. Rekao sam, Charlie! ti SOB. Uzmi me! On je s ciljem njegova mesa između moje usne i mene spustio na njegov masivni penis. Charlie ušle moj cooter s takvom silinom sam climaxed pravo postoji.
Sam visio na njegov vrat i odskočiti na njegov čovjek od mesa madjarice iz subotice kao što je on zabode mu kurac u mojoj duši. OMG Charlie je bio tako dugo. Ja sam propustila da penis. Išao sam dolje na njega kao i on me podiže opet. Moja maca je obilato curi koja je tekla dolje na njegov lopte. On mi je snažno tuklo sa svakim inch je imao. Charlie me odvesti u svoj krevet. Goli smo napravili naš put u svojoj spavaćoj sobi.
On mi je legla na leđa izlažu moja pička mu. On je uzeo njegov penis u ruku i bubnjao protiv moj klitoris. "Liz, recite mi koliko želite da ovaj" Charles, nemojte me zafrkavati se ovo sviđa. Želim te, želim da je penis duboko u meni. Nemojte igrati ove glupe igre, samo Fuck Me. Učini me cum kao prije. Fuck utrobi, ja sam vrištala na njega. On je stavio kurac u blizini moje usne, ja potisak do mu u susret i on mene prodrli duboko. WoWeee. Oh Gawd Charlie. To se osjeća sooooo goood. Uzmi me mjesta nisam bio u tako dugo.
Bio sam tako obuzet požudom htio sam ga da ostane u mom cooter dovijeka. Počeo sam ga s leđa jebote svaki udar on mi je dao. On mi je snažno tuklo za deset minuta ili tako, to je tako divan kao što sam pounded leđa. Charlie, Charlie me ne Doggie. On je prevrnuo i mene pokupiti na koljena. Charlie me montiran s masivnim jedan push on dno duboko u moju unutrašnjost. Oh yeah baby, Fuck Momma's maca. Ja cooed. Charlie sa-trgnu kurac i pounded glava penis teško protiv moj klitoris, a zatim ga vozio natrag u mene slanje preko ruba. Mi smo jebeno ovako dok sam bio o to sperma. Charlie!CHARLIE pomoć Momma sperma, molimo Vas da sperma sa mnom. Charlie povećao brzine kao što sam imao s njim sa svakim potiskom. Ja napeti gore, Charlie znao da sam tako blizu drugog orgazma.
Moj X ol 'Čovjek je otišao u kurac bjesnilo, naša tijela lupanje maljave zene zajedno zvučalo kao pljesak. Čuo sam zvuk svakog pljeskati, kao znoj kaplje iz Charlie's čelo na moje donjeg dijela leđa. Charlie! Ja sam Cumming! Vrisnula sam. Za vrijeme mog orgazma palac je napravio to je put iako moj naborano sfinktera uzrokuje više vrhunac. Bio sam u takvom orgazma zonu, to je teško opisati.
Charlie je uzeo moj sokova i širiti ga preko moje čepovima, znao sam gdje je bio idući.On zabode mu palac u moju guzu nekoliko puta. Pogledao sam natrag u njega, Charlie uzmi me, uzmi moje dupe! Rekla sam mu. On je sa-crpio iz moja pička, i onda počeškala klitoris sa svojim kurac i WoW on ušle moje stražnje strane. Moj orgazam je oslabio malo i osjetio sam pritisak zgradu. Pogledao sam natrag u njega opet, oči su mu bile zatvorene baš kao i sve bi sperma. On zabode u moju guzu, pratio sam u sklad. Mi smo bili kao dobro podmazan stroj kao što sam potisak moj hips natrag u moje X muža. Zivotinje jebu zenu
Dospio sam pod i gumiran njegove lopte protiv moje cooter. Moj X ima takve izdržljivost.Sam bio težak to ostati na koljenima za njega. Ja spušten moje glave i zgrabio uzglavljem, arching leđa mu dati bolji pristup. Charlie's lopte povećan, znala sam da je bio spreman. Još nekoliko thrusts. Charlie squinted oči i on je rekao da nije mogao izdržati bilo koji više.
On je vikao out, "Beth. Beth! "On nikada nije me nazvao Beth, to je Liz ili Elizabeth. Charlie pounded moj bootie još nekoliko puta, a zatim njegov veliki ol 'kurac izbio u moje dupe.Sam zaglavio moja stražnjica natrag k njemu teško i uz naše sjedinjenje svaki prasak on spewed svoje sjeme u moju guzu. Osjećao sam se svaki kao što je došao iz njegov penis na moja utroba. Osjećaj njegova goop snimanja u meni izazvao fantastičan vrhunac kao moj čepovima držala njegov penis i mene jahanje kroz njega. On je postignut u okviru me štipanje moj klitoris, ja squirted moj dama cum cijelom rukom.
Mi smo popadali zajedno u hrpu znoj, sperma i sex. Charlie je uzimanje kratke, plitko thrusts kako je završio veliki zamotuljak u moje dupe. Osjećao sam se njegov kurac savijanja s posljednjih nekoliko gobs sperma. Mi smo tamo ležao huffing i puffing čeka naše disanje da se vrate u normalu. Mi nanijet off spavati za vrijeme. Čuo sam glasno kucaju na ulazna vrata.
Bilo je policija dolazi uhititi ga. Čini se da je Charlie bio razbijanje droga zakonom prodaje. Ubrzo nakon našeg drugu godišnjicu našeg afera Charlie je bio poslan u zatvor za prodaju droge. On je sada radi 15 do 30 godina za prodaju teških droga.
Ja donno ono što ću učiniti sada. Trebam neki Big Dick ispuniti moje praznine & Rod's penis nije gonna cut it. Svatko vani da može pomoć mene ???????

Нема коментара:

Постави коментар